چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۸ استان کشور طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

آب و هوا

به گزارش مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی امشب در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال سمنان ابرناکی بارش باران و در نقاط سردسیر بارش برف و بارش پراکنده اردبیل، گیلان و جنوب خراسان رضوی رخ خواهد داد.

به گفته وی، روز پنجشنبه 29 آبان نیز بارش پراکنده و خفیف در شمال شرق کشور ادامه داشته و سامانه فوق به تدریج از کشور خارج می شود.

وظیفه اظهار داشت: در سایر مناطق کشور تا روز جمعه جوی آرام خواهیم داشت که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعداز ظهر جمعه سامانه بارشی دیگری از سمت نوار غربی وارد کشور می‌شود.

وی افزود: جمعه شب وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان‌های اردبیل و گیلان پیش بینی می‌شود.

وظیفه یادآور شد: فردا 29 آبان آسمان تهران صاف در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود. بیشینه دمی پایتخت همانند امروز معادل 17 درجه سانتیگراد و بیشینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز برابر 8 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 278497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha