گروه حوادث: سرنوشت مبهم و نامعلوم دختر 11 ساله‌ای که 7ماه قبل در حال رفتن به مدرسه به طرز عجیبی ناپدید شد هنوز مشخص نشده است

ماجرای ناپدید شدن این دختربچه 11ساله که نرگس نام دارد ظهر 13مهر 88 رقم خورد. نرگس مثل همیشه لباسش را پوشید و به طرف مدرسه حرکت کرد. مدرسه این دختر بچه تا خانه‌شان فاصله زیادی نداشت به همین خاطر او همیشه تنها به مدرسه می‌رفت.

ساعت 5 بعد از ظهر، مادر نرگس مثل همیشه پشت پنجره خانه ایستاد تا آمدن دخترش را نظاره گر باشد اما آهسته‌آهسته خیابان از هیاهوی بچه‌ها خالی شد و خبری  از نرگس نشد. دلشوره‌ای عجیب زن جوان را فراگرفت. هوا رو به تاریکی بود اما هنوز اثری از دختربچه مدرسه‌ای نبود.

زن جوان که حسابی نگران شده بود، ماجرا را تلفنی به همسرش اطلاع داد و چند دقیقه بعد هردوی آنها راهی مدرسه شدند. وقتی معلمان گفتند که نرگس آن روز را به مدرسه نیامده، موضوع رنگ دیگری به‌خود گرفت. ماجرا به کلانتری اطلاع داده شد و ماموران، تحقیقات برای پیدا کردن ردی از دختربچه ناپدید شده را شروع کردند.

آنها چندین بار مسیر خانه تا مدرسه را جست‌وجو کردند ولی نتیجه‌ای عایدشان نشد بنابراین پرونده برای اقدامات تخصصی به آگاهی کرج ارسال شد.ماموران آگاهی در نخستین مرحله از تحقیقات راهی ساختمان‌های نیمه‌‌کاره‌ای شدند که در نزدیکی محل سکونت خانواده نرگس بود.

تعداد این ساختمان‌ها زیاد بود و احتمال داشت سرنخی از دختربچه‌ ناپدید شده در آنجا پیدا شود. تیم‌های پلیسی با کمک‌ سگ‌های زنده یاب، این ساختمان‌ها را یکی بعد از دیگری جست‌وجو کردند اما باز هم اثری از نرگس پیدا نشد. حتی بازجویی از تمامی کسانی که با این خانواده رابطه داشتند هم نتوانست سرنخی از او در اختیار پلیس قرار دهد. ماموران حتی از تمامی بیمارستان‌ها هم استعلام گرفتند اما باز هم اثری از این دختربچه پیدا نشد.

درحالی‌که 7 ماه از ناپدید شدن دختربچه 11ساله می‌گذرد اما هنوز خانواده نگران او خبری از دخترشان ندارند؛  به همین خاطر مرکز اطلاع رسانی پلیس استان تهران از شهروندان خواسته است درصورت داشتن اطلاعی از سرنوشت این دختر ماجرا را از طریق شماره تلفن 2182810-0261 به ماموران اطلاع دهند.

سرنوشت مبهم یک مرد

در همین حال پلیس آگاهی تهران نیز با درخواست چاپ عکس مردی که 2 سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شده، از مردم خواسته است برای شناسایی او ماموران را یاری دهند.

ماجرای ناپدید شدن این مرد 41 ساله که امیرحسین نام دارد، 20 مرداد سال 87 به پلیس گزارش شد. ماموران بعد از حضور در آپارتمان این مرد در غرب تهران متوجه ناپدید شدن یک تخته فرش 6 متری از خانه او و وجود لکه‌های خون روی دیوارها شدند. 

بنابراین فرضیه اینکه وی قربانی سرقت مرگباری شده باشد مد نظر قرار گرفت.  سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با وجود پیگیری‌های انجام شده، تاکنون اطلاع دقیقی درباره سرنوشت این مرد به دست نیامده است. به همین دلیل بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی، مجوز چاپ عکس او را در روزنامه‌ها صادر کرده و از کسانی که از سرنوشت وی خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن‌های 51055428 و 55389048 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

کد خبر 108050

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز