همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: اقتدار، عظمت و عزت امروز ایران در سایه وفاق، همدلی و اتحاد اقوام ایرانی به وجود آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی محمد نجار روز سه شنبه در سومین نشست شورای اداری استان کردستان در سنندج از وحدت و همدلی به عنوان نقطه پایداری نظام یاد کرد و اظهار داشت : همه ایرانیان باید برای پاسداشت این نعمت الهی تلاش کنند.

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی اقوام ایرانی دشمن را عصبانی کرده است و به همین دلیل دشمن نیز وحدت اقوام و اختلاف بین آنها را نشانه گرفته است.

وزیر کشور بیان داشت : هر چه قدر ملت ایران پیشرفته تر و متحدتر می شوند دشمنان و در راس آنها آمریکا نیز از ترفندها و شیوه های جدید برای ایجاد اختلاف بین ملت استفاده می کند که تمامی آن فتنه ها با هوشمندی ملت خنثی شده اند.

مهندس محمد نجار از آمریکا به عنوان تروریست دولتی و جنایتکار جنگی نام برد که دارای بمب اتم است و در کشورهای منطقه از جمله عراق و افغانستان دست به جنایت می زند اما به بهانه دموکراسی ملت های بی دفاع و مظلوم جهان را آماج انواع تهدیدات قرار می دهد.

وی با اشاره به فتنه های صورت گرفته در کشور بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: این فتنه با کمک ایادی داخلی و توسط آمریکا صورت می گرفت که ملت ایران در روز نهم دی و 22 بهمن تمام این فتنه ها را برای همیشه از بین بردند.

وزیر کشور به کارآمدی نظام اشاره کرد و افزود : امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلفی از جمله هوا - فضا، صنایع دارویی، نظامی و انرژی صلح آمیز هسته ای به بالندگی رسیده است.

وی با اشاره به تهدید هسته ای رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران گفت:حرف اوباما برازنده رئیس جمهوری مدعی دفاع از مردم سالاری نبود و نشان داد که وی نقاب برداشته است و بعد از آن هم هر چه قدر خواستند این غلط را جمع کنند کار از کار گذشته بود و نتوانستند.

مهندس محمد نجار به برنامه های آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: تحریم های گوناگون، طرح ایران هراسی در منطقه و طرح ایجاد اختلاف بین مذاهب شیعه و سنی در ایران از جمله این طرح ها است که با هوشیاری ملت ایران شکست خورده اند.

وزیر کشور با اشاره به عقب ماندگی های ناشی از دوران طاغوت در کردستان بیان داشت : مردم کردستان برازنده خدمت بیشتری هستند و مسوولان هم هر چه قدر برای این مردم زحمت بکشند و کار بکنند نمی توانند دین خود را به مردم ادا کنند.

نجار از مسوولان خواست با کار و تلاش، در راستای توسعه استان بکوشند و در زمینه های صنعتی، سرمایه گذاری، اقتصادی و کشاورزی از ظرفیت های استان بهره ببرند.

به گفته وی کردستان دارای استعدادهای بالایی در زمینه های مختلف است که با جذب سرمایه گذاری به شکوفایی خواهد رسید.

مهندس محمد نجار با بیان این که رئیس جمهوری برای عمران و آبادانی کشور کمر همت بسته است خواستار ارتقای وضعیت معیشتی و مادی مرزنشینان شد و تصریح کرد : توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق مرزی، امنیت کشور را تامین می کند.

وزیر کشور با اشاره به این که آثار و برکات مادی و معنوی سفر رهبری به کردستان هنوز جاری و ساری است اظهار داشت : امروز با تلاش نیروهای امنیتی و ملت خوب ایران، امنیت بسیار مناسبی در مرزهای شرقی و غربی کشور حکم فرماست و افزایش 33 درصدی مسافر به استان کردستان و 300 درصدی مسافر به سیستان و بلوچستان در نوروز امسال نشانه ای از امنیت پایدار در منطقه است.

وی در پایان مدیران استان را به مردمی بودن، ساده زیستی، کاهش هزینه ها، توجه به وقت و زمان، اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه ها، اجرای عدالت و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه دعوت کرد.
 
وزیر کشور از اسماعیل نجار استاندار کردستان به عنوان نیروی تلاشگر تقدیر کرد و گفت:زحمات و فعالیت های نظام در چهار سال گذشته در کردستان ستودنی است.

وزیر کشور امروز برای سفری یک روزه و شرکت در همایش معاونین سیاسی استانداران غرب کشور به سنندج مرکز استان کردستان سفر کرده است.

کد خبر 105575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز