همشهری آنلاین: تیم ملی سرعت و نیمه سرعت که در حال حاضر در اردوی کشور چک به سر می‌برد، روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ پنجم لغایت ششم شهریور ماه در رقابت‌های بین‌المللی گرند پری پروس چکوف جمهوری چک شرکت کرد.

Cycling Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، این مسابقات با حضور سیصد و پنجاه ورزشکار در قالب 10 تیم از کشورهای لهستان، ایتالیا، اسلواکی، بلاروس، مجارستان، اتریش، یونان، ترینیداد، ایران و چک در رده سنی بزرگسالان (آقایان و بانوان) برگزار شد و دوچرخه‌سواران در مواد تیم اسپرینت، اسپرینت، دور امتیازی، اسکرچ و مدیسون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ورزشکاران ملی‌پوش ایران در 5 ماده حضور داشتند كه در نهایت نتایج ذیل را به دست آوردند:

ماده 200 متر: محمد دانشور، حسن علی ورپشتی و محمود پراش با کسب مقام‌های دوم، یازدهم و شانزدهم به دور بعدی صعود کردند و در نهایت محمد دانشور موفق به کسب مقام دوم شد و حسن علی ورپشتی در جایگاه ششم قرار گرفت.

ماده دور امتیازی: در این ماده به دلیل تعداد بالای شرکت‌کنندگان، مسابقه در دو دور مقدماتی و نهایی برگزار شد که نمایندگان ایران حمید بیک خورمیزی، بهنام آرین، حسین ناطقی و علی خادمی به دور نهایی راه یافتند و در فینال این رقابت حسین ناطقی موفق به کسب مقام دوم شد.

ماده تیم اسپرینت: ایران با دو تیم الف و ب به رقابت پرداخت و در نهایت تیم الف با ترکیب فرزین عرب، حسن علی ورپشتی و محمود پراش موفق به کسب مقام دوم شد و تیم ب با ترکیب فرشید فارسی‌نژادیان، محمد دانشور و احسان خادمی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ماده اسکرچ: حسین ناطقی، علی خادمی، حمید بیک خورمیزی و محمد رجبلو پا به رکاب شدند و در پایان حسین ناطقی عنوان سوم را كسب كرد.

در ماده مدیسون نیز تیم دو نفره حسین ناطقی و علی خادمی بر روی پیست حاضر شدند که به دلیل زمین خوردن ناطقی، با توجه به حساس بودن شرایط و نزدیکی به زمان بازی‌های آسیایی، با نظر سرمربی تیم ملی از ادامه این مسابقه انصراف دادند.

 

کد خبر 270521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha