جمعه ۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

کلومبوس: این روز‌ها پلیس به دنبال سارقان گرسنه‌ای است که بال‌های مرغ سفارش داده شده توسط یک مشتری را سرقت کرده‌اند.

این سارقان در بین راه کارگر یک پیتزافروشی را که در حال رساندن سفارش مشتری به در خانه‌اش بود متوقف کردند و بدون اینکه با تهدید از وی پول بخواهند، جعبه بال‌های مرغ را از روی موتور وی جدا کردند و به سرعت از محل دور شدند.

جالب اینجاست که با وجود اینکه پلیس در تعقیب آنها بود سارقان به اندازه‌ای گرسنه بودند که در فاصله نزدیکی از محل سرقت اقدام به خوردن بال‌های مرغ کردند و جعبه آن را هم در سطل زباله انداختند. حمل کننده سفارش‌ها خوشحال است که آنها موتورسیکلت‌ وی را سرقت نکرده‌اند.

مادر بی مسئولیت

ایندیاناپلیس: زنی 24 ساله که دخترش را وادار به سرقت کرده بود به دام پلیس افتاد. این زن و همسرش در رستوران بودند که محتویات کیف پول زنی مسن توجه آنها را جلب کرد.

این زن پشت میز کناری آنها نشسته بود و آنها به گمان اینکه پیرزن اختلال حواس دارد دختر 5 ساله‌شان را مجبور کردند تا کیف پول وی را سرقت کند. هنگامی که این دختربچه در حال برداشتن کیف پول بود، پیرزن متوجه شد ومدیر رستوران را خبر کرد تا وی را تحویل دهد.

این دختر 5‌ساله که خیلی ترسیده بود بلافاصله به مدیر رستوران گفت که مادرش از او خواسته که  این کیف را برایش ببرد. به این ترتیب این زوج به اداره پلیس منتقل شدند و این احتمال وجود دارد که علاوه بر پرداخت جریمه و رفتن به زندان، حضانت فرزندشان را به دلیل بی‌مسئولیتی و وادار کردن او به سرقت، از دست بدهند.

سارق کهنه کار

کالیفرنیا: تجربه زیاد در هر کاری انسان را در آن کار خبره می‌کند و سرقت هم یکی از کارهای خلاف است که برخی از افراد حتی همه عمر خود را با کسب تجربه در این زمینه سپری می‌کنند.

اخیرا زنی که نیم قرن گذشته را به صورت متناوب به سرقت و زندانی شدن سپری کرده است بار دیگر به 3 سال زندان محکوم شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این پیرزن 80 ساله در 55 سال اخیر بارها به دلیل سرقت‌های کوچک دستگیر شده است.

این بار نیز او فقط 3 روز پس از آزادی‌اش از زندان، دست به سرقت دیگری زد و به 3 سال زندان محکوم شد. گفتنی است او به شدت بیمار است و برخی از پزشکان معتقدند او احتمالا پیش از به پایان رسیدن دوره محکومیتش در زندان از دنیا خواهد رفت. این در حالی است که او با وجود جثه ضعیف، در سرقت‌ها بسیار ماهرانه و خبره عمل می‌کرده است.

دعوای چکشی

سیدنی: دعوای زن و شوهر موجب شد که زن 27 ساله برای مدت طولانی به زندان بیفتد. این زن بر سر شستن ظرف‌ها با شوهرش جر و بحث کرد و از آنجایی که شوهرش زیربار شستن ظرف‌ها نمی‌رفت تصمیم گرفت به او درس خوبی بدهد.

این زن که در حال کوبیدن میخ به دیوار بود ناگهان از کوره در رفت و چکش را به سمت شوهرش پرتاب کرد. این اقدام موجب شد که چکش با کتف شوهرش برخورد کند و آن را از چند نقطه بشکند.

بلافاصله پس از این حادثه مرد 34ساله با پلیس  و سپس نیرو‌های امدادی تماس گرفت. او به خبرنگاران گفت که دعوا بر سر شستن ظرف‌ها از اولین روز ازدواج بین آنها وجود داشته است و تا به حال به هیچ‌ نتیجه‌ای نرسیده بودند. اما این اقدام همسرش موجب شد وی نه تنها دیگر زیر بار شستن ظرف‌ها نرود بلکه برای همیشه از او جدا شود.

کد خبر 102365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز