به گزارش همشهریآنلاین، قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در پیامی تاکید کرد که تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران، اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران میدانیم.
اعلام میداریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.
آخرین خبرها :
در مذاکرات هرچه توانستیم گرفتیم و چیزی ندادیم
نتیجه مهم قدرت و توان دفاعی ایران
اجتماعات شبانه هرگز نباید زمینه حضور وحدتشکنان باشد
«فکر میکنیم این ها جاسوساند!»؛ روایتی از پاسخ رهبر شهید به اتهام به برخی سیاسیون
نظر شما