سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

درسدن: یک پستچی آلمانی بعد از اینکه از بیماری گربه‌اش با خبر شد تصمیم گرفت برای نشان دادن شدت علاقه‌اش به او، از خیر ازدواج بگذرد.

 این مرد از 10 سال قبل این گربه را در خانه‌اش  نگهداری می‌کند اما به تازگی پزشکان اعلام کرده‌اند این گربه به علت بیماری به‌زودی می‌میرد.

این پستچی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها گفت: این برای بعضی‌ها نوعی دیوانگی  به حساب می‌آید اما من می‌خواهم هرکاری که از دستم بر می‌آید برای گربه‌ام انجام دهم.

این تصمیم آقای پستچی یادآور اتفاقی است که چندهفته قبل رخ داد و طی آن یک مرد چینی با نامزد مرده خود ازدواج کرد. در  این عروسی لباس سفیدی بر تن عروس متوفی پوشانده شده بود.

دردسرهای آب‌تنی در فصل گرما

سامرست:  هر چند آب‌تنی کردن در فصل گرما برای همه لذت‌بخش است اما برای برخی خانواده‌ها هم دردسرهای خاص خودش را دارد. قضیه از این قرار است که یک خانواده انگلیسی وقتی بعد از ساعت‌ها طی مسافت به  دریا رسیدند آنقدر هول شدند که یادشان رفت ترمز دستی خودروی خود را بکشند!

به همین خاطر بعد از مدتی خودروی این خانواده هم هوس آب بازی کرد و یواش یواش از ساحل به داخل دریا آمد! اعضای این خانواده هم وقتی متوجه موضوع شدند که کار از کار گذشته بود و هرقدر تلاش می‌کردند خودرویشان بیشتر در آب فرو می‌رفت.خودروی این خانواده سرانجام با کمک یک تراکتور از آب بیرون آمد اما باید مدت زیادی را در تعمیرگاه باقی بماند. 

مرگ پیرترین آدم جهان

توکیو:  یک زن ژاپنی که عنوان پیرترین فرد جهان را داشت سرانجام در سن 114 سالگی دست از دنیا کشید. کاما چینن که در 3‌قرن مختلف زندگی کرد درست یک هفته مانده به تولد 115‌سالگی‌اش مرد تا رکوردش  به فرد دیگری واگذار شود.

هرچند ادعاهای زیادی درباره سن افراد در کشورهای مختلف وجود دارد اما این زن ژاپنی تنها کسی بود که با ارائه اسناد رسمی سنش را ثابت کرده بود. در سپتامبر سال گذشته وقتی گرترود بینز از آمریکا با 115 سال سن فوت کرد کاما چینن لقب مسن‌ترین آدم جهان را گرفت.

ژاپن رکورددار افرادی با بیش از یک قرن عمر است و طبق برآورد سازمان ملل در 40 سال آینده این کشور بیش از یک میلیون نفر شهروند با بیش از 100 سا ل عمر خواهد داشت.

گاف براون، بازی شد!

لندن  :  دردسرهای گاف گوردون براون، نخست وزیر انگلیس پس از گفت و گو با یک زن مسن هوادار حزب کارگر همچنان برای این حزب ادامه دارد. این مسئله آنقدر جنجالی باقی مانده که یک پایگاه اینترنتی بازی آن را هم تولیدکرده است.

در این بازی آنلاین گوردون براون، نخست وزیر انگلیس و این خانم مسن به نام گیلیان دافی با یکدیگر می‌جنگند! براون چندی پیش پس از سخنرانی در شهر «راچدیل» در شمال انگلیس با سوال‌های این خانم 66 ساله درباره مشکلات اجتماعی و اقتصادی مواجه شد. 

براون پس از این گفت‌وگو در حالی که میکروفن شبکه اسکای نیوز هنوز بر روی پیراهنش نصب بود با لحنی بی ادبانه این زن را کله شق و متعصب توصیف کرد. نخست وزیر انگلیس پس از پخش حرف‌هایش مجبور شد از خانم دافی عذرخواهی کند.

کد خبر 106690

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز