همشهری آنلاین: ذوب آهن اصفهان با غلبه بر پتروشیمی بندر امام به قهرمانی رسید.

هفته نهم مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام دو مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در تهران و اصفهان برگزار شد و ذوب آهن اصفهان با پیروزی 6 – 4 مقابل پتروشیمی بندرامام عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، در این مسابقه که 5 ساعت به طول انجامید، اصفهانی‌ها موفق شدند جام قهرمانی هجدهمین لیگ ایران را از آن خود کنند. واحد مالمیری، ملی‌پوش ذوب آهن با پیروزی در دو بازی انفرادی و دو مسابقه دونفره، برترین بازیکن میدان بود و بیشترین سهم را در پیروزی ذوب آهن داشت.

از نکات قابل توجه این مسابقه می‌توان به اولین و آخرین باخت "چن آن"، بازیکن چین تایپه‌ای ذوب آهن برابر افشین نوروزی از پتروشیمی بندرامام و همچنین پیروزی چن آن مقابل سگون توریلا، ورزشکار نیجریه‌ای پتروشیمی اشاره کرد. با این پیروزی، ذوب آهن اصفهان به فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات با کسب 24 امتیاز مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد. در دومین بازی این هفته دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق ضمانت صادرات، دو تیم مدعی دیگر لیگ برتر در سالن شهید عضدی تهران به مصاف هم رفتند که دانشگاه آزاد نیز موفق شد 6 - 4 صندوق ضمانت صادرات را مغلوب کند تا تکلیف نایب قهرمان به روز آخر کشیده شود.

در تیم دانشگاه آزاد، مهران احدی و بهنام رحمت‌پناه با دو برد در بازی‌های دونفره و دو پیروزی در مسابقات انفرادی خود، چهره خوبی به نمایش گذاشتند. دو برد دونفره این دو مقابل نوشاد عالمیان و زمان ملا از صندوق ضمانت صادرات به دست آمد. در نزد صندوق ضمانت صادرات، نوشاد عالمیان با دو پیروزی در بازی‌های انفرادی چهره برتر تیم خود بود. از حوادث این مسابقه می‌توان به پیروزی محمد بایرامپور از دانشگاه آزاد مقابل او ئیل، بازیکن کره‌ای صندوق ضمانت صادرات اشاره کرد.

تا پایان هفته نهم این مسابقات، ذوب آهن اصفهان با 8 بازی و کسب 24 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های صندوق ضمانت صادرات، پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد اسلامی هر کدام با 18 امتیاز رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

هفته دهم و پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز 24 اسفندماه برگزار می‌شود و طی آن دانشگاه آزاد اسلامی در تهران میزبان پتروشیمی بندرامام خواهد بود. در این بازی تساوی برای پتروشیمی حکم سومی است، ولی پیروزی دانشگاه آزاد این تیم را به عنوان دومی لیگ برتر خواهد رساند. دیگر بازی این هفته نیز بین هیات قزوین و صندوق ضمانت صادرات در قزوین برگزار خواهد شد. صندوق ضمانت با پیروزی در این مسابقه یکی از دو سکوی دوم یا سوم را به خود اختصاص خواهد داد ولی باید منتظر بازی دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام باشد.

کد خبر 102816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز