منچستر یونایتد و چلسی حساس‌ترین بازی لیگ برتر انگلیس را در اولدترافورد برگزار خواهند کرد.

این مهم‌ترین شانس چلسی 71 امتیازی است تا منچستر یونایتد 72 امتیازی را از صدر جدول به زیر بکشاند و دوباره به صدر بازگردد. این امیدواری چلسی چندان هم بی‌مورد نیست چون منچستر در لیگ قهرمانان اروپا با یک شکست در مقابل بایرن مونیخ بدرقه شده است و از آن بدتر وین رونی بهترین مهاجم خود را که در عین حال بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس هم هست در اختیار ندارد.

سرآلکس فرگوسن سرمربی تیم منچستر نبود

وین رونی در 2یا 3بازی آینده را تایید کرده است. با این حال این خبر کمی از نگرانی‌های منچستر کاسته است چون به‌نظر می‌رسد مصدومیت وین رونی که در بازی منچستر و بایرن مونیخ برای او اتفاق افتادبسیار شدیدتر باشد.

پیش از انجام اسکن‌های پزشکی روی پای رونی گمان می‌رفت پای او دچار شکستگی شده است که این امر می‌توانست حتی وین رونی را مجبور به خداحافظی از بازی‌های جام‌جهانی 2010 کند.

اما مصدومیت رونی براساس گفته باشگاه منچستر آسیب‌دیدگی خفیف لیگامان قوزک پا اعلام شده است و او را تنها 2 یا 3 هفته از مسابقات دور نگه خواهد داشت. اما همین مدت اندک هم برای تیم چلسی کافی است چون آنها مسلما در بازی امشب مقابل منچستر از ناحیه بهترین گلزن لیگ برتر خطری احساس نخواهند کرد.

این خبر علاوه بر چلسی اردوی تیم فوتبال آرسنال را هم شاد کرده است چون نبود چند هفته‌ای رونی، می‌تواند به نفع آرسنال هم باشد که با 69 امتیاز در تعقیب 2 تیم منچستر و چلسی است. برای آرسنالی‌ها که این هفته با وولورهمپتون بازی خواهند کرد بهترین نتیجه تساوی 2تیم اول و دوم جدول است.

آرسنال هم فابرگاس،گالاس و آرشاوین را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.نتیجه آخرین بازی 2تیم منچستر و چلسی که در استامفوردبریج لندن برگزار شد یک بر صفر به سود چلسی بود. در این بازی جان تری تنها گل بازی را برای چلسی به ثمر رساند. اما این نتیجه چندان هم عادلانه به‌نظر نمی‌رسید. سرآلکس فرگوسن هم در انتهای بازی رفت 2تیم به این نتیجه ناعادلانه اشاره کرد و گفت: ما تقریبا تیم بهتر میدان بودیم.

آرامش در ایتالیا

امشب در ایتالیا هم رقابت‌های سری آ با انجام 10 بازی پیگیری خواهد شد. در ایتالیا بر خلاف انگلیس، بازی‌ها چندان پرهیجان نیستند و 3تیم مدعی، بازی‌های سختی پیش رو نخواهند داشت.

با این حال ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم اینترمیلان برای اینکه شب بی‌هیجان سری ‌آ را کمی پررونق کرده باشد در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی به دسیسه‌های پشت پرده در فوتبال ایتالیا اشاره کرد و در مورد رقابت‌های این فصل سری‌آ با اشاره به 2تیم رقیب یعنی میلان و رم گفت: من نمی‌خواهم در مورد لیگ صحبت کنم. اما این یک مسابقه با 3  اسب نیست؛

این جنگ یک تیم در مقابل بسیاری چیزهای دیگر است.این سخنان مورینیو احتمالا می‌تواند برای او دردسرساز شود چون اظهارنظرهای مشابه او پس از بازی با میلان که با نتیجه 2بر صفر به سود اینتر به پایان رسیده بود،  برای او یک جریمه 18هزار یورویی به همراه داشت. مورینیو که حدود یک ماه با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نداشت، سکوت خود را با اشاره دوباره به دست‌های پشت‌پرده در سری ‌آ شکست.

با زی های مهم امشب اروپا

سری‌آ لالیگا
اینتر میلان – بولونیا
ساراگوسا- مالاگا
باری – آث رم بارسلونا - آتلتیک بیلبائو
کالیاری – میلان سویا – تنریف

کد خبر 104096

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز