چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

لندن: یک مرد بیمار در وسط یکی از خیابان‌های بسیار شلوغ انگلیس آنقدر به حال خود رها شد تا سرانجام جان خود را از دست داد.

این مرد 50‌ساله در مقابل یک فروشگاه بسیار شلوغ به زمین افتاد اما به مدت 2‌ساعت هیچکس به او توجهی نکرد. سرانجام یکی از رهگذران، نیروهای امدادی را خبر کرد اما دیگر کار از کار گذشته بود.

ساماتریان تونی پل که پس از 2‌ساعت قصد کمک به این مرد را داشت می‌گوید مردم به او نصیحت می‌کرده‌اند که این مرد را رها کند. ماموران امداد بیش از نیم‌ساعت برای بازگرداندن این مرد به زندگی تلاش کردند، اما او  در حالی که خریدهایش در اطرافش پراکنده شده بود جان داد.

120 میلیون دلار ضرر به خاطر بازی گوگل

لندن :  نتایج یک تحقیق نشان داده است که اقدام گوگل برای جشن تولد یک بازی قدیمی باعث تلف‌شدن بیش از 5‌میلیون ساعت کاری در جهان شده است! گوگل چندی پیش به مناسب سی‌امین سالگرد عرضه بازی Pac-Man که به نقطه‌خور معروف شده است لوگوی خود را تغییر داد.

این لوگو به شکلی طراحی شده بود که کاربران می‌توانستند به صورت آنلاین بار دیگر این بازی قدیمی را تجربه کنند. اکنون یک تحقیق انجام شده در این رابطه نشان داده است که مشغول شدن کارمندهای شرکت‌های مختلف به این بازی باعث شده است که بیش از 120‌میلیون دلار به اقتصاد جهان ضربه وارد شود!  البته بر خلاف شرکت‌های دیگر این کار برای گوگل سودآور بوده است و تعداد بازدیدکنندگان صفحه  نخست  گوگل را حسابی افزایش داده است.

اعتراض به تبلیغ هیتلری!

رم: تبلیغات خیابانی یک فروشگاه لباس در ایتالیا این روزها حسابی جنجالی شده و اعتراض مردم را به دنبال داشته است. قضیه از این قرار است که این فروشگاه‌لباس، برای تبلیغات خود بیلبوردهایی را نصب کرده است که تصویر هیتلر را با لباس نظامی اما به رنگ صورتی نشان می‌دهد.

در این تصویر  علامت صلیب‌شکسته روی بازوی هیتلر هم جایش را به یک قلب داده است. زیر این تصویر هم نوشته شده است: تیپ‌تان را تغییر دهید! مردم ایتالیا به ویژه کسانی که بستگان‌شان در جنگ جهانی شرکت داشته‌اند با اعتراض به این مسئله می‌گویند این اقدام تلاش‌ها برای مبارزه با فاشیسم را زیر سؤال می‌برد. شرکت تبلیغاتی این فروشگاه اعلام کرده است با نصب این پوستر فقط قصد مسخره‌کردن رهبر نازی‌ها را داشته است.

گربه ثابت کرد 7 جان دارد!

واشنگتن:  نجات یک گربه از مرگ باوجود فرو‌رفتن کامل یک میخ در سرش این روزها حسابی شگفتی‌ساز شده است. هر چند گربه‌ها به جان‌سخت بودن در میان مردم معروف هستند اما عکس‌های اشعه‌ایکس نشان می‌داد که میخ بلند کاملا در سر این گربه فرو رفته است.

با وجود این گربه یاد‌شده به‌راحتی می‌توانست راه برود تا اینکه یک جراح این میخ را از سرش خارج کرد. سیندی رارات از  مسئولان سازمان حمایت از حیوانات گفت: من تا کنون چیزی شبیه به این ندیده بودم.

زنده ماندن این حیوان بعد از این اتفاق بسیار عجیب و باور نکردنی است.  مسئولان این سازمان اکنون به دنبال صاحب این حیوان و همچنین عامل فرو‌رفتن میخ در سر  این حیوان هستند تا چنانچه کسی مقصر شناخته شود با وی برخورد کنند.

کد خبر 108343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز