همشهری آنلاین: تیم والیبال نشسته باشگاه دخانیات که به عنوان نماینده ایران در تورنمنت بین‌المللی بوسنی شرکت کرده بود، با شکست مقابل فانتومی به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

یازدهمین تورنمنت بین‌المللی 2010 والیبال نشسته بوسنی، از روز شنبه (8 خرداد) به میزبانی این کشور آغاز شد که باشگاه دخانیات به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور داشت.

به گزارش فارس، نماینده کشورمان عصر روز یکشنبه در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف باشگاه فانتومی بوسنی، میزبان رقابت‌ها رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 1 شکست را پذیرفت و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

نماینده بوسنی از حضور 4 تا 5 بازیکن ملی‌پوش در ترکیب خود سود می‌برد.

نخست وزیر بوسنی و هرزگوین و سفیر ایران این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و جوایز تیم‌ها نیز توسط آنها اهدا شد. همچنین این مسابقه از تلویزیون ملی بوسنی به صورت زنده پخش شد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های ملی روسیه، لهستان، آلمان، مجارستان، تیم‌های ملی اول و دوم کرواسی و باشگاه فانتومی بوسنی، میزبان رقابت‌ها و باشگاه دخانیات ایران برگزار شد.

اعضای تیم والیبال نشسته دخانیات در این مسابقات عبارت بودند از:
محمد احمدی، رضا پیدایش، سعید ابراهیمی، رمضان صالحی، مهدی حمیدزاده، علی‌اکبر ایمان، حمید نظام‌الاسلامی، احمد سعید‌ی‌زاده، نیکنام فیروزی، حجت قهرمانی، قاسم علی ‌زیرکی، محمدرضا رحیمی

کد خبر 108644

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز