یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: آژاکس در زمین خود، نتیجه را به یوونتوس واگذار کرد.

مسابقات فوتبال لیگ اروپا (جام یوفای سابق)، پنجشنبه شب (29 بهمن) پیگیری شد و این نتایج به دست آمد:

رابین کازان روسیه با سه گل هاپوئل تل آویو اسرائیل را شکست داد. آژاکس آمستردام هلند با نتیجه 1 بر 2 در خانه خود مغلوب یوونتوس تورین ایتالیا شد. اف.ث. بروژ بلژیک با یک گل از سد والنسیای اسپانیا گذشت. ویارئال اسپانیا در مقابل وولفسبورگ آلمان 2 بر 2 متوقف شد.

 استاندارد لوتیش بلژیک 3 بر 2 بر سالزبورگ اتریش پیروز شد. توئنت انشد هلند با یک گل بر وردربرمن آلمان غلبه کرد. لیل فرانسه 2 بر 1 فنرباغچه استانبول ترکیه را برد. آتلتیک بیلبائو از اسپانیا در برابر اندرلشت بلژیک به تساوی 1 بر 1 رسید. کپنهاگن دانمارک 1 بر 3 به المپیک مارسی فرانسه باخت. پاناتینایکوس یونان 3 بر 2 آ.اس.رم ایتالیا را از پیش رو برداشت.

آتلتیکو مادرید اسپانیا در مقابل گالاتاسرای ترکیه به تساوی 1 بر 1 رضایت داد. فولهام انگلیس 2 بر 1 شاختار دونتسک اوکراین را شکست داد. لیورپول انگلیس با یک گل بر اورزیسنی رومانی پیروز شد. هامبورگ آلمان با همین نتیجه آیندهوون هلند را برد و هرتابرلین آلمان در مقابل بنفیکا لیسبون پرتغال 1 بر 1 متوقف شد.

دیدارهای برگشت این تیم‌ها در روز پنجشنبه (6 اسفند) برگزار می‌شود، به غیر از دیدار برگشت تیم‌های هرتابرلین و بنفیکا که روز سه‌شنبه (4 اسفند) انجام خواهد شد.

کد خبر 101973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز