همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آرامش و امنیت در خلیج‌فارس را مرهون سیاست‌های مدبرانه نظام و اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی که به همراه هیات دولت در سومین دور از سفرهای استانی به استان هرمزگان سفر کرده است، در جمع فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی این استان طی سخنانی با اشاره به آمادگی بسیار مطلوب نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی، برای دفاع از مرز‌های آبی کشور، اظهار کرد: در بازدید‌های مفصلی که از مراکز، پایگاه‌های مستقر در جزایر و نقاط حساس مرزی استان هرمزگان داشتم، فرماندهان و رزمندگان مسلح ارتش و بسیج مردمی با روحیه مثال‌زدنی و انگیزه قوی آماده دفاع جانانه از کیان میهن اسلامی و پاسداری از صلح، ثبات و امنیت در منطقه حساس و استراتژیک خلیج‌فارس می‌باشند.

سردار وحیدی با بیان این‌که بحمدالله در سال 88 مجموعه نیروهای مسلح تحت فرماندهی مقتدرانه فرمانده معظم کل قوا سال موفق با دستاوردهای بسیار درخشان را سپری کردند، افزود: خوداتکایی بیشتر صنایع دفاعی، افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقاء هرچه بیشتر آمادگی نیروهای مسلح در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشه‌ای از این موفقیت‌ها به شمار می‌رود.

وزیر دفاع تصریح کرد: شکست‌های پی‌د‌رپی دشمنان انقلاب اسلامی در سال 88 در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود بسیج همه امکانات و تشدید تحریم‌ها و فشارها نشان از جهت‌گیری و مسیر درستی است که ملت بزرگ ایران با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب کرده است.

سردار وحیدی، اظهار امیدواری کرد در سال 89، نیروهای بسیج و وزارت دفاع با حفظ و ارتقای آمادگی‌های خود، خدمات بیشتر و درخشان‌تری را به نظام، انقلاب و مردم بزرگوار ایران به منصه ظهور برساند.

گفتنی است؛ وزیر دفاع علاوه بر بازدید نیروهای مسلح مستقر در جزایر خلیج‌فارس از پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پایگاه پدافند هوایی، پایگاه دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و آمادگی‌های آنان قرار گرفت.

کد خبر 103223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز