سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

سیدنی‌: اعضای یک گروه خلافکار برای اینکه بتوانند به سود زیادی دست یابند این بار یک مدرسه را هدف قرار دادند.

این افراد ادعا کردند که برای یک موسسه خیریه کمک جمع‌آوری می‌کنند و به همین دلیل تعدادی فیلم‌آموزشی را به قیمت بالاتر بین دانش‌آموزان مشتاق توزیع خواهند کرد تا درآمد آن صرف امور خیریه شود. در روز مقرر اعضای این گروه به مدرسه آمدند و سی‌دی‌های فیلم را بین دانش‌آموزان توزیع کرده و پول زیادی به جیب زدند. اما هنگامی که دانش‌آموزان برای تماشای فیلم‌ها اقدام کردند متوجه شدند که سی‌دی‌ها خالی هستند. هرچند مدیر مدرسه به دادگاه شکایت کرده است اما مسئولان، بی‌توجهی او را هم در این زمینه موثر می‌دانند.

تا پول داری رفیقتم!

نیوجرسی:‌گویا این اواخر می‌توان علاوه بر اجاره آپارتمان و غیره، دوست را هم اجاره کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که عده‌ای از افراد به خصوص سالمندان به دوست و همدمی که بتوانند ساعاتی را با او بگذرانند نیاز دارند و این در حالی است که افراد شاغل وقت کمی برای این کار دارند.

به‌همین دلیل یک پایگاه اینترنتی راه‌اندازی شده است که در آن افرادی دوست شدن را به عنوان شغل خود انتخاب کرده و از این راه درآمد حاصل می‌کنند. این افراد در پایگاه اینترنتی مشخصات خود را اعلام کرده و بهای هر ساعت دوست ماندن را نیز مشخص کرده‌اند. آنها برای رفتن به سینما با سالمندان یا در کنار آنها بودن برای فرار از تنهایی هزینه‌ای دریافت کرده و در مقابل، رفاقت می‌کنند.جالب اینکه هر روز تعداد سالمندان متقاضی اجاره دوست افزایش می‌یابد.

عاقبت عصبانیت 

مکزیکوسیتی:‌عصبانیت بی‌جای یک مرد موجب شد که او برای همیشه روی تخت بیمارستان بیفتد. این مرد همراه با خانواده‌اش در حال رانندگی در بزرگراه بود که از انتقاد‌های همسرش برای اینکه آرام‌تر رانندگی کند کلافه شد. او برای لجبازی با همسرش پا را روی پدال گاز فشرد و با سرعت هرچه تمام‌تر رانندگی ‌‌کرد و درخواست‌های همسر و فرزندانش برای اینکه آرام‌تر براند به نتیجه نرسید.

سرانجام ماموران پلیس به دنبال این خودرو افتادند و تعقیب و گریز پلیسی در بزرگراه آغاز شد. در این شرایط لجبازی ساده این مرد به خانواده‌اش به یک خلافکاری رانندگی تبدیل شده بود و او که بسیار ترسیده بود تصمیم گرفت به هر ترتیب شده از دست پلیس فرار کند. اما سرانجام خودرو این مرد و همراهانش به داخل یک دریاچه سقوط کرد. گفتنی است همه اعضای خانواده او سالم ماندند اما خود این مرد قطع نخاع شد.

ادعای گروگانگیری

منهتن:  گزارش‌ها حاکی از آن است که احساس کمبود‌محبت یک جوان موجب شد که او ادعای دروغی را در مورد گروگان‌ گرفته شدنش مطرح کند. این پسر 21 ساله به اندازه کافی از والدینش محبت نمی‌دید و همین نکته موجب شده بود که دچار افسردگی شود.

سرانجام او تصمیم گرفت با اقدامی توجه خانواده‌اش را به خودش جلب کند. او به‌طور ناگهانی از منزل خارج شد و تا 2 روز از این جوان هیچ خبری نشد. سپس با خانواده‌اش تماس گرفت و در حالی که صدایش را تغییر داده بود ادعا کرد که پسرآنها را گروگان گرفته‌ و 10 هزار دلار برای آزاد‌کردن او می‌خواهد.

این در حالی بود که خانواده این جوان این مبلغ پول را در اختیار نداشتند و بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. ماموران هم با ردیابی خطوط تلفن، این جوان را به سادگی دستگیر کردند. گفتنی است، او هم‌اکنون نه‌تنها محبت خانواده‌اش را ندارد بلکه باید محاکمه هم بشود.

کد خبر 103130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز