سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارگاه‌های لیگ قهرمانان آسیا در مقر AFC در کوالالامپور آغاز شد.

 توکوآکی سوزوکی، مدیر برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به انعطاف بیشتر این کنفدراسیون در مورد کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از مسابقات، بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات مسابقات توسط باشگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایپنا، وی در کارگاه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: "با توجه به قانون‌شکنی برخی از باشگاه‌ها در مسابقات 2009، از این به بعد یک بازیکن از ترکیب اصلی تیم و سرمربی باید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه شرکت کنند."

سوزوکی ادامه داد: "ما هم سعی خواهیم کرد در مورد زمان‌بندی کنفرانس‌های خبری انعطاف بیشتری داشته باشیم. برای مثال اگر باشگاهی تصمیم گرفت یک روز قبل از مسابقه، کنفرانس خبری داشته باشد، می‌تواند با موافقت تیم مقابل و تایید ناظر بازی، آن را قبل از آخرین جلسه تمرینی خود برگزار کند."

 کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه، یکی از بخش‌های مهم استراتژی رسانه‌ای کنفدراسیون آسیا برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است که به رسانه‌های جهانی فرصت پرداختن به بازی و ایجاد جذابیت در بین هواداران و مخاطبان تلویزیونی را می‌دهد.

سوزوکی در ادامه گفت: "گرچه طبق قوانین، کنفرانس مطبوعاتی تیم میزبان باید ابتدا برگزار شود، اما جای تغییرات اندکی هم وجود دارد. با وجود این، جلسات باید جداگانه برای دو تیم برگزار شوند. در غرب آسیا جلسات مشترک رایج است ولی باید تلاش کنیم که در لیگ قهرمانان آسیا کنفرانس‌های خبری را جداگانه برگزار کنیم."

کارگاه لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 از روز دوشنبه (21 دی) با حضور 4 نماینده از هر باشگاه در هتل هیلتون کوالالامپور آغاز شده است و تا روز سه شنبه ادامه خواهد یافت.

کد خبر 99331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز