همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت میلاد آسمان با اعلام این خبر که ثبت‌نام عمومی برای بازدید از برج میلاد از اسفند 88 آغاز می‌شود، گفت: هر روز یکهزار نفر امکان بازدید از برج را دارند.

گلرخی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که ثبت‌نام فروش بلیت از عموم مردم از اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: بازدید 186 هزار نفر شهروندان ثبت‌نام شده در پورتال شهرداری تهران به اتمام رسیده و در حال حاضر شرایط برای بازدید عمومی شهروندان تهرانی و سایر نقاط کشور فراهم شده است.

وی با بیان این که اطلاع‌رسانی برای کلیه افراد ثبت‌نام شده در پورتال شهرداری تهران از طریق پیامک برای بازدید از برج انجام شد، اما حدود نیمی از آنها برای بازدید اقدام کردند، خاطرنشان کرد: این افراد کسانی بودند که در زمان افتتاح آزمایشی برج میلاد برای بازدید از آن اعلام آمادگی کرده بودند و طی یک سال گذشته به صورت تدریجی از آنها دعوت به عمل آمده است.

مدیر عامل شرکت میلاد آسمان یادآور شد: شرایط مجموعه برج میلاد و امکانات لازم برای ثبت‌نام اینترنتی بازدید فراهم شده است، تصریح کرد: پس از ثبت‌نام این قابلیت وجود دارد که در هر روز حدود یکهزار نفر از برج میلاد بازدید داشته باشند.

چندی پیش مدیر عامل شرکت یادمان سازه به عنوان کارفرمای پروژه برج میلاد نیز اعلام کرده بود که طبق دستور شهردار تهران این مجموعه باید تا پایان سال جاری تحویل پیمان کار شده و برای بازدید عمومی آماده شود.

طبق مصوبه شورای شهر تهران مجموعه برج میلاد باید ابتدای سال جاری برای بازدید عموم مردم از طریق فروش بلیت آماده می‌شد ، اما تاکنون این شرایط فراهم نشده است.

کد خبر 101585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز