مرکز آمار ایران اعلام کرد که از 15بهمن به‌مدت یک هفته خانواده‌هایی که تاکنون به هر دلیلی موفق نشده‌اند به سایت مرکز آمار مراجعه کنند، فرصت دارند تا با مراجعه به سایت این مرکز برای تایید اطلاعات اقتصادی یا اعتراض به خوشه خود اقدام کنند

به گفته محمد مدد رئیس مرکز آمار، حدود 14 میلیون خانوار وضعیت خود را از طریق سیستم پیامک دریافت کرده‌اند و این سیستم همچنان آماده اطلاع‌رسانی به هموطنان است. وی با اشاره به حجم بالای مراجعه‌کنندگان به سایت اینترنتی مرکز آمار، اظهار داشت: بیش از 6/5 میلیون نفر با مراجعه به سایت مرکز آمار اطلاعات خود را در این سایت ثبت و تایید کرده‌اند.

رئیس مرکز آمار تصریح کرد: از روز پنجشنبه 15 بهمن ماه تا 22 بهمن ماه خانواده‌هایی که تاکنون به هر دلیلی موفق نشده‌اند به سایت مراجعه کنند زمان خواهند داشت تا با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی www.amar.org.ir برای تایید اطلاعات اقتصادی، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 17 میلیون خانوار فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده‌اند، اظهار داشت: از هموطنانی که با مراجعه به سایت اطلاعات اقتصادی خود را ثبت و تایید کرده‌اند تقاضا داریم در زمان باقیمانده از ورود به سایت مذکور خودداری کنند تا افرادی که تاکنون موفق به ورود به سایت نشده‌اند بهتر و سریع‌تر بتوانند اطلاعات لازم را تکمیل کنند.

کد خبر 100969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز