همشهری آنلاین: تیم نوجوانان ایران در نخستین روز مسابقات تکواندو بین‌المللی اتریش، به 2 مدال طلا، 1 نقره و 2 برنز دست یافت.

 در این رقابت‌ها که به میزبانی شهر اینسبروک جریان دارد، 938 تکواندوکار از 37 کشور حضور دارند که در قالب 182 تیم با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

به گزارش فارس،‌ در روز اول 4 نماینده مرد ایران در وزن 45- کیلوگرم به روی شیاپچانگ رفتند که یک طلا، یک نفره و دو برنز حاصل کار آنها بود.

محمد سلیمانی ابتدا نماینده کرواسی را 25 بر 5 شکست داد، در دور دوم حریفی از آلمان را 8 بر 7 مغلوب کرد و در دور نیمه نهایی با غلبه بر محمد رسول باقری (6 بر 4) راهی دور آخر شد.

در سوی دیگر جدول، رضا حسن‌زاده بعد از شکست حریفی از آلمان با نتیجه 18 بر 9 توانست تکواندوکار دیگری از آلمان را با نتیجه 16 بر 2 مغلوب کند تا در دور نیمه نهایی با حامد اصلانی از ایران روبه رو شود.

او در این مرحله با شکست 19 بر 7 اصلانی حریف محمد سلیمانی در دور نهایی شد.
سلیمانی در آخرین مبارزه 3 بر 1 از سد حسن‌زاده گذشت و قهرمانی این وزن را از آن خود کرد.

حسن‌زاده نایب قهرمان شد و باقری و اصلانی به مدال برنز دست یافتند.

در وزن 42- کیلوگرم بانوان، سولماز عابدی ابتدا از سد حریفی از کرواسی با نتیجه 12 بر 0 گذشت، نماینده نروژ را 18 بر 0 شکست داد، تکواندوکاری از لهستان را 25 بر 2 مغلوب کرد و با غلبه بر حریفی از اسلوونی با نتیجه 10 بر 2 دومین مدال طلای ایران را به دست آورد.

در وزن 46- کیلوگرم زنان، مریم شیرجهانی بعد از شکست 17 بر 1 حریفی از آلمان مقابل دیگر نماینده این کشور 12 بر 1 شکست خورده و حذف شد.

روز یکشنبه (16 خرداد) دیگر نمایندگان ایران به میدان می‌روند.

این تیم خود را برای حضور در نخستین دوره المپیک نوجوانان سنگاپور آماده می‌کند.

کد خبر 109022

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز