همشهری آنلاین: رییس قوه قضاییه صبح پنج‌شنبه 16 اردیبهشت در دومین روز از سفر به استان همدان با حضور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خطاب به نیروهای حاضر در میدان گفت:

انتظار ما از شما فرزندان برومند این مرز و بوم این است که در راه خود هیچ خللی نیابید؛ امروز انقلاب اسلامی به مجاهدت مجاهدان نیاز دارد. و بیش از پیش نیاز به تلاش تلاشگران در راه عقیده و ایمان احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در این مراسم انقلاب اسلامی را نوری در ظلمت خواند و اظهار کرد: این نعمت بزرگ بدون پایمردی بزرگان، مجاهدان، مومنان و مقربان درگاه الهی میسور نبود.

رییس دستگاه قضایی تصریح کرد: پس از تحقق انقلاب اسلامی تمامی کفر در مقابل اسلام صف کشید و کشورهایی که پدید آمدن این نور الهی را برای خود خطری تصور می‌کردند تلاش کرده به دور این نور حصار بکشند. قطعا با مجاهدت مجاهدان این نور هر روز فروزنده‌تر خواهد شد و تا زمانی که مومنان با نیاتی الهی در این راه گام برمی‌دارند ما مطمئن به حصول نتیجه هستیم.

آملی لاریجانی خطاب به نیروهای مسلح حاضر در میدان گفت: انتظار ما از شما فرزندان برومند این مرز و بوم این است که در راه خود هیچ خللی نیابید. امروز انقلاب اسلامی به مجاهدت مجاهدان نیاز دارد و بیش از پیش نیاز به تلاش تلاشگران در راه عقیده و ایمان احساس می‌شود.

وی یادآور شد در این فضا که همه دشمنان، کفار و معاندان به دنبال خاموش کردن این نور الهی هستند، مجاهدت شما یک واجب شرعی است.

آملی لاریجانی با بیان این که ما در قوه قضاییه پشتیبان شما هستیم، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح رابط دستگاه قضایی هستند و ما در همه‌ی احوال هم‌چون ملت ایران پشتیبان نیروهای مسلح هستیم. امیدواریم به دنبال تلاش‌های شما در ایجاد مرزهای امن برای کشور، پیشرفت و سربلندی بیش از پیش ایجاد شود. 

کد خبر 106780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز