چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

گروه حوادث: زوج جوان با همدستی یکدیگر نقشه سرقت مسلحانه از سوپرمارکتی در شمال تهران را طراحی کردند

اما هوشیاری شاگرد مغازه، باعث لو رفتن آنها شد. نخستین دقایق بامداد 15 بهمن، صاحب یک سوپرمارکت در شمال تهران، با پلیس 110 تماس گرفت و مدعی شد زوج جوانی دقایقی قبل با ورود به مغازه‌‌اش اقدام به سرقت مسلحانه کرده‌اند.

با این گزارش ماموران کلانتری ونک به محل مورد نظر رفتند و در نخستین مرحله از تحقیقات به بازجویی از صاحب مغازه پرداختند. این مرد به ماموران گفت: ساعت 12 شب زمانی که قصد بستن مغازه‌ام را داشتم، یک زوج جوان که سرنشین یک دستگاه خودروی مدل بالا بودند مقابل مغازه‌ام توقف کردند.

زن جوان بعد از آنکه از خودرو پیاده شد، به داخل مغازه آمد و بعد از خرید 200 هزار تومانی، ناگهان اسلحه‌ای از کیف دستی‌‌اش بیرون کشید و با تهدید اسلحه، اجناسی را که برداشته بود، به همراه 2 میلیون تومان پولی که داخل دخل بود، به سرقت برد و به سرعت فرار کرد. 

در ادامه تحقیقات از مالباخته، شاگرد مغازه مدعی شد توانسته است شماره پلاک خودرویی را که زوج جوان سوار بر آن فرار کرده‌اند، یادداشت کند. شماره پلاک خودروی سواری به سرعت به تمامی واحدهای گشت پلیس اطلاع داده شد و ساعتی بعد ماموران توانستند خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌های مرکز شهر با 2 سرنشین شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

ماموران در بازرسی از داخل خودرو، مواد غذایی و پول‌های مسروقه را کشف و ضبط کردند و متهمان را برای تحقیقات تکمیلی به اداره آگاهی تهران انتقال دادند. زوج جوان صبح 28 بهمن مقابل روشن، بازپرس شعبه 3 دادسرای جنایی تهران قرار گرفتند. بازپرس روشن با اعلام این خبر گفت: مرد جوان که به تازگی صاحب فرزندی شده است، مدتی قبل با زن همدستش آشنا شده و وی را به صیغه خود درآورده است و بعد از مدتی، آنها نقشه سرقت از سوپرمارکت‌ها را طراحی و اجرا کرده‌اند.

بازپرس دادسرای جنایی افزود: متهمان در نخستین بازجویی‌ها، تنها به همین یک مورد سرقت اعتراف کرده‌اند اما از آنجا که احتمال دارد سرقت‌های دیگری را هم رقم زده باشند، با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی تهران قرار گرفتند تا تحقیقات تکمیلی در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 101777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز