چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اهم خبرهای صفحه اول برخی از رسانه‌های خارجی به قرار زیرند:

شیکاگو‌تریبیون نوشته:«لیساسک اهل ناپرویل در رده دوم» و به بازی های زمستانی و
دوم شدن قهرمان جهان در رقابت نزدیک با قهرمان روسی در مسابقه اسکیت مردان پرداخته است.

چاینا دیلی به خبرهایی درباره سال نو چینی،المپیک زمستانی و .. پرداخته است.
یکی از تیترهای اول این رسانه به صحبت های رئیس جمهور چین درباره راه‌اندازی و توسعه ساختمان بخش غربی "تایوان استریتز" در فوجیان می‌پردازد."هو" در برنامه دیدار از این منطقه همزمان در مراسم فستیوال بهار و جشن سال نو چینی به همراه مردم محلی و تایوانی‌هاس ساکن فوجیان نیز شرکت کرد.
تایوان در شرق ایالت فوجیان ،که در کناره جنوب شرقی چین قرار دارد؛ واقع شده‌است.

تایمز انگلیس می نویسد:«دادگاه برای کمک به اعضای هیئت منصفه که توسط قضات دچار سردرگمی می شوند،وارد عمل می‌شود» و در ادامه به پژوهشی می‌پردازد که طبق آن دو سوم هیئت منصفه‌ها آنچه قضات درباره قانون به آنها می‌گویند را نمی‌فهمند.این نشریه در خبری دیگر به بررسی سرقت هویت و جزئیات پاسپورت شش نفر از اتباعش توسط جاسوسان موساد برای انجام برنامه حمله به  و قتل رهبر حماس در دوبی می‌پردازد.این افراد در منطقه رژیم اشغالگر قدس زندگی می کنند.

واشنگتن پست:«کشتار در عراق ترس از خشونت‌های فرقه‌ای را به همراه داشته».و تیتر دیگری از این روزنامه این است:«هنرمندان تراژدی زلزله را نشان می‌دهند» و به نقاشی‌های نقاشان هائیتی درباره زلزله و مسائلی که رخ داده و مردم این کشور با آن دست به گریبانند،روحیه انسان‌دوستی و ... می‌پردازد.

خبرگزاری رسمی یونان می نویسد:«پاپاندرئو با پوتین در مسکو دیدار می کند» و به خبر سفر نخست‌وزیر این کشور به روسیه می‌پردازد.

کد خبر 101742

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز