چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

میزورام: یک خانواده هندی بزرگ‌ترین خانواده‌ای در جهان هستند که همه افراد آن با هم در یک خانه زندگی می‌کنند

زیونا،پدر 66‌ساله این خانواده 38‌زن و 94‌فرزند دارد. بعضی از پسرهای این مرد هم  ازدواج کرده‌اند و به‌همراه همسر و بچه‌‌های‌شان در این خانه زندگی می‌کنند. به‌گزارش روزنامه تایمز چاپ دهلی‌نو، با وجود اینکه فرزندان این خانواده در اتاق‌های گوناگونی زندگی می‌کنند اما همه آنها در پختن غذا همکاری می‌کنند.

برای پختن یک وعده غذای اعضای این خانواده 30‌تا 35‌کیلوگرم گوشت و بیش از 50‌کیلو برنج مصرف می‌شود. همه اعضای خانواده طبق دستور پدر خانواده باید سر ساعت در خانه حاضر باشند تا اعضای خانواده غذا را دور هم بخورند.

دوستی گرگ و بز در چین

سین‌کیانگ: یک گرگ و یک بز در چین ثابت کردند که حتی دشمن‌های خونی هم می‌توانند با هم دوست باشند! قضیه از این قرار است که دوستی یک گرگ با  یک بز در روستایی در این کشور باعث تعجب همه شده است.

این دو دوست جدا‌نشدنی با یکدیگر در خانه یک مرد روستایی زندگی می‌کنند و امکان ندارد حتی یک ثانیه از هم دور باشند. این گرگ که پدر و مادرش را از دست داده است زمانی که خیلی کوچک بود توسط اهالی این روستا پیدا شد و این مرد تصمیم گرفت او را بزرگ کند.

این گرگ که اکنون 3‌سال دارد به‌خاطر بزرگ‌شدن در کنار بز این خانه دوست صمیمی او به‌حساب می‌آید و از او در برابر حیوانات درنده دیگر محافظت می‌کند. این مرد قصد دارد به‌زودی این گرگ را در طبیعت رها کند تا  به زندگی طبیعی خود بازگردد.

استقبال از دوچرخه دوزیست!

پکن: اختراع جدید یک مهندس چینی این روزها در این کشور با استقبال خوبی مواجه شده است. لی گوووی،63‌ساله دوچرخه‌ای ساخته است که علاوه بر حرکت روی زمین با تغییرات کوچک می‌تواند نقش یک قایق را بازی کند.

این دوچرخه طوری طراحی شده که صاحب آن می‌تواند 8‌مخزن برای شناور ماندن و یک پروانه برای جلو رفتن به آن وصل کند. آقای لی می‌گوید: مردم با استفاده از این دوچرخه می‌توانند مسافت یک کیلومتری رودخانه را در کمتر از 30‌دقیقه طی کنند.

به‌گفته او بسیاری دوست دارند نمونه‌ای از این دوچرخه را که قیمتش کمتر از 90‌دلار است، داشته باشند.این مهندس چینی پیش از این دو نمونه دیگر از این دوچرخه را ساخته بود که هر دوی آنها در هنگام آزمایش غرق شدند.

قطع دست به جای خودکشی

نیویورک:  یک مرد آمریکایی که چند وقت پیش با قطع‌کردن دست خودش توانست از مرگ فرار کند، می‌گوید که در لحظه‌ این تصمیم‌گیری بارها به خودکشی فکر کرده است. جاناتان متز 31‌ساله هفته پیش می‌خواست دیگ بخار خانه‌‌اش را تمیز کند که پس از افتادن یکی از ابزارهایش دستش در داخل دیگ گیر کرد.

پس ازگذشت 12‌ساعت جاناتان که به‌تنهایی زندگی می‌کند نتوانست از داخل زیرزمین همسایه‌ها را برای کمک خبر کند. او که به‌شدت درد می‌کشید ابتدا تصمیم گرفت با استفاده از  یک تیغ خودش را بکشد اما بعد از اینکه به فکر خانواده ودوستانش افتاد تصمیم‌اش را تغییر داد.

او پس از 18‌ساعت گرفتارماندن در زیرزمین در حالی که دیگر  از رسیدن کمک ناامیدشده بود، دستش را قطع کرد تا بتواند به زندگی ادامه دهد.

کد خبر 110334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز