همشهری‌آنلاین: مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

آب و هوا

به گزارش ايسنا، احد وظیفه گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، طی 24 ساعت آینده برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بارش‌ها امروز چهارشنبه 12 آذر در استان‌های گیلان و مازندران شدیدتر خواهد بود.

وی با بیان این‌ که روز پنجشنبه 13 آذر بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه داشته و به تدریج این موج از شمال شرق کشور خارج می‌شود، افزود: از بعد ازظهر جمعه ابتدا برای شمال غرب و به تدریج سواحل دریای خزر بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره‌ به اینکه امروز دریای خزر و در دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود، اظهارکرد: بعدازظهر امروز در استان‌های گیلان، مازندران، البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه همچنین با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است و همچنین حداقل و حداکثر دما دراین روز -1 و 7 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به 1 و 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کد خبر 280064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha