یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از اردوی دورتموند اظهار کرد:

‌ همه چیز در اردوی دورتموند کامل و عالی بود و من از شرایط تیم درا ین اردو کاملا راضی‌ام. دایی با بیان این مطلب، در خصوص بازیکنان خارجی که در اردوی دورتموند برای حضور در پرسپولیس تست دادند، به ایسنا گفت: سه بازیکن را دراین اردو تست کردیم که از میان آن‌ها بازی یک مهاجم اهل بورکینافاسو را پسندیدیم و به زودی با او قرارداد می‌بندیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نبود یحیوی در چند روز اول اردو به تمرینات دروازه‌بانان لطمه‌ای نزد خاطر نشان کرد: ‌خیر. ما دراین اردو هیچ مشکلی نداشتیم.

علی دایی در رابطه با اعزام چند تن از بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم ملی ابراز کرد: ما از اول هم مشکلی برای دادن بازیکنانمان به تیم ملی نداشتیم اما من از حرف‌هایی که زده‌ام دفاع می‌کنم. اگر حرفی راجع به دعوت 35 بازیکن به تیم ملی و بعد خط خوردن تعدادی از آن‌ها زده‌ام حرف حق بوده است و به کسی توهین نکرده‌ام.

آقای گل جهان در خصوص انتخاب مهدی تارتار برای کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: خوشبختانه تارتار مربی با دانشی است و خدا را شکر می‌کنیم که با آمدن او کادر نفی ما قوی‌تر شده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد نخستین بازی این تیم در لیگ دهم که در برابر تراکتورسازی انجام می‌شود اظهار کرد: هنوز زود است که راجع به این بازی اظهار نظر کنم چرا که خبری از وضعیت تیم تراکتورسازی ندارم و نمی‌دانم چه بازیکنانی جذب کرده‌اند.

دایی در ارتباط با مسئله توپ لیگ برتر و اتفاقات پیرامون آن تصریح کرد: ‌در مورد این قضیه قبلا حرف‌های خود را زده‌ام و دیگر چیزی نمی‌گویم.

سرمربی سابق تیم ملی درباره‌ ادامه‌ تمرینات پرسپولیس نیز گفت: امروز به طور کامل استراحت می‌کنیم و از فردا تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 111381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز