دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری دیدارهای روز چهارم لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان سه باشگاه ایرانی اخطار داد

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری دیدار سپاهان اصفهان و پاختاکور ازبکستان، با ارسال نامه‌ای به 2 بازیکن باشگاه سپاهان تذکر داد.

دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پاختاکور ازبکستان چهارشنبه 11 فروردین 89 برگزار شد که از سوی AFC به محسن بنگر و هادی عقیلی به دلیل تکل بی‌پروا و خطرناک و گرفتن آشکار بازیکن اخطار داده شد و از این دو بازیکن خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند.

محسن بنگر در دو بازی اخطار گرفته و در بازی مقابل الشباب حاضر نخواهد بود.

اخطار به بازیکنان مس کرمان

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین پس از برگزاری دیدار مس کرمان و السد قطر، با ارسال نامه‌ای به 3 بازیکن باشگاه مس کرمان تذکر داد.

دیدار دو تیم مس کرمان و السد قطر روز سه شنبه 10 فروردین برگزار شد که از سوی AFC به ابوالقاسم دهنوی به دلیل تکل بی‌پروا و خطرناک، فرزاد حسین خانی به دلیل برخورد فیزیکی سنگین و پائولو روبرتو دا سیلوا زالترون به دلیل درآوردن پیراهن برای شادی گل اخطار داده شد و از این سه بازیکن خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند.

ابوالقاسم دهنوی در بازی الهلال عربستان و السد قطر اخطار گرفته و در بازی مقابل الاهلی حاضر نخواهد بود.


اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان ذوب آهن

پس از برگزاری دیدار بنیاد کار ازبکستان و ذوب آهن اصفهان، AFC به 5 بازیکن باشگاه ذوب آهن تذکر داد.

دیدار دو تیم بنیاد کار ازبکستان و ذوب آهن اصفهان در حالی سه شنبه 10 فروردین 89 برگزار شد که از سوی AFC به سید محمد حسینی و قاسم حدادی فر به دلیل تکل بی‌پروا و خطرناک، محمد منصوری به دلیل مشاجره لفظی با داور، محمد علی احمدی به دلیل تاخیر در شروع مجدد بازی و سینا عشوری به دلیل گرفتن آشکار بازیکن اخطار داده شد و از این 5 بازیکن خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند.

سینا عشوری در بازی الوحده و بنیادکار و سید محمد حسینی در بازی الاتحاد و بنیادکار اخطار گرفته‌اند و در بازی با الوحده حضور نخواهند داشت.

کد خبر 104367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز