بهزاداد داداش زاده بازیکن سابق تیم ملی تاکید دارد خیابانی و چراغپور چه منافعی دارند که برای آن تیم ملی و بیرانوند را نابود می کنند.

تیم ملی فوتبال

داداش زاده در گفت وگو با همشهری آنلاین در ابتدا با اشاره به شرایط تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: به طور کلی شرایط تیم های ایرانی در آسیا سخت است. فرق هم نمی‌کند پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان همگی شرایط سختی را دارند. در وهله اول که میزبان نیستند. حق میزبانی را از آنها گرفتند. برای همین نمی‌توانند از وجود هوادارانشان در استادیوم ها و حمایت شان استفاده کنند. این خود ضربه بزرگی است. آن طرف را هم که حساب کنید زمین‌ها خوبی هم ندارند این ها مشکلاتی است که تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های آسیایی دست به گریبان هستند اما در همین وضعیت پرسپولیس محکوم است که الریان را ببرد تا از کورس رقابت‌ها عقب نیفتاد. اگر غیر از این باشد جبران ناپذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس هر چه زودتر به شرایط آرمانی‌اش در مسابقات آسیایی دست یابد. چراکه اگر این روند ادامه داشته باشد در لیگ هم می‌تواند به آنها ضربه بزند هرچند در جام حذفی خوب نتیجه گرفتند اما نمی‌تواند ضمانتی برای نتیجه‌گیری مناسب ادامه لیگ باشد. اگر پرسپولیس در آسیا نتیجه نگیرد مطمئنا برای مسابقات لیگ هم دچار افت روحی می‌شود.

او درباره تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها و مشکلاتی که این موضوع در یارگیری تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی برای گرفتن بازیکن ایجاد کرد گفت: درست است که دستمان به خاطر سقف بودجه بسته بود اما شرایط‌مان همین است نباید توقع زیادی داشته باشیم. باید به اندازه هزینه‌ای که کردیم توقع داشته باشیم. کار برای تیم‌های ایرانی در آسیا سخت است و باید صبور باشیم. در این وضعیت حالا فدراسیون تدابیری بیندیشند که شرایط به نفع ما برگردد.

وی افزود: پرسپولیس خوب بازی می‌کند و قابل ستایش است اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند باید ببریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

این کارشناس فوتبال درخصوص اینکه آیا به نتیجه گیری تیم‌های ایرانی در آسیا امیدوار است یا نه گفت: نه من هیچ امیدی ندارم. اگر تیم‌های ایرانی در آسیا نتیجه بگیرند فوتبال آسیا و حتی جهان زیر سوال می‌رود. چراکه ما با بدترین امکانات و شرایط نتیجه بگیریم آن وقت تیم‌هایی با بهترین شرایط، بودجه خوب و امکانات عالی نتیجه نگیرند! ما باید در ایران حق‌مان را بگیریم در رقابت‌های لیگ و جام حذفی.

کارشناسی این آقا برای زمان زمان فتحعلی‌شاه است

داداش زاده که خود روزگاری بازیکن تیم ملی بود درباره انتقادات این روزها از امیر قلعه نویی و بازیکنان تیم ملی تاکید کرد: من یک سوال از شما می‌پرسم اینکه تیم ملی الان دارد نتیجه می گیرد حالا با هر شرایطی باید خوشحال باشیم یا ناراحت!؟ طعبیی است باید خوشحال باشیم. بضاعت ما همین است. حالا یک سوال دیگر هم دارم آیا امیر قلعه‌نویی باید در زمین بازی کند یا بازیکنان!؟ ما همین بازیکنان فعلی را در اختیار داریم. شرایط سخت است. کدام کارشناسان مخالف تیم ملی هستند!؟ همان مخالفانی که دنبال منافع خودشان بودند و هستند. آقای خیابانی را دوستش دارم اما آلزایمر گرفته است. در حین گزارشگری فوتبال ها اسم بازیکنان را اشتباه می‌گوید. توپ را یک بازیکن دیگر پاس داده اسم بازیکن دیگری را می‌گوید. خیلی مواقع وقتی خیابانی بازی‌ها را گزارش می‌کند من صدای تلویزیون را کم می‌کنم. همش موضوعات را اشتباهی می‌گوید. اصلا کوچه علی چپ است. تمرکز ندارد تمام اتفاقات بازی را اشتباهی می گوید. ضمن اینکه آقای خیابانی سهم‌خواه است.
او که با حرارت خاصی صحبت می‌کرد اینگونه صحبت هایش را ادامه داد و گفت: آقای خیابانی ناراحتی که جلویت را گرفتن که می‌خواستی برای تیم ملی لباس و اسپانسر بیاوری؟ یا آقای چراغپور کارشناسی‌اش برای زمان فتحعلی‌شاه است. از فوتبال روز دنیا عقب است. او در شهر من هزار متر زمین دارد که اردک پروش می‌دهد. خب در مورد همان پرورش اردک صحبت کن. در مورد پرورش مرغ و خروس صحبت کن چیزی از فوتبال نمی‌فهمی! ۲۰سال است که از فوتبال روز دور هستی. من از تلویزیون و رسانه ها می خواهم از چهارتا کارشناس که به حق صحبت می‌کنند در مورد تیم ملی سوال بپرسند. البته من نمی‌گویم تیم ملی مشکل ندارد! نمی گویم خط دفاعی‌مان ضعف ندارد! من خودم انتقاد می‌کنم ولی باید قبول کنیم ما بازیکن نداریم. بضاعت مان همین است. الان در لیگ‌مان بازیکنی سراغی دارید که به تیم ملی دعوت شود!؟ از طرفی می‌گویند آقا جوانگرایی کنید از طرفی هم می گویند رامین رضاییان یا وحید امیری چرا دعوت نمی‌شوند!؟

این بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان اضافه کرد: حزباوی مگر مگر جوان نبود؟ به تیم ملی هم دعوت شد چه کار کرد!؟ قطر بازی می‌کرد به سپاهان برگشت و الان در سپاهان هم بازی نمی‌کند. ببینید با این تیم ملی دشمنی می‌کنند چراکه جلوی دلال‌بازی و مافیا را بستن. اجازه ندادند بازیکنان خودشان را به تیم ملی تزریق کنند. برای همین اینطور فرافکنی کرده و دستاآوردها را زیر سوال می‌برند! من یک سوال از شما دارم رفتن به جام جهانی درست است یا غلط!؟ مطمئنا رفتن به جام جهانی درست است. خب الان تیم ملی ما دارد به جام جهانی می‌رود. در آمار برد تیم های ملی در سال ۲۰۲۴ که رو به اتمام است تیم ملی ایران اول است و حتی بالاتر از اسپانیا قرار گرفته است. الان تیم ملی با مربی ایرانی دارد به جام جهانی صعود می کند چرا می خواهید تیشه به ریشه آن بزنید. حالا تیم ملی دارد نتیجه می‌گیرد این حرف ها را می زنند وای به روزی که نتیجه نگیرد.

بیرانوند حتی ‌می‌توانست بالاتر از عابدزاده باشد

داداش زاده افزود: چرا تلوزیون تربیون به ما نمی‌دهد! ما که بازیکن ملی بودیم. مگر شما (خطاب به خیابانی و چراغپور) بازیکن تیم ملی بودید؟ یکی فقط مدرس بوده (چراغپور) یکی هم گزارشگری می کند. خیلی از مردم دوست دارند که خیابانی دیگر گزارشگری نکند. حالشان از گزارش‌های او بهم می‌خورد. به خاطر اینکه گزارش‌هایش پر از اشتباه و عدم تمرکز است ضمن اینکه هر بازیکنی را که دوست دارد از او تعریف و تمجید و بزرگش می کند و هر بازیکنی را که دوست ندارد نابودش می‌کند. این موضوعات به من ربطی ندارد اما گزارشگر می‌آید و مربی فوتبال می‌شود. همه چیز رابطه شده است. فوتبال بی‌صاحب شده و هر کی می‌آید در آن هر کاری دوست دارد انجام می‌دهد. من هم باید با رابطه بروم مجری شوم. فساد همه جای فوتبال را گرفته است.

این بازیکن اسبق فوتبال کشورمان تاکید کرد: باز هم تکرار می کنم. من نمی‌گویم تیم ملی کامل است. مشکل دارد. مگر ۴ تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا (پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان) در خط دفاعی‌شان مشکل ندارند؟ وقتی بازیکن نداریم باید همین‌ها که هستند را حفظ کنیم.

او در خصوص حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم ملی گفت: بیرانوند جوان خوبی است. زجر کشیده تا به اینجا رسیده و الان ۲۰ میلیارد برایش پول خرد حساب می‌شود. اما گذشته‌اش را فراموش نکند. ایراد بیرانوند این است که اول حرف می‌زند بعد فکر می‌کند. این هم روی جوانی و سادگی‌اش است. اگر ساده‌لوح نبود خیلی بزرگتر از جایگاه فعلی‌اش می‌شد و حتی جای عابدزاده را هم می‌گرفت. خودش خراب کرد.

خیابانی و چراغپور چه عایدی دارند؟

سوالی که از جواد خیابانی و چراغپور دارم این است که از نابودی تیم ملی چه سودی می‌برید!؟ چه عایدی دارید؟ خیابانی از طرف مردم صحبت می‌کند و می‌گوید مردم این تیم ملی را دوست ندارند. مردم تو را آقای خیابانی دوست ندارند. چرا ما را به تلویزیون نمی‌برند؟ فقط آدم‌های خاص را می‌برند. من بازهم می‌گویم خط دفاعی تیم ملی با ضعف‌هایی مواجه است. اما این هم که بیرانوند می‌گوید ما بهترین نسل هستیم را برای اینکه لج خیابانی را در بیاورد می‌گوید. او جوان است اما اقای خیابانی تو که پخته و با تجربه هستی؟

داداش زاده در پایان خاطرنشان کرد: ما فوتبالی ها باید دست به دست هم دهیم. کینه و بغض را کنار بگذاریم و بزرگ فکر کنیم. اولین بار است که بعد از انقلاب با یک مربی ایرانی به جام جهانی می‌رویم. حالا بعد از قطعی شدن صعود می‌توانیم به تغییر نسل فکر کنیم گرچه کار سختی است. حتی تغییر نسل هم بدهیم در جام جهانی کار دشواری داریم. من خودم مربی تیم ملی ساحلی بودم جوانگرایی کردم اما وقتی برگشتیم من را برکنار کردند. ما الان زمین مناسب نداریم. از حمایت هواداران محروم هستیم. ۵ بازی تاکنون انجام دادیم اما یک بازی هم در ورزشگاه آزادی میزبان نبودیم. چرا خیابانی و چراغپور این مسایل را نمی‌گویند؟ برای اینکه می‌ترسند. از وزارت ورزش می‌ترسند که شاید روزی بخواهد به آنها پست بدهد.

کد خبر 902790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 267
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 100
  • علی ملایی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    ی دونه ای اقا بهزاد داداش زده،
    • احمدی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      داداش زاده یه دونه هست و برای ما هم محترمه ولی خیابانی درست میگه . مگه همین قلعه نویی نبود که قهرمانی آسیا رو تقدیم قطر کرد؟ توی اون بازی فقط کافی بود شجاعت تعویض طارمی رو داشته باشه . الانم که به زور داریم قرقیزستان رو می بریم . بدون تاکتیک
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ... داداش زاده همون موقع هم چیزی از فوتبال نمی‌فهمید، شما بازی‌هاش رو بببینید، متوجه حرفهام میشید. انقدر فوتبال ما بی بزرگتر شده که داداش‌زاده هم ادعای بزرگی میکنه
    • نگار IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      آقای داداش زاده توی این سن این حرفها و نوچه بودن در شان شما نیست
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      71 87
      آقای داداش زاده درک حرفاتون برای خیلی ها که تازه دو ساله فوتبال نگاه می‌کنند سخته، افسوس با اینها شدیم ۹۰ میلیون نفر
    • ناشناس IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      57 42
      از حق نگذریم کارشناسی های خیابانی برای خنده و تفریح خوبه، مردم عامل خنده دیگه‌ای ندارن لطفأ جواد و از ما نگیرین🤣🤣🤣
    • مممد IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      3 0
      داداش زاده خیلی گلاب خورده، دستاورد فوتبال ما تو این سی چهل سال چی بوده، جز اینک استفاده از بیت المال. اگ این مربی گری هست خب منم با این بضاعت میتونم،چیزی نیست
  • سعید IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    آقای خیابانی شخص بسیار شریف و دوست داشتنی هست
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      چرا خیابانی نمیتونه انتقاد کنه؟ اگر انتقاد درسته که باید حرفش رو شنید و ایرادها رو برطرف کرد و اگر درست نیست باید منطقی جوابش رو داد.
  • US ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    حالا تو دنبال چی هستی تریبون میخای. اینکه 8تا تیم می‌ره جام جهانی خیلی کار ی می کنند
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      خیابانی هدفش انتقاد نیست بلکه هدفش آشفته کردن تیم ملی است به دو دلیل یکی آنکه طرفداران پرسپولیس را به طرف سیمای میلی بکشد دوم اینکه انتقام به خاطر سهم خواهی بگیرد.
  • من IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    سلام ورود برشمابابت تحلیل واقعی فوتبال ونظرات کاملا درست
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      45 16
      ببین بعنوان نفر چندم آسیا به جام جهانی میروند؟ هشتم هفتم یا اول و دوم؟
    • مصطفی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      39 44
      فعلا که به عنوان تیم اول داریم میریم،البته اگه بزارن
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      11 20
      درود بر شرفت دوست عزیز
  • دانشجو IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    خیابانی و فردوسی پور با اختلاف باسواد ترین های نه فقط فوتبال بلکه کل ورزش ایران هستند مخصوصا جناب خیابانی
    • محسن IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      آخه آقای دادش زاده احترام بزرگتر رو نگه دار
  • بهروز IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    دمت گرم بهزاد ، حرف دل ما رو زدی ، خیابانی ، خداداد تلویزیون رو دراختیار گرفتند و غرض ورزانه تیشه به ریشه تیم ملی می زنند ، چراغپور هر سی سال یه حرف میزنه ، اینا کارشناس نیستند
    • حسن IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      چه ربطی به سواد داره آخه، مثل این میمونه بگی طرف دکترای مکانیک داره ولی دست به ماشین نزده تا حالا، بابا خیابانی باید قبول کنه اون فقط یه گزارشگر است و بس
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      42 10
      بادمجون را قاطی میوه ها نکن.
  • ه IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    درود فراوان بر داداش زاده این مرد بزرگ و تاریخ دان
  • حمید IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    خیابانی جزو بهترین گزارشگران است چجوری یک بازیکن نه چندان حرفه ای این حرف را می زند این بازیکن اصلآ برای رفت کیسه کش شد
  • علی علی نژاد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    آقای داداش زاده تو خودت کجای فوتبالی ؟یک بازیکن معمولی که گاهی خودتو استقلالی میدونی و گاهی پرسپولیسی مردم خوب میدونن فوتبال چیه اتفاقا درست ترین حرفهای آقای خیابانی همین انتقادهاست تیمی که از کره شمالی و قرقیزستان دو گل میخوره در مقابل تیمهای بزرگ چندتا میخوره البته مشکل اصلی گل خوردن نیست مشکل نحوه چیدن نفرات ،نداشتن تاکتیک ،تعویضهای اشتباه،ودر کل نوع بازی هست دلتونم خوش نکنید به برد قطر که خدا و شکر سریع با باخت پر گلشون میشه فهمید که قطر همون قطر همیشگی نیست و تو افت فاحشیه
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      اگر اینهایی که گفتی درست بود تیم صدر جدول نبود. جیگر برو پی کارت
  • حرف حق IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    خیابانی بیابانی چراغپور عزیزی حزب باد نون به نرخ روز خور
  • علیرضا IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    تیتر اخبار فردا : بهزاد داداش زاده به عنوان کمک قلعه نویی به کادر تیم ملی اضافه شد
  • ایرج رشیدی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    توچه منافعی داری برادر همه حق دارن انتقاد کنند این تیم ملی ایران نیست.تمام
    • فرشید IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      17 43
      انتقاد با تخدیب فرق داره پسر حاجی
  • حسن IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    دمت گرم داداش زاده حرف حق را زدی هر چند که به خاطر حرفات بر علیه استقلال ناراحتم
    • من IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      18 0
      شما برا منافع شخصیتون میگید قلعه نویی بمونه چون پول تو جیبتون رو میده
  • محمد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    48 21
    کارشناس بیاد خود گزارشگر حرف قطع میکنه شروع به سخن گفتن خیابانی خودش باید متوجه بشه نگذاره کار به اینجاها بکشه
  • عارف آل کثیر IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    شما ‌کجای فوتبالی الان؟ آقای داداش زاده شما اگه چیزی از مربی گری میدونستی الان تیم داشتی در ضمن خودت نمیبینی تیم افتضاح بازی میکنه؟ بدون تاکتیک! یک دستیار نمیتونه نزدیک آقا اردشیر بشه چرا؟ چون خودشو عقل کل میدونه بابا مردم میفهمن فوتبال بلدن تیم در کل مریضه خوب بازی نمیکنه حالا هی انتقاد کن هی این آقا برمیگرده۲۰۰۷ با رفت گذشت ول کن آقای قلعه نوعی لج نکن خودت ضرر میکنی دشمنات بیشتر میشن قبول کن تیمت بدون برنامس از جوانگرایی میترسی جرات نداری فقط دنبال نتیجه ای حالا اگه یکی بیاد تعریف کنه از تیمت میشه دوست؟ واقع بین باش آقای قلعه نوعی حد شما فقط لیگ برتره همین و بس
  • محمدحسین IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    داداش زاده دیگه کیه؟ شنا چه ربطی به فوتبال داره ، برو همون شنا رو یاد بگیر و ول کن فوتبال رو
    • مهدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      6 20
      آره اگه عیسای نیمکت نشونتونو بیاره میشه بهترین مربی،تیم ملی عالیه فقط مافیای سرخ چشم دیدن موفقیت یه سرمربی استقلالی رو نداره وسلام
  • حسن IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    39 88
    به به، چه مصاحبه ای، جیگرم حال اومد، کیف کردم
  • اریا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    38 96
    دمت گرم آقا بهزاد زمان بازیکن بودنت هم خوب بودی کل گفتی
  • Barsam#perspolis IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    85 31
    هیچکس از شکست تیم ملی خوشحال نمی شه ، حتی اگر بحث منافع شخصی هم در میان باشه ، من یه پرسپولیسی ام برای آقای قلعه‌نویی احترام بسیار قائلیم ، اما سبک بازی تیم ملی بدرد جام جهانی نمی‌خوره ، تیم راحت مث آب خوردن گل میخوره ، روان و تاکتیکی فوتبال نمی کنه ، در یک جمله تیم نتیجه گرا بازی می‌کنه ، استعدادهای جوانتر گره گشاست حتی اگر نتیجه هم نگیره .
  • غازقلنگ IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    80 42
    آقا امیر در حد و اندازه تیم ملی نیست فقط میتونم بگم حیف این پول ها که خرج همچین مربی های بی دانشی بشه حیف الان باید یحیی گل محمدی باشه تا با جوانگرایی و تاکتیک های بروزش تیمو سرحال کنه
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      19 21
      باشه تو راست میگی. الان میشه بگی سبک کدوم تیم به درد جام جهانی میخوره؟
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      8 16
      خوب یحیی هم تو پرسپولیس به بن بست رسیده بود. البته خوب میشد اگه او با قلعه نویی همکاری می کرد.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      28 20
      این دگه کیه که چوپان را در حد عابد زاده وبیشتر هم میدونه ای ول بابا تو دگه نوبری
    • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      10 20
      ۹۰ درصد مخالفان قلعه نوعی طرفداران بیسواد لنگ هستن (البته منظورم هواداران محترم و منصف پرسپولیس نیست) و فقط میخوان یک استقلالی مربی تیم ملی نباشه.
  • عباس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    56 11
    خودتم مال عهد بوقی بهزاد خان
    • دومباغ US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      9 40
      واقعا عابد زاده درحد بیرانوند نبوده عابدزاده چند بار با پرسپولیس قهرمان لیگ وآزادگان شد ودرآسیا وجام جهانی مثل بیرانوند ندرخشیده عشق فقط علی بیرو
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    56 14
    خیابانی حرف هاش درسته
  • فرهاد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    64 16
    آقای خیابانی حرف حق رو زدن
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    57 10
    همه بزرگان فوتبال میگن نیمه دوم نیمه مربیان است.تو این بازیها نیمه دوم تیم ملی چه کرده؟تو اکثر بازی ها نیمه دوم رو باخته و یا عملکرد بسیار بدی داشته.خیابانی انتقاد کرده جواب انتقاد رو بدید بدون هوچی گری.
  • ناشناس IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    60 10
    آقای داداش زاده شما چه منفعتی داری که از این تیم و مربی حمایت میکنی؟ واقعا کارشناسی؟ این تیم به درد دسته سه هم نمیخوره
  • امیر IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    45 7
    خیابانی از تمام شما ها پاک تره،،،بعدشم تو دنبال چی هستی که آنقدر شدید پاچه خواری میکنی؟؟؟یکی مثل تو حزب باد هستی هرکجا باد بیاد همپنجای
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    48 7
    آقای داداش زاده بعیده شما تعداد بردهای ایران رو با تعداد بردهای اسپانیا مقایسه کنید . اصلا حریفان اسپانیا قابل مقایسه با ایران نیستند
  • علی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    32 2
    قاضی یه طرفه بدرد نمی‌خورد!! مناظره بین طرفداران تیم ملی ومخالفان تیم ملی بگذارید.. ببینیم واقعا کی راست میگه کی ومنافع شخصی به منافع ملی ترجیح میده.. بحث تموم بشہ
  • ناشناس IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    37 6
    ايا بيش از ٧٠ درصد هواداران تيم ملي هم مغرضانه قضاوت مي كنند؟؟؟ اين تيم ملي با مربيگري اقاي قلعه نوعي در جام جهاني نمي توانند ابرو ايران را حفظ كنند . نياز به تغيرات عمده و بازي هاي تداركاتي با تيم هاي درجه يك اروپايي دارند
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    25 0
    اصلا ما مخصوصا تو فوتبال کشورمان دلال مفت بر نداریم که همه کارشناس دلسوز.اخرین قهرمانی تیمهای ملی و باشگاهی را کسی یادش میاد.نسل‌حسرت خورفوتبال در دایره کوچک وسط میدان سبز رجز‌خوانی‌میکنه ‌‌به.نفع‌دلال‌.پول.مفته.نمیشه‌بیخیال‌شن‌ع م‌‌ر‌ن
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    31 7
    این مصاحبه واقعیه؟؟ یکی به داداش زاده یگه فازت چیه؟؟ مگه تو نبودی که جلوی دوربین، درباره بیرانوند گفتی که تو یه گدای بیچاره بودی و حالا .... و ما جواب همچین ادم کوچیکی رو نمیدیم تا بزرگ نشه و..و... حالا داری از بیرانوند حمایت می‌کنی
  • شاهین اهواز IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    28 6
    درست یا غلط هر کسی می‌تواند نظر خود را در هر زمینه ای بدهد، چرا هر کس نظرش با شما و باند حاکم متضاد است به او انگ میزنید، من کاری به خیابانی ندارم ولی او یک صاحب نظر در فوتبال است ،چرا از اظهارنظر افراد اینقدر بر آشفته شدید؟
  • کورش IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    33 7
    سلام داداش زاده کیه؟!
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    28 7
    بادمجان هم قاطی میوه ها شده🤔
  • asad IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    35 7
    تو دیگه کی هستی ، آقای چراغپور تئوریسین و استاد دانشگاه هستند ، حالا اومدی پرسپولیس رفتی تیم ملی ، هوا برت داشته
  • خسروی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    13 26
    خیابانی پس کی بازنشسته میشه ..
  • ناشناس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    25 9
    سر مربی تیم ملی خودش باند مافیا است دادش زاده برو پشته پرده را ببین امسال خیابانی باشن فوتبال مال از شر این مربی خلاصه
  • ناشناس IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    30 4
    داداش زاده چند چندی، کجای فوتبالی، جو تو رو نگیره
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    23 4
    برین بابا جمع کنین .یکی هم که حرف حق میزنه بعضیها ناراحتن .وقتی بازی تیم ملی میاد من که کانالو عوض مکنم نگاه نمکنم برام هم مهم نیست
  • جدگال IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    7 28
    سلام .دمت گرم آقای داداش زاده شیر مادرت حلال که حق را گفتی واقعا که درست فرمودید همینه که گفتی من خودم سرسخت طرف دار خیابانی هستم ولی آقای خیابانی حالا واقعا الزایمر داره
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      5 3
      پس اینجاچیکارمیکنی
  • محسن IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    27 6
    کاری به اسامی ندارم که چه کسی انتقاد میکنن ولی اینکه تیم ملی ضعف دارد و فوتبال به روز بازی نمیکند بر همگان واضح است اینکه حرفی زده نشود که دردانه های تیم ملی ناراحت میشوند و به قبایی قلعه نوعی برمیخورد علاج کار نیست
  • بهروز IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    24 3
    به نظر در هر حال باید احترام بزرکتر ها را نگه داشت از این ادبیات خوشم نیامد بهتر است جناب اقای دادش زاده قبل از صحبت کردن شما هم کمی بیشتر فکر می کردید در مورد فکر نکردن بیرانوند درست فرمودید
  • سید بهرام يکتا IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    7 14
    تشکر از حرفهای خوبت اگر چهار تیم حاظر در آسیا نتیجه خوب می‌گرفتند اونوقت باید از تیم ملی گلایه میکردیم بضاعت ما همینه بر اساس غیرت ایرانی نتیجه میگیریم....
  • علیرضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    22 5
    شاید اینم می‌خواسته توی شهرشون پرورش اردک بزنه بهش مجوز ندادن برای همین مخالف چراغپورشده
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    26 6
    قلعه نویی چقدر بهت پول میده این حرف ها رو بزنی ؟! خیابانی حرف دل نود میلیون ایرانی رو می‌زنه چه نفعی داره جز حرف مردم
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    23 4
    لابد شما کارشناس خیلی قوی ای هستی؟؟؟!! کسی که معتقده حالا تیم ملی داره نتیجه میگیره مهم نیست با چه تیمی یا چه کیفیتی، دیگه معلومه چه کارشناسیه!!!
  • رهام IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    24 5
    سلام و عرض ادب ، یعنی چی ، بابا چرا نمی‌پذیرد که تیم ملی فوتبال زیبا بازی نمیکنه ، فقط و فقط دنبال نتیجه هستن و ماندن در تیم
  • بهزاد زارع IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 11
    خیابانی و بیرانوند اگر اصلاح رویه نکنند بدون شک دیری نمی گذرد که به پایان خط می رسند.
  • رضا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    8 6
    داداش زاده حرفات قشنگ بود دنیای فوتبال نامرده همینطور که کفش طلا بهت ندادن و حقت رو خوردن
  • ابراهیم IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    8 9
    دورود به شرفت..
  • Roshangr IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    17 3
    این تیم ملی قابل دفاع نیست.بهزاد داداش زاده هیچ مقبولیتی بین اهالی فوتبال نداره هیچ گاه نه در پرسپولیس و نه در استقلال بازیکن محبوبی نبود چون دنبال منافع خودش بود مثل همین الان.اگر چراغپور چیزی از فوتبال نمیدونه توهم بهتر از او نیستی
  • محمد IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    20 5
    ... آقای داداش زاده حرف نزنی سنگین تری ... اگر سردارآزمون نبود و از نبوغ گلزنی خودش استفاده نمی‌کرد قلعه نویی الان پا به فرار گذاشته بود ... چه تاکتیکی از قلعه نویی دیدید ؟
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    9 14
    واقعا من هم وقتی این بنده خدا گزارش میکنه صدای تلو یزیون می بندم
  • داریوش IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    22 6
    درود بر خیابانی با غیرت. حق با اوست
  • محمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    17 2
    ما که از خدامونه تیم ملی نتیجه بگیره ولی اینایی که کور کورانه از قلعه نویی حمایت می کنن ببینیم بعد از آبرو ریزی تاریخی تو جام جهانی روشون میشه حرف بزنن یا اون موقع رنگ عوض می کنن
  • محسن IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    18 2
    اقای داداش زاده من یک تماشاگر فوتبال ویک هموطن شما وبازیکنان تیم ملی هستم اقا برادر تیم ملی در دفاع وهافیک وسط بعنوان توپ پخش کن مشکل دارد مشکل فهمیدنش خیلی سخته!!!!!!
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    17 2
    آقای داداش زاده کسی هم میاد حرف حق میزنه شما مسخره کنید آقای قلعه نوعی هیچ اختیاری از خودش نداره داخل تیم اختلاف هست دروازه بان ایران دو تا توپ میاد سمتش صد درصد گل میخوره فقط این آقا باید دروازه واسه عابدزاده و خیلی های دیگه بهترین هستند ولی
  • امید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    20 3
    تنها کسی که دلش برای تیم ملی میسوزه خیابانی هستش .. تو دیگه کی هستی که برای تیم ملی و خیابانی نظر میدی
  • ولی الله خیروری الهی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    12 1
    سلام آقای خیابانی درست آمده است دیگران با اردک می آیند .مبارک آقای خیابانی باشد.
  • لنگی سوز IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    7 13
    دمت گرم بهزاد👍👏👏
  • Ali IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    7 17
    سلام من فقط از اقای خیابانی میخوام بپرسم چطور فهمیده هشتاد میلیون ایرانی تیم ملی رو دوست نداره ؟مگه نظر سنجی گذاشته ؟ چرا حرفهای کینه توزانه خودشو از زبان مردم میزنه ؟
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    22 3
    این آقای دادش زاده رو من حتی اسمش نشنیده بودم تاحالا سنگ چیو به سینه میزنه معلوم نیست تین ملی پاقعن بد بازی میکند و بازیکنانش بی انگیزه ‌ بی تعصب هستند و از همه بدتراینکه قلعه نویی در حد یک تیم باشگاهی دسته دوم است و نه تیم ملی
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    16 2
    اقای دادزاده تیم ملی فوتبال بازی نمیکنه در ضمن اقا جواد خیابانی نگران ه شما چه محلی از اعراب خو فوتبال داشتی و داری کجاااایی بابا
  • احسان IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    15 2
    شمام راجب فوتبالی که بلد نیستید حرف نزنین.راجب پرورش اردک هم حرف نزنین.
  • علی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    18 1
    همین تعریف و تمجید های امثال تو است که وضعیت فوتبال ما چنین شده که عده ای انگار ارث و میراث پدریشان است که بهشان رسیده و فوتبالیستی غیر از اینها وجود ندارد و اخرش هم در سطح بین المللی شش تا شش تا بخوریم و دلمان به راهیابی خوش باشد
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    16 2
    آقای داداش زاده خودت چقدر گرفتی که از سلطان مافیای ایران دفاع کنی؟ من استقلالی سرسختم ولی با اطمینان میگم که قلعه نوعی بزرگتریت مافیای فوتبال ایرانه
  • امیر بلوچ IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 17
    ژنرال افتخار ایران مربی که توانست بعد از انقلاب ایران به جام جهانی ببرد وپر افتخارتربن مربی ایران ژنرال به راه ادامه بده
  • بهرام IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    19 6
    این جواد خیابانی یه که حرف دل اغلب فوتبالدوستان را میزنه و نقد ش کاملا بجا و حساب شده ست. راستی ، داداش زاده کیه ؟!
  • صاحب زمان IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    19 2
    خیابانی حق گفته.علم باید به روز بشه
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    15 1
    داداشی تو دنبال چی هستی؟ یه تیکه زمین
  • محسن IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    13 1
    مگه شما هم شیرینی دادی سقف قرارداد را بالا بردی
  • حسین IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 4
    درود بر شما وقتی قراره کارشناسی بشه بایدفنی باشی نه کوچه بازاری فقط با داد وهوار وفریاد
  • بازنشسته JP ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    11 4
    قلعه نوعی کلاس تیم ملی را پایین آورد فکرمیکنه تیم ملی چاله میدون هستش تقصیر هم نداره تازمانیکه دراستقلال بود حمایت شد چندتاقهرمانی گرفت زمانیکه حمایت از ایشان دریغ شد رنگ جام راندید تیم ملی شور و شوق ندارد لی در و پیکر هستش
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    16 3
    داداش زاده بشین سر جات داداش
  • مسعود تایبی CA ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    8 2
    آدم معلوم الحالی چون داداش زاده با آن آبروریزی فوتبال ساحلی اگه از اینا دفاع نکند که باید از فوتبال برود و پشت سرش را نبیند
  • حسن IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    4 16
    درود بر استاد داداش زاده، امثال شما باید درمورد مربی تیم ملی نظر بدید،نه کسی که درگزارش فوتبال هزاران اشتباه داره ،یا کسی که پرورش مرغ داره،برای صدا وسیما متاسفم ،رک‌بگویم نود درصد مردم ایران مختلف صدا وسیما هستند!
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    9 2
    چراغپور ده برابر تو سواد داره
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 2
    اینو و هاشم بیک زاده نوچه های قلعه نویی هستن
  • ع IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    11 2
    داداش زاده....ته پاچه خواری است....تو عقلت به اندازه خیابانی نیست
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    4 7
    تیم صدر نشین هست آیا کافی نیست ضمنا الان که تیم در کوران مسابقات هست چه لزومی داره درمورد مربی حرف زدن گیریم مربی ضعیف است آیا الان میشه تعویضش کرد ؟ پس حرف مفت نزنید
  • ابراهیم محبی FR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    7 3
    کاش یک هزارم دانش روز امثال چراغپور را شما وامثال شما که یه تنه ازمربی ایرانی همایت الکی می کند را داشتید خوب تیم ملی افتضاه حلا شما بکید خوبه درکتان همان هست
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 3
    باید سر مربی عوض بشه فقط پول میلیاردری میگیرن....
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 3
    آقای داداشی آمار جام جهانی 2006و 2002 نگاه کن بعد نظر بده به عنوان یک ایرانی از این تیم بدم میاد فقط پول میلیاردری میگیرن همین
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    1 4
    ایشون هم راست میگه کلا بازیکن خوب تو ایران نیست بزاعت تیم ملی همینه جوانگرای کنه خوبه کجاهست همون جوانی که بتونه جای کسانی که الان تو تیم ملی هست
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    2 3
    این دیگه کیه
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 1
    صحبتهای آقای خیابانی واقعیت و درست است و از خیابانی حمایت میکنیم
  • حق گو IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    3 4
    اگه هر کس حد خود نگهدارد . این وضع پیش نمیاد . ی گزارشگر در مورد همه چیز اظهار نظر نمی کرد
  • آرتا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 5
    بسوزین لونگیا 😂 اگه یحیی مربی تیم ملی بود الان همه چی گل و بلبل بود. خیابانی خائن بود.. مگه نه؟؟؟ چقدر شماها بیچاره این
  • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 2
    این چشه ؟ نکنه میخواد مربی تیم ملیش کنند.
  • اسی FR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 2
    یه دوست مثل شما برای تیم ملی و قلعه و گروه بیسواد ش به از صد دشمن شما وما و جام جهانی بهم می رسیم اونوقت حرف بدون حساب نزنی‌
  • م IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    3 5
    خیابانی مگه چکاره هست اینقدر از تیم ملی انتقاد میکنه
  • جواد IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    4 5
    خدا امواتت رارحمت کند اقای چراغپور تا حالا چند تا تیمو قهرمان کرده روی کاغد وکتاب چار تا کلمه یاد گرفته
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    4 2
    دوست عزیز بد بازی میکنند
  • حمید IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 6
    آقای داداش زاده اتفاقا من و خانواده‌ام فوتبالی هستیم دوست داریم آقای خیابانی گزارشگر بازی باشه من با صحبتهای شما مخالفم که مردم دوست ندارن آقای خیابانی فوتبال گزارش کند
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 4
    سلام ، همین آقای خیابانی بود در سالهای گذشته اگر از کشورها میباختیم میگفتند امکانات ما آن کشورها را مورد بررسی قرار داده و طوری کشور ما رو به فنا میدادن که نگو ، چه میشود شما رو من از آقای قلعه نویی راضی نیستم ولی اینجور ناجوانمردانه زیرآب مربی تیم ملی را زدن خیلی زشت .
  • حمید IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    3 7
    خدایی حرفات حق حق حق یعنی حرف دل منه شهرستانی که دستم به خیابانی نمی‌رسه زد بخدا دلم خنک شد ایول دمت گرم پیشکسوت دانا
  • عبدالسلام کریم زاده IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    2 6
    بله شما درست می گید ما تو تیمهای باشگاهی وبرتر هم بازیکن برتر ندا ریم چون بازیکنان برتر ما اصلا به تیمهای برتر راه پیدانمی کنند چون فوتبال ما ازهمان باشگاه تا تیم ملی پراز مافیا ودلال است.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 2
    به داداش زاده بگوییند تیم ملی را فدای چقدر پول که گرفتی میکنی خبا بانی وچراغ پور حقیقت را گفتند
  • محمد US ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 2
    بنظرم بنده هم خیابانی درست میگه شهامت داشت انتقاد کنه... با این تیم که ثبات نداره منزلت و شخصیتی میان تیم ها در جام جهانی فوتبال نداریم
  • مهدی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    7 2
    جناب داداش زاده..مردم ایران فوتبال قدیمی را نمیخواهند تاکتیک های جدید میخوان که قلعه نویی بیسواده و توانش را نداره..شماهم حد خودتون را بدونید وبه خواسته مردم که اس جواد گفته احترام بزارید
  • H IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 4
    داداش زاده در باره تیم فوتبال و مافیا تلویزیون حرف دل همه زده. امیدوارم بیرانوند پخته تر رفتار کند وبهترین تاریخ ایران شود برای یک دروازه بان هنوز فرصت زیادی مانده. موفق باشید تیم ملی .
  • هادی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    4 3
    آقای داداش زاده،شماچه منافعی داریدکه ازتیم ملی وقلعه نویی دفاع میکنی؟آیااین تیم دفاع کردن داره؟مربی که راحت ترین جام ملتهارابخشیدبه قطربانداشتن کمی دانش مربی گری،جای دفاع داره
  • REZA nemattalab IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 3
    بسیار عالی گفتید جناب داداش زاده می‌خوان یک ویلموس دیگر بیاد پول ملتو ببرند 👏🙏⚽🇮🇷
  • مهدی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    6 3
    داداششششش کجا بودی نبودی الانم که اومدی از گروهبان قندلی حمایت میکنی،، ای شیطون دنبال پست ومقام میگردی توتیم میلی
  • DE ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    7 2
    بنده خدا فقط ازاین ناراحت ودلگیره چون دعوتش نمی کنندبه صداوسیما
  • رسول IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    8 2
    اتفاقا خیابانی همیشه مشکل مردم را گفته واز مسولین انتقاد کرده واینکه زمین مناسب نداریم واز ازادی گفته واین شما هستین که داری عقده ای حرف میزنی البته بایک سری حرفات موافقم
  • حمید BH ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 2
    دمت گرم
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    3 2
    اگر راست می گویید چرا این حرف ها را داخل تلویزیون مخابره نمی کنید
  • مهدی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    5 1
    آقای بهزاد داداش زاده ما تو رو همون موقع که استقلال بودی قبول نداشتیم برو داداش فیلسوف شدی واسه ما
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 0
    آقای دادش زاده اینا و ول کن سواد ندارن از قهرمانی های خودت بگو . امسال کدام تیم رو قهرمان میکنی ؟
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 0
    جوادخیابانی واقعیتها رو‌داره میگه
  • بور بیرانوند IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    دورود بر تو داداش زاده حرف دل مارا زدی خیابانی باید بازنشسته شود واقعا فراموشی گرفته
  • آشنا IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 4
    ایول گل گفتی اگر خیابانب حرف نزند فکر میکند. مردم بهش بگویند لال است. بابا با آن تحلیل های آب دوغ خیار ی مر غ تو زود پز خنده اش می گیرد.
  • حسین زارعی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    اقای داداش زاده شما که فوتبالی هستی چرا این حرف و میزنی !!!! نیمه دوم تمام بازی های که قلعه نوعی مربی افتضاح بودیم بجز بازی با ژاپن اونم کاره تیمی بچه ها بود قلعه نوعی مربی خوبی ولی برای تیم ملی کوچک ه نمیتونه ث ستاره های تیم ملی مدیریت کنه میترسه از بازیکن‌های سن بالا
  • محمود IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    مشکل فوتبال ما کلا اینه که فوتبال ایران نه تجاری و نه صنعت پولسازی نیست! و مصرف گراست. در اروپا باشگاه ها پول میسازنند و باهاش زمین چمن خوب ورزشگاه عالی و امکانات بدنسازی خوبی هم دارن اما در ایران تراز اکثر تیم ها منفی هست و بضاعتش شون به حدی است که امور اداری رو سربسر بیاره. ولی باشگاه مثلا رم سردار رو میخره و برند رم رو روش میذاره و بعد قرض میده به تیم های عربی! توی قرارداد بازیکنان هم هست! و به این طریق پول میسازنند. فوتبال ما فقط قرض میگیره و پس نمیده. اگه راه پولسازی رو بدونیم بسیار پیشرفت خواهیم کرد.
  • احمد IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    5 1
    تو مطمئنی خیابانی رو دوستش داری؟مرد حسابی خجالت بکش.این چ ادبیاتیه؟راجع ب اردک صحبت کن؟مگه کسی اردک پرورش میده آدم نیست؟کی گفته مردم دوست دارن خیابانی گزارشگر نباشه؟خیلی دلت میخواد بری تلویزیون؟واقعا با این نحوه ی حرف زدن،اگر تو رو ب تلویزیون راه بدن،اونجا رو روی سر تو و مسئولش باید خراب کرد.خیلی دوست دارم تو چند کلاس سواد داری؟
  • تیم هشتم IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    امیرقلعه نوعی جزوی ازمافیای کثیف فوتبال ایران به سرکردگی تاج هست،دلال نبود،جهانبخش وفامیل آقای تاج الان در تیم ملی چه کارمیکنن؟،پیرپاتالابایدازتیم ملی خط بخورن
  • Merbakhteyaregmail.com IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    این حرفهای داداش زاده آرزوی کینه است که در مورد چراغپورگفتند الان مربی برنامه وتاکتیک نمی‌دهد بازیکنان هستند که فقط بازی خودشان را میکنند باامیرقلعه نویی فقط آشبال میشیم جام جهانی
  • DE ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 5
    حرف دل مردم زدی داداشزاده عزیز احسنت احسنت درود برپدر ومادر شما که چنین فرزندی پرورش دادند
  • ناصر IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 5
    واقعا در مورد خیابانی درست می گه کی تلویزیون نگاه می کنه که خیابانی شده کارشناس اصلا تو چه می فهمی ؟! لیا بین مردم چهار تا سوال ازت بپرسن تا بهمی مردم تو رو بیشتر از همه قبول ندارن خب می زاری بری؟! نه ! بازم حرف مفت می زنی
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 0
    اتفاقا حق با جناب آقای خیابانی است . از حرفهاتون مشخص هست دارید سنگ بیرانوند رو به سینه می زنید ، به نظرم خواب نما شدید کجا بیرانوند از آقای عابدزاده عقاب آسیا بالا تر است ؟؟ گل های مفتی که بیرانوند تا الان خورده ؟؟؟
  • اردشیر اسماعیلی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 2
    آقای خیابانی برای همه ما عزیز و دوست داشتنی هستش. ولی نباید فراموش کنه وظیفه اش گزارشگری هست نه غیر از این. هستند الاماشاء الله توی کشور که کارشناس باشن.با تشکر
  • منصور بختیاری IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    داداش زاده چند گرفتی اینگونه قصه به هم میبافی چرا بلد نیستی مودبانه صحبت کنی ایا شما به انازه یک درصد خیابانی سواد داری و یا چراغ پور ....
  • Sajad IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    راستش را بخواهید خیابانی روی مخ گزارش می کند اصلا قاطی کرده است آقای خیابانی لطفاً بازنشسته شوید و بگذارید آبروی تان حفظ بماند
  • ایران IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 2
    دستت طلا عالی گفتی
  • حسین IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    داداش زاده برو ... لال شو تو اسم و رسمی در فوتبال نداشتی که خیلی ور میزنی اونقدر بازیکن درجه یک داشتیم که تو عددی نبودی همون روزها
  • عبای IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    دمت گرم ، دقیقا حرفات همه درست و سنجیده بدد . خیابانی خیلی از علم فوتبال عقبه .
  • GB ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    خیابانی حرف منطقی و انقاد درستی دارد و باید جوابگو باشند یعنی آقای حشمت مهاجرانی پیشکسوت و متخصص فوتبال هم بی راه میگوید!؟
  • آرین IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    چرا زورت میاد که خیابانی داره افشا میکنه تمام معایب فوتبالیست ها و مربی ها یی که مربا هم نیستند آقای داداش زاده خودت کجای فوتبال و ورزش ایرانی تو و امثال تو باعث پس رفت فوتبال ایران هستید دلیلشم منافع شما هست با یه تیم داغون اما پول دار بقول یه نفر که می‌گفت این چاه اگه آب نداره واسه ما نون که داره اتفاقا خیابانی دکترای فوتبال براش کمه
  • محمدرضا IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    مردمومن کجا بودی تاحالا اون زمانی که به لواشک میگفتی لحاف وتشک استاد خیابانی بازیبائی هرچه تمام تر بازی ایران واسترالیا را گزارش کرد وکل ایران هنوز از صداش خاطره داریم برو کشکت وبساب
  • محمد IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    خیابانی هرچی میخوای درباره تیم ملی بگو. بعضی از حرفات هم درسته. فقط تو رو خدا برای پرسپولیس گزارشگری نکن سق سیاهی!
  • آرش IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 2
    وای که تمام حرفای مارو زدی. از نوچه پروری قلعه خوشم نمیاد، ولی فنیش با این بضاعت عالی بوده. سیانکی و خیابانی و چراغپور هم فاجعه هستن واقعا.
  • فرزاد پرسپولیسی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    5 0
    آقای عزیز شما خودت آدم بی شخصیت و بی تربیتی هستی و والسلام
  • صادق IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 2
    ینی کسی نیست ک خیابانی این همه دور گرفته .چیکار ب بیرانوند داری .البته منظور بیرانوند بعد انقلاب بود در مورد مربی ایرانی .بعد هی کتاب بخون کتاب بخون .این حرفها واقعا توهین ب بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایرانه مگه همین بیرانوند نبود ک پنالتی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا را مهار کرد .همین کافی نیست .اسم ایران و پرچم مارا را تودنیا هزاران برابر بالا برد .خیابانی خودتا جمع کن یک دهم بیرانوند محبوبیت نداری .چی دار میگی را خودت .
  • احمد IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    ممنونم آقای داداش زاده که حرف حقو زدی .خیابانی وچراغپور فقط از روی خصومت وحسودی به تیم ملی وقلعه‌ نوعی وبیرانوند می‌تازند .الان که تیم ملی داره خوب نتیجه میگیره .دیگه این همه هجمه چیزی جز حسودی معنی نمیده .و گزارش‌های آقای خیابانی واقعا حال بهم زده.فقط واسه خودش گزارش می‌کنه.
  • فرزاد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    آقای داداش زاده بیا نظرات مردم رو بخوان و خجالت بکش البته از یه آدم بی ... بیش از این توقع نیست
  • سجاد IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    نیم کیلو باشین مرد باشین جام جهانی پیش کشتون تمییز بازی کنین باختین هم مورد تشویق مردم باشین این فوتبال بازی کردن شما شبیه بازی های کودکانه کوچه و بیابانها نه در حد تیم ملی بیرانوند چرک کف پای عابدزاده هم نمیشه
  • نصر US ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    هرچه فکر کردم با اینکه فوتبالی هستم ولی داداش زاده چیزی نو خاطرم نیست و اسمش را تازه می شنوم
  • مهرداد علی خانی US ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    آقای داداش زاده یخورده منطقی باش خیابانی حرف بدی نزده راست میگه واقعا مردم این تیم ملی را دوست ندارند خدایش راستش بگو خودت یا بچه هات یا نوه هات بازی را تا آخر پیدیا اصلا حوصله کردی ببینید این نتیجه اش همان حرف حقی که خیابانی زده هست واقعا شور و شعف ندارد قلعه نوعی را همه میشناسند که چقدر آدم...
  • بابک.ارومیه IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 0
    بیرانوند که ابدی نیست چقدر گلر جوان با لیاقت داریم که اگر سرمربی ایران یکم جیگر داشت که ندارد جوان گرایی میکرد نه که از نفراتی استفاده کند که در نیمه دوم از گلرش تا خط حمله اش مثل بازنشسته هایی که تو پارک شطرنج بازی میکنن عمل کنند، از تو بزرگتر ها که گفته اند تیم ملی خوب بازی نمیکند تو حد خودت را بدان
  • ایرج IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    داداش زاده هم مگه کارشناس فوتباله
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    جنگ زرگری خیابانی بازنشسته شود
  • میری IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 0
    آنقدر افتضاح بازی می کنید که هرکسی حتی کسانیکه فوتبالی هم نیستن باید شما را نقد کنن
  • اسماعیل IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    بله کاملا حرفهای شما درست است مغز خیابانی فسیل شده جواب نمیدهد
  • غلامحسین منصوری نژاد IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    سلام آقای داداش زاده عزیز متشکرم، آنچه را گفتی درست و حسابی بود، بنده هم وقتی آقای خیابانی گزارش میکند بدم میآید و از علاقه ام از تماشای فوتبال کم میکند،درست میگوئی آقای خیابانی حرف مفت زیاد میزند ولی مفت حرف نمیزند، منافعش ایجاب میکند حرفهای مفت بزند ایشان حس خود بزرگ بینی هم دارد و بسیار علاقمند است مورد توجه باشد، از مسئولین محترم تلویزیون تقاضا میکنم بیش از حد به آقای خیابانی بها ندهند و باعث رنجش دوستداران فوتبال نشوند، با تشکر
  • mohammad IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    تیم اگه صدر جدول به خاطر نبوغ بازیکنهاست وگرنه معلومه که تیم هیچ تاکتیکی نداره و موقعیت سازی هم نمیکنه
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    این آقای چراغپور الان کجا مربیگری می‌کنه ما که چند فوتبال می بینم ندیدیم مربی یه تیم دسته ۲هم باشه
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 0
    انتقاد از نحوه بازی تیم ملی که جرم نیست.چرا به پیشکسوت فوتبال که زمانی مربی تیم ملی هم بوده اهانت میکنی؟ اتفاقا نظر چراغپور کاملا درست است.الان ما لازم است یک مربی خارجی خوب برای تیم ملی بیاوریم.
  • حسین IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    اینها فضایی ایجاد کردند که هیچ کس جرات نقد تیم ملی ای که نیمه دوم که شروع میشه تن و بدن تمام هوادارها مبارزه.اونم جلوی قرقیزستان که تا دو سال پیش اصلأ تیم نداشت.الکی با سازی نکنید آقای داداش زاده و بقیه دوستان.خودتون هم خوب می‌دونید که با قلعه نویی هیچی نمیشیم و مثل بازی انگلیس میشیم زنگ تفریح توی جام جهانی
  • داریوش درویش FR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    آقای داداش زاده شما هم که دارید همش به خیابانی و چراغ پور حمله میکنید و در کلام شما هم بوی سهم خواهی می دهد
  • حامد IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    تیم ملی را قلعه نوعی قدوس بیرانوند و شجتع طارمی نابود کردن
  • بویراحمد IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    به خدا از گزارشگری خیابانی و این احمدی بد صدا دیگه مردم خسته شده اند آرزوی ما بازنشست شدن و کنار رفتن احمدی و خیابانی است
  • افشین IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    چه خوب زدی به برجک آقایان.
  • آریایی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    8 0
    آقای دادش زاده این حرفهات درست نیست تیم ملی نتیجه می گیرد ولی با ترس و لرز نیاز هست یه مربی با دانش روز بیاد
  • سکوت IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 0
    انقدر که هزینه این فوتبال کردن هزینه دریاچه ارومیه میکردن الان میشد داخل دریاچه اورمیه ماهیگیری کرد فوتبالی که برد قرقیزستان شده ارزو وقتی هم نتیجه نمیگیرن همه مقصرن الا خود تیما اقای خیابانی ارزشش بیشتر از این بازیکنان درپیتی
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 4
    بخدا تواین فوتبال فقط یه قلعه نویی استقلالیه که اتفاقا همیشه از لنگی ها تو تیم ملی دعوت میکنه وحسادت مربیان داخلی اما آقای خیابانی اینقد بی شهامته که تا حالا نگفته چه رنگییه در حالی که در ایران اکثر مردم طرفدار سرخابی اند اما یک گزارشگر مطرح میگه من بی طرفم این حرفای خیابانی هم از سوز دله نه از عشق به ایران وگرنه زمانی که مربیان خارجی میان همه به به وچه چه میکنن زنده باد قلعه نویی
  • ایران IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    قلعه نویی باید در زمین بازی کند یا بازیکنان؟؟!؟!؟!؟!؟ این چه جملهٔ طنزی بود اقای پیشکسوت
  • هیرکانی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    خیابانی و چراغدار چه منافعی دارند. بسیاری از حرفهای شان واقعیت است. قلعه نوعی مربی هم مربی موفقی است فقط در دستیارانش باید تجدید نظر کند.
  • زینی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 1
    اقای گزارشگر راست میگوید ما دروازبان نداریم اقای فوتبالیس نمیدانم چطور درتیم ملی بود ونمیدانی ما اصلا دروازه بان نداریم
  • رضا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 3
    چه عجب .یکی حرف دل ..ما را زد ..الان تیمهای باشگاهی و ملی در کل خوب بازی ..میکنند ....حالا فوتبال هست وعجایبش ...برزیل هم گاهی ضعیف میشود ..ولی امثال خیابانی .....معلوم نیست چه می خواهند ...اینکه دل مردم را از فوتبال بد میکنند ..حالا بازیکنان جوان هستند شاید به حرفی بزنند بزرگترها باید ...مواظب واکنش های خود باشند
  • ص آ IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    به نظرم آقای خیابانی می خواد ضعفهای تیم ملی را بگویید هدفش رفع اشکالات است درسته آقای خیابانی کار شناس فوتبال نیست ولی در این سالها تجر به خوبی بدست اورده
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 3
    خیابانی یک روند فقط حرف میزند . حتی اجازه حرف زدن به مجری همراه خود را نمی‌دهد . خودشو علامه دهر میداند. جای تأسف برای صدا و سیما ست که این مجری خسته و خودخواه استفاده میکند .
  • ... IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    خیابانی درست میگوید ما دروازبان نداریم هر توپی روبه دروازه میاد صدرصد گل میشه قلعه نوعی تو خوابه دروازبان دسته دوم لیگ بیارن بهتر از بیرانوند میتونه دروازبانی بکنه
  • بازنشسته IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    مردم یک صدم ۳۰ ۴۰ سال قبل تیم ملی رو دوست ندارند وچون تیم ملی هم مثل صدا وسیما میلی ست ، اینو دیگه همه میدونن ...
  • شهروند IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    4 1
    خیابانی و چراغپور حرف دل مردم رو میزنند شاید خیابانی در گزارشهایش بعضی وقتها حوصله آدم رو سر میبرد و یا چراغپور سالهای مربیگری نکرده ولی نمیتوان مدعی شد که آنها فوتبال نمیفهمند و دنبال منافع خودشان هستند، تیم ملی نیاز به یک مربی بزرگ خارجی برای تربیت نسل جدید تیم ملی دارد، داداش زاده تا حالا در کدام لیگ مربیگری کرده که ادعای دانش بروز و جهانی دارد
  • یحی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    یحی گل محمدی بهترین گزینه برای تیم ملی.تیم ملی رو متحول میکنه وآماده،وتوی هربازی جنگنده و بازی زیبا وهجومی به نمایش میزاره.دلالان نامحترم اگه بزارن
  • رامی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 3
    چراعپور وخیابانی دیگه پیر شدن وهمچون روبه زوال از فوتبال چی میفهمن حسودی میخاد ایران با مربی ایرانی بره جام جهانی
  • فرید IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 3
    قربان دهنت داداش زاده که حرف دل مارو زدی خیابانی تلویزیون روبا اراجیفَش قرق کرده تو این سازمان عریض و بی در و پی کریه مجری درست و حسابی پیدا نمیشه آقای مدیری صدا وسیما
  • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 2
    نازِ نفسِ ت..یکی باید ترمزِ اینا رو می‌کشید..مخصوصا خیابانی...
  • یاشار IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    اقای خیابانی خیلی هم زیبا و دلنشین گزارش میکنه شما لطفا از طرف مردم حرف نزن مردم خیلی هم ایشونا دوست دغرند و همیشه حرفدحقذمیزنه
  • رامبد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    چراعپور نمیدونه تاکتیکال چیه دم از تاکتیکال میزنه برو اردکهاتو بچرون ...
  • بیژن IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    آقای داداش زاده پاچه خواری تاج وفدراسیون نکن برادر ، صحبت ها تابلوی جهت دار هست ضمنا ضعف دفاع تیم ملی تابعد تاکتیکی وانفرادی کاملا روشن ومشخص است اصلا نیاز نیست کسی کارشناس باشد.
  • اصغرایمانی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 1
    باسلام اقای خیابانی گزارشگرهستند نه کارشناس اگه انتقادشان درست باشه ایرادی نداره ایشان فقط قصد تخریب تیم ملی واقای قلعه نوعی رودارند کسی که حامی تیم ملی باشه نباید روحیه وتمرکزاعضای تیم رو به هم بریزه
  • جمال IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 1
    درودبشرفت بهزادجان
  • علی رشیدی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 1
    کاملاً حق با جواد خیابانی است
  • محمد IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    هنوز از نظر تاکتیک فردی جزو بهترین های آسیا هستیم الکی نگید بازیکن نداریم ، یادتون رفته قبل جام جهانی ۹۸ ایویچ گفت خط دفاعی شما که بدترین قسمت تیم هست من بهترین قسمت میکنم و نتایج آن رو تو جام جهانی دیدیم وقتی که کلیزمن به ما گل زد از شادی میخواست تور دروازه رو پاره کنه انگار تو فینال گل زده بود. مشکل این هست که کادر مربی تیم ملی دانش روز رو ندارن و هنوز بازیکن خوب داریم که به تیم ملی دعوت نشدن و حتی کره شمالی و قرقیزستان ته جدول بین دو نیمه دست مربی رو میخونن و در عوض ما هیچ کاری نمی‌کنیم
  • A IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 1
    توهین وتحقیر افراد درست نیست، بهتراز آقای قلعه نویی، زیادداریم، همینطور بازیکن خوب هست ولی، مافیا....
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 1
    تو آقای دادش زاده درحدی وقباره ای نیستی به خیابانی وطن دوست وباسواد وکارشناس وگژارشگر اینحوری بی ادبانه حرف بزنی قد واندازه خودت را بدون توچه منافعی داری از نتایج ضعیف تیم ملی حمایت میکنی؟ ادب مرد به دولت اوست، خیابانی وقلعه نویی بزرگنند ولی تو دراندازه ای نیستی که این دو را امر ونهی کنی خیلی با احترام گفتم بهت واگرنه ....
  • علیزاده IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    استادددددددد داداش زاده تو خودت کجای این فوتبال هستی و بودی الان اصلا تابلو نیس که دنبال تریبونی تا سر زبونا بیفتی وکمی دیده شی . زمانی که بازی میکردی هم بازیکن خیلی معمولی بودی حتی اومدنت به استقلال هم واسه این بود که کمی بیشتر دیده شی خودت رو با امثال استاد چراغپور و خیابانی که واقعا قلبش و دلش واسه این مملکت و تیم ملی میتپه مقایسه نکن . یادت باشه تو انگشت کوچیکه این دوتا نمیشی.
  • حامی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    همه می دونن نوچه اردشیر هستی.نمیتونی پنهان کنی
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 2
    گنجاندن جناب آقای چراغ پور با خیابانی در یک قاب، بی عدالتی محض به دکتر چراغ پور است.
  • حسین IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 2
    فقط باید گفت دمتوگرم اقای داداش زاده حداقل حرف عموم مردم گفتی افراد خاص نه حرف دل مردمه
  • حسن IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 1
    اصلا کارشناسی نیست و مقرضانه و یک طرفه قضاوت کردن ایشون . درسته که ایران نتیجه میگیره ولی تو دفاع بسیار ضعیفه و نیمه دوم خیلی بد عمل میکنه .خیلی هم شانس با ایران همراه بوده که هم گروه آسونی افتاده و همینکه بازیکنان حریف ایران گل زن نیستن وگرنه از کره شمالی ۱۰ گل خورده بودیم یا به قزاقستان میباختیم . با این وضع حتما تو جام جهانی زنگ تفربح تیم حریف خواهیم بود.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 2
    دمت گرم آقا بهزاد با وجودی که پرسپولیسی هستی ولی کیف کردم از تحلیلت
  • رسول IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 3
    درود و وقت بخیر الحق که جناب داداش زاده حرف دل خیلی از ایرانیان را زدید درود بر شرف و ایمانتان
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 1
    خیابانی تو دل همه مردم جا داره بیخودی زور نزنید که بخواید خرابش کنید واقعا حرف دل مردم رو میزنه.همه مردم از فوتبالی و غیرفوتبالی ایشون رو عضو جدانشدنی از خانواده خودشون میدونن
  • ابی ES ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    کاش بجای قلعه‌نویی یک چشم آبی این نتایج را می‌گرفت چه به به وچه وچه می‌زدند اینها کلا با ایرانی مشکل دارند چون خودشان بجای عمل فقط حرف زدند قلعه‌نویی ولی عمل کرد وموفق بوده
  • منصور IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    اقای داداش زاده شما تو یوتیوب کیومرث صالح نیا گفتی من با امیر قلعه نویی و برادرش رفیقم پس حرفات بدون غرز نیست
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    بازیهای تیم ملی ضعیف است بضاعت ما همین است چه حرف مزخرفیه تیم ملی باید یک نیمکتش جوانان ونوجوانان باشند نه همش بازیکن پیرو پاتال قلعه خودش به احترام بره جلوی اندونزی کره شمالی قرقیزستان با اختلاف یک گل میبره خوشحاله همش میگه امارا نگاه کنیین جم کن حاجی
  • علی مشهد IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    این داداش زاده کی هست تریبون میخاد دنبال اسم و رسمه. بشین با. با جواد آقای گل خاطره داریم. دمش گرم.
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
      1 0
      عالی گفتی الان نمیدونم هرکی فوتبال بازی کرده فکر میکنه بیشتر از همه میفهمه بهترین مربی های دنیا فوتبالیست آماتور یا متوسط یا اصلان در سطح حرفه‌ای بازی نکردن سابقه بازی در تیم ملی دلیل نمیشه دانش بیشتر داشته باشی داداش زاده هم نشون داده بله قربان گو قعله هست وبی طرف حرف نمیزنه
  • وحید IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    حرفهای خیابانی درسته تیمی با این هنه لژیونر اصلا برنامه ای برا بازیها نداره درحددمحلات بازی نمیکنند اصلا واقعیت اینه ک بلد نیستند
  • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    آقای داداش زاده خودتون را به خواب نزنید اگه کسی از تیم ملی انتقاد میکنه دشمن نیست ما بازیکنان خوبی در سطح باشگاهی داریم ولی قبول کنید مربی تیم ملی تاکتیک نداره
  • ایوب میرزایی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    حقیقت تلخه دیگه
  • اسی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    داداش زاده سبک بازیش مثل قلعه نویی بزن زیرش ، کی فوتبالیست بودی
  • یحیی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 2
    آقای داداش زاده دمت گرم منم گفتم که این لنگی ها همش فقط هدفشون خراب کردن ژنراله اینها شتیل بگیرن
  • داود IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 1
    تیم ملی باید بازیبزرگ انجام بدهد بالا بازی کند سنگین شکست بخورد تا بزرگ شود ما ۷ گل قبل جام جهانی خوردیم وطالبی را آوردیم دیگر اشتباه نکنید محک تیم ملی بابازیهای بزرگمشخص میشود
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    باز هم دادش زاده توپ می گیره شوت می کنه باز هم به آسمان شلیک میکنه آقای دادش زاده دروازه روی زمین قرار داره
  • سعید IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    آقای داداش زاده شما کارشناس کی بودی..؟ درضمن تیم دسته باند جهان بخش طارمی سردار هستش قلعه نویی کارهای نیست آقای سرداری با هواپیما شخصی اش میاد اردو ازقلعه نویی حرف شنوی ندارها که
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    2 0
    داداش زاده چرت میگه چیزیه که بچه دوساله هم میدونه این تیم با این مربی و کادرفنیش به هیچ جا نمیرسه اگه الانم تو گروه سختی بودیم شک نکنید به دور بعد نمیرسید شاید الانم نرسه
  • امین IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    آقای داداش زاده فک کنم سهم میخواد من دوس دارم آقای خیابانی گزارش کند
  • رامین IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    آقای دا داش زاده تو چند گرفتی که سنگ قلعه نویی را به سینه میزنی. چون پول نگرفته باشی اظهار نظر نمیکنی.
  • ایرانی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    3 0
    اقای داداش زاده.حتماتوقع داری شمابه عنوان کارشناس بری حرف بزنی؟تو زمان بازی کردنت کسی قبولت نداشت حالا میخوای کارشناسی کنی.فکرمیکنی چندنفرتوایران تورومیشناسم؟بخداعکستوبزارن بگن نظربدید یااصلااسم این فردروبگیدبخدادودرصدهم شمارونمیشناسن اون دودرصدهم همدوره ای خودت شایدباشن.مگه حلواتقسیم میکنن که توام اومدی میگی منم هستم
  • حمید IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    فقط باید بابت بودن چنین آدم هایی که فقط به فکر تخریب و نابودی فوتبال هستند ..حسرررررررت خورد..
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    دوست عزیزتیم ملی عملکردضعیفی داره وبایدچه بخوای وچه نخوای بپذیریدشماکافیه یه نگاه به فوتبال ۷نفره تیم ملی ایران بندازی که امسال قهرمان دنیا شدامامتاسفانه این عزیزان حتی هنوزنتونستن یه جام داخل آسیابگیرن افسوس ازاین همه خرجی که به پای این عزیزان میکنند
  • Kourosh IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    هدفشونو نمیدونم ولی حرف بدی هم نزدن تا بحال همش حق و حقیقت بوده
  • حمید RO ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    تو هم فک مبارک رو ببند،قلعه تویی شد مربی؟صحبت کردن بلد نیست چه برسه به دانش فوتبال.
  • بابک کیوان IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    اخه خیاباتی و چراغ علی در جه حدی هستند تا بیان از موفق ترین مربی ایرانی یا بهترین بازیکنی که در اینتر بازی میکنه حرف بزنند.همش تخصیر این صدا سیما هست...
  • احمد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    آقای چراغ پور می اومد نود صحبت می کرد من می گفتم هر چی هست اینه...سال بعدش استقلال اهواز و دادن بهش پنج هفته اول پنج تا باخت آورد با تفاضل منفی ۱۳...اخراج شد...قاعدتاً تیم ملی ایراد داره ولی آقای خیابانی زمان کی‌روش که دستتو از نمایندگی جییووا قطع کرد هر روز می اومدی می گفتی مربی وطنی می خوایم الان میای میگی فلانه...بابا مردم... فرض نکنید همه تون دنبال سهمتونید
  • احمد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    آقای چراغ پور می اومد نود صحبت می کرد من می گفتم هر چی هست اینه...سال بعدش استقلال اهواز و دادن بهش پنج هفته اول پنج تا باخت آورد با تفاضل منفی ۱۳...اخراج شد...قاعدتاً تیم ملی ایراد داره ولی آقای خیابانی زمان کی‌روش که دستتو از نمایندگی جییووا قطع کرد هر روز می اومدی می گفتی مربی وطنی می خوایم الان میای میگی فلانه...بابا مردم ... فرض نکنید همه تون دنبال سهمتونید
  • مصطفی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    این آقا خدش هم چیزی سرش نمیشه فقط ادعاست میخاد یه حرفی بزنه که بگه منن هستم والا هیچی بارش نیست
  • مجید IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    به نظر من آقای خیابانی آدمی نیست که دنبال منفعت باشد
  • مهدی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    کاملا معلومه کی سهم میخواد و دنبال تریبونه. کلا داره برعکس و مغرضانه حرف میزنه. یعنی چی بازیکن نداریم.به بزرگترش میگه درمورد اردک حرف بزن. تو نه ادب داری نه همچین بازیکنی بودی و نه کارشناسی بلدی. ازت فقط یه فدایی واس گروهبان درمیاد. همین
  • منصورقاسمی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    فقط میتونم بگم شرمنده ام جناب دست نشان احترام به پیشکسوت رفته بهمون دوران فتحعلی شاه .جنتب داداش زاده هرپیشکسوتی که توی گودنیست دلیل بربی دانشی نیست مثلاعلی دایی وکریمی ووو
  • داود IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    واقعا چرا داریم تیم خراب می کنه اقای خیابانی ، داره امتیاز می گیره ،بزار به سختی هم باشه ،متاسفانه تریبون دست ادمای بیسواد می دن پر رو میشن ،صد درصد خیابانی یه چیزی زده ،دیوانه است
  • مجید IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    سلام قعله نویی مربی متوسطی است لااقل عقلش نمیرسه چهار تا دستیار درست درمون کنارش بیاره خدا وکیلی این سعید الهویی چی سرش میشه به والا هیچی سرش نمیشه توی گل گهر تا برنده پکوند همه شاهد بوند ضمنا جواد خیابانی بدرد دیگه نمیخوره با اين گزارش کردنش گزارشگر باسواد درست حسابی فقط عادل جون بست مبثاقی دیگه نگم با این برنامه اجرا نیکنه
  • US ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 1
    خیابانی فقط برای خنده خوبه وخیلی زودجوگیرمیشه
  • قاسم IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    1 0
    در شرایط کنونی زمزمه دو صدایی برای تیم ملی مضر است. همه باهم باید تیم ملی را حمایت کنیم وبس.
  • ناشناس IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    چقدرتواحمقی هربازیکن اروپایی که داخل تیمهای عربی هستندحتی اگرایران میزبان باشه طرفداربازیکن خارجیوتشویق میکنه بعددرکل اصلا به نظرمن فوتبال بهتره ازرشتهای ورزشی ایران حذف بشه همه شرقومیگرن غربومیزنن دروازبان به خودش گل میزنه فقط پول بیت المال حرام چنین ... میشه؛؛؛؛افتاد؟؟؟ ...
  • ایرانی تاج سردنیا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    اون کارشناس بهتره بجای فوتبال درمورد همون تخم اردک نظر بده!
  • کیوان IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    داداش زاده بازیکن خیلی خوبی بود و همون قدر کارشناس بد تو رادیو کارشناسی میکنه اینقدر خرف میزنه در حد سردرد
  • محمدیان IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    زمانیکه داداش زاده از ذوب آهن رفت استقلال‌(چون پرسپولیس نخواستش) مرحوم حجازی اونزمان سر مربی ذوب آهن بود درباره داداش زاده گفت: داداش زاده اگه خوب بود پرسپولیس اونو جذب می‌کرد! داداش زاده تو خودت الان داری چاپلوسی قلعه نوعی رو میکنی تا بهت پست و سمتی بدن تابلو داری ..... میزنی
  • حسینی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    داداش زاده تو با این صحبتات ثابت کردی واسه پست و سمت گرفتن هرکاری رو انجام میدی! خجالت بکش
  • لایق IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    داداش زاده ی دونه و رقیب نداری در پاچه خواری
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    داداش زاده چرت پرت سر هم میکنه...حیابانی شخص محترمی هستش و همیشه طرفدار مردمه نه قشر خاصی
  • Davood IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    اقای داداش زاده برادر من نظراتت شبیه بازیت بود تو تیم ملی و استقلال...چی میگی کدوم دشمنی کدوم نتیجه تو به این الله بختکی بردن میگی نتیجه خوب بعد از رو احساسات از قلعه نویی دفاع میکنی...خیابانی حرف حق میزنه و علمی قلعه نویی نه علم مربیگری داره و نه علم تاکتیک و چیدمان چرا ؟یکم بازیها رو نگاه کن و کار گروهی تیم رو ببین....تو میگی تیم های ما نتیجه بگیرن ابرو ریزیه تو اسیا بعد از تیم ملی دفاع میکنی
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    0 0
    داداش زاده !!! خودش چند دقیقه در تیم ملی بازی کرده .از این ذخیره ها بوده که هیچوقت فرصت بازی نداشته . اینم داره وسط دعوا نرخ تعیین میکنه که بلکه دیده بشه و قلعه نویی بخاطر این خوش خدمتی دستشو جایی بند کنه . تو اگر فوتبالیست بودی باید نقد را بپذیری .ایران جلوی دو تا تیم ضعیف در نیمه دوم چهار گل خورده . در بازی با کره شمالی اگر کمی آنها دقت می‌کردند بالای ۴ گل به ایران میتونستن بزنن . با این تیم در جام جهانی زنگ تفریح تیمدهای اروپایی و آمریکایی هستیم . حتی با نفرات تعویضی هم بالای ۳ گل به ایران می‌زنند.
  • کهنه سوار IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    داداش زاده بازیکنی در حد بچه های تیم روستاها هم نبود دانشی از فوتبال و حواشی آن ندارد زمانی که باید شناخته می شدی، نشدی حالا هم سکوت کن بگذار مسخره ملت نشوی جناب داداش زاده
  • محسن IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    آقای داداش زاده توخودتودرحدی میبینی که نظربدی؟خودت از فوتبال ساحلی چی می‌فهمیدی که رفتی؟بازیکن درجه ۷ایران هم نبودی
  • محمداوسو IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    اقای خیابانی حرف حساب میزنه وهمیشه حرف حساب تلخ است.مگر معرفی اسپانسر برای تیم ملی جرم هست.حیف پول هایی که این بازیکنان ضعیف ازبیت المال می گیرند.جواد خیابانی گزارش هاش هم عالیه تخریب نکنید همدیگر را .مشکلات دریابید
  • ase IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    داداش زاده خودش در دوران قاجار سیر میکنه فکر میکنه فقط مربی یا بازیکنا حق انتقاد دارن! الان از هر بچه دبستانی بپرسی کل بازی های تیم ملی رو برات تفسیر میکنه! دوران اینترنت و اطلاعاته داداش زاده جان.زورکی و با سلام و صلوات از قرقیزستان و کره شمالی بردن برای(بقول خودتان تیم اول آسیا) افت نداره!!؟
  • احمدی IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    حق با خیابانی و چراغپور است. داداش زاده در زمان ما بازی می کردو بازیکن در سطح متوسطی بود او حق ندارد چنین با پیشکسوتان مربیگری و رسانه حرف بزند. تیم ملی مشکلات اساسی داره باید بدون تعصب بپذیریم.
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    چه پستی بهت دادن که این طور سنگ قلعه‌نویی و بیرانوند به سینه میزنی
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    داداش زاده کیه بخدا اولین باره اسمش می‌شنوم
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    شما هنوز تکلیف خودتان مشخص نیست پیشکسوت کدام‌تیمی. تو رسانه ها ورزشی هم تریبون داری. چرا مدرسه فوتبالت به نام پرسپولیس هست؟ چرا فقط شما مجوز داری که میدانیم ندارید. با ادبیات لمپنیز سبک زندگی شخص را به سخره میگیری متاسفم دانش چه ربطی به سبک‌زندگی دارد
  • رضایی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    خیابانی نه سواداین کاررادارند ونه لیاقت صحبت کردن و گزارش کردن .تماما یک جانبه وجهت دار عمل میکند ...
  • مرتضی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    داداش زاده دیگه کیه که اینقدر ادعاش میشه فوتبالیه؟ جناب داداش زاده اگه از فوتبال چیزی میفهمی پس چرا تیم نداری نمیگم به عنوان سرمربی لااقل کمک مربی هم نیستی من از خیابانی دل خوشی نداشتم و اصلا ازش خوشم نمیومد ولی واقعا حرفاش حرف حق بود، لازم نیست شما بیجهت کاسه داغ تر از اش باشی ...
  • رسول عالمی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    من نمیدونم قلعه نوئی چطور یه دفعه انقد هوادار پیدا کرد !!! داداش زاده !!! حاتمی!!! برید با یه نفر صحبت کنید که فوتبال رو بفهمه،الان اطلاعات این دونفر درحد پسر ۸ساله بردارمم نیست اینا هرچی اطلاعات میخواند ازگوگل سرچ میکنند... کوس نگید بابا خیابانی درست درست حرف زده وانتقاد کرده !! قلعه شیکم مربی نیست دیگه چون شمارو بازی میداداون زمان مثلاً میخوایید؟! رفیق بازی دربیارید... بروبابا!!! دیجینالم کجا بود؟؟؟!!!😂😂😂
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    قلعه نو به درد تیم ملی نمیخوره
  • نادر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    چه نوچه های ... داره امیرقلعه نوعی،تو یا فرزادحاتمی که ... شدین چند تا بازی ملی دارین؟ضمنا کادر تیم ملی جانداره داداش،بروکه سرکاری
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    تو داداش زاده خیلی داعونی تو بازیکن خوبی هم نبودی اصلا حرف نزنی بهتره کسی تکرو یادش نمیاد
  • ماهان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    خیابانی داره حقیقت رو میگه و برای بعضی ها حقیقت تلخه
  • Mohammadrezaghorbanian IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    0 0
    آقای داداش زاده خودت یکی به میخ میزنی،یکی به نعل. آدم اینقدر ....