گروه سیاسی: محمدرضا باهنر با اعلام خبر انصراف جبهه پیروان خط امام و رهبری از ارائه فهرست مستقل برای انتخابات شورای شهر تهران گفت که این جبهه نهایتاً تصمیم گرفت از دو فهرست ارائه شده در جبهه اصولگرایان به طور عام حمایت کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به فارس در خصوص انصراف این جبهه از ارائه فهرست مستقل در انتخابات شورای شهر تهران گفت: تلاش‌های زیادی کردیم تا جبهه اصولگرایان به یک فهرست واحد برسد، ولی متأسفانه موفق به این کار نشدیم.
باهنر دلیل ارائه نکردن فهرست مستقل را وجود 2 فهرست از سوی اصولگرایان دانست و افزود: بر این اساس به این جمع بندی رسیدیم تا با عدم ارائه فهرست جداگانه از تعدد فهرست‌ها جلوگیری کنیم.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: نگرانی ما این بود که فهرست جبهه منجر به یک فهرست سوم شود و مقداری فضا را مبهم‌تر کند؛ بنابراین از ارائه فهرست مستقل صرف نظر کردیم.
محسن کوهکن نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هم دراین خصوص اظهار داشت: این جبهه از مردم می‌خواهد از بین افراد اصولگرا به 15 نفر آنها رأی دهند.
غلامحسین امیری رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری هم در این باره گفت: من امیدوارم در زمان باقیمانده اصولگرایان از تجربیات تاریخی استفاده کنند و به وحدت برسند چراکه این امر به نفع تمام گروههای اصولگراست.
سخنگوی جمعیت آبادگران جوان هم تاکید کرد: جمعیت آبادگران جوان از هر گروهی که در انتخابات پیش رو مدیریت آن با شخص مهندس چمران باشد حمایت خواهد کرد لذا در انتخابات شوراها تنها از فهرست اعلامی چمران حمایت می‌کنیم.
در این حال، نشست ستاد‌های انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصولگرایان با حضور 15 کاندیدا‌ی این ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران روز گذشته برگزار شد.  مهدی چمران، رئیس این ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران، در نشست مسئولان ستادهای انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تالار تفاهم، با اشاره به اهمیت انتخابات شوراها تأکید کرد: ما می‌خواهیم شهر و کشوری که شایسته ظهور امام زمان(عج) باشد، بسازیم؛ بنابراین هدف و تلاش ما برای این انتخابات باید بسیار بلند باشد.
بنابر این گزارش، همچنین مسئولان ستادهای انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصولگرایان به همراه نامزدهای این ائتلاف در نماز جمعه تهران حضور یافتند.
همایش حامیان دولت اسلامی (رایحه خوش خدمت) هم عصر پنج‌شنبه در محل ورزشگاه شهید شیرودی تهران با حضور 15 نامزد این ائتلاف انتخاباتی و هواداران آنها برگزار شد. در این مراسم نسرین سلطانخواه یکی از اعضای شورای شهر فعلی و از نامزدهای ائتلاف رایحه خوش خدمت به قرائت میثاق نامه این اتئلاف پرداخت. در ادامه این مراسم مهرداد بذرپاش طی سخنان کوتاهی به معرفی نامزدهای 15 گانه ائتلاف رایحه خوش خدمت پرداخت و گفت: همان ستادهای مردمی دکتر احمدی نژاد به این لیست رسیده‌اند، برای ما چهره‌ها مهم نیستند، بلکه مردم مهم هستند و ما سعی نکردیم با ارائه چهره‌های خاص آرای مردم را جلب کنیم.
کد خبر 10439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز