همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران، کمک داروان، ناظران بازی‌ها و داورهای هفته‌ اول لیگ قهرمانان آسیا و دیگر داوران دیدارهای آسیایی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هفته اول با 16 بازی برگزار می‌شود که شرح داوری‌های بازی‌ تیم‌های ایرانی و قضاوت داوران ایرانی در این هفته به این شرح است:

 محسن ترکی چهارشنبه در چین سوت می‌زند

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد محسن ترکی به همراه رضا سخندان و داود رفعتی ساجدی، داوران ایرانی قضاوت بازی هنان جیان چین و آرمد فورس سنگاپور را برعهده خواهند داشت. این بازی روز چهارشنبه 24 فوریه (پنجم اسفند) در گروه هفتم رقابت‌های لیگ قهرمانان در چین برگزار می‌شود.

جهانبازی و مظفری زاده در AFC CUP

یدالله جهانبازی و سعید مظفری‌زاده، دو داور وسط روز اول بازی‌های ای اف سی کاپ خواهند بود. بازی‌های روز اول در سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته 23 و 24 فوریه  (چهارم و پنجم اسفند ماه) برگزار می‌شود. یدالله جهانبازی قرار است با کمک غلامحسین کهوری و علیرضا یزدانی عشق آبادی بازی دو تیم القادسیه کویت و النجمه سوریه را در کویت سوت بزند. این بازی در گروه چهارم ای اف سی کاپ روز 24 فوریه (پنجم اسفند) انجام می‌شود. اما سعید مظفری زاده دیگر داور ایرانی است که با کمک رسول فروغی بازی دو تیم کویت اس سی و الهلال یمن در گروه دوم را در 23 فوریه (چهارم اسفند) در کویت قضاوت خواهد کرد.

 امید جمالی ناظر ایرانی دیدار روز اول

امید جمالی دیگر ایرانی حاضر در این دور رقابت‌ها خواهد بود که نظارت الاهلی صنعا و شباب الاردن در گروه یک را بر عهده خواهد داشت. این بازی روز چهارم اسفند برگزار می‌شود. در پانزده بازی روز اول این رقابت‌ها 31 تیم درگیر خواهند بود.

 مسعود مرادی داور کاشیما - چانگچون در ژاپن

مسعود مرادی به همراه حسن کامرانی‌فر و محمدرضا ابوالفضلی از ایران داوران بازی کاشیما آنتلرز ژاپن برابر چانگچون یاتای چین در گروه ششم لیگ قهرمانان خواهند بود. این بازی روز سه شنبه 23 فوریه (چهارم اسفند) در ژاپن برگزار می‌شود. 

 داور ازبک در کرمان سوت می‌زند

والنتین کوالنکو ازبکستانی قاضی دیدار اول مس کرمان در لیگ قهرمانان در مقابل تیم الاهلی امارات خواهد بود. 

 داور قطری سوت سپاهان - الشباب را می‌زند

سوت بازی سپاهان - الشباب عربستان را عبدالرحمن محمد الحسین قطری می‌زند. دو تیم قرار است روز چهارشنبه (5 اسفند) در عربستان به میدان بروند. 

 مینورو داور ذوب آهن شد

توجی مینورو داور بازی ذوب آهن - الوحده امارات در روز 23 فوریه (4 اسفند) خواهد بود. دیداری که مطمئنا برای شروع کار ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مهم خواهد بود. 

 الاهلی - استقلال با سوت هیرویوشی ژاپنی

بازی دو تیم استقلال و الاهلی عربستان را تاکایاما هیرویوشی ژاپنی سوت می‌زند. دو تیم قرار است روز سه‌شنبه (چهارم اسفند ماه) در عربستان به میدان بروند. این اولین بازی استقلال در گروه یک لیگ قهرمانان آسیا 2010 خواهد بود.

کد خبر 101985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز