محقق مرکز امنیت رژیم صهیونیستی به شکست در برابر استراتژی ویران‌کننده ایران اعتراف کرد و گفت: وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد و خطرناک است؛ ایران در حال قوی‌تر شدن است!

چانک جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران

به گزارش همشهری آنلاین، «یونی بن مناخیم»، محقق ارشد مرکز امور خارجه و امنیت اسرائیل گفت: در پی آنچه من آن را خیانت می‌نامم، وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد است؛ خیانتی که ترامپ مرتکب شد و چرخش راهبردی او، بسیار خطرناک برای اسرائیل است!

رئیس جمهور چین به من نگاه کرد و گفت: رفیق، داری تند میری!

«یونی بن مناخیم»، افزود: به جهان عرب نگاه کنید؛ آن‌ها هم از ترس قدرت موشک‌های ایران، دیگر جنگ نمی‌خواهند!

وی ادامه داد: اکنون درباره خروج ارتش اسرائیل از لبنان صحبت می‌شود و من از همین حالا صداهایی از حماس می‌شنوم که قرار است اسرائیل از نوار غزه هم خارج شود؛ به آنها وعده داده شده که مسیر تشکیل کشور فلسطینی هموار خواهد شد.

کد خبر 1046819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha