گروه شهری: معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در بازدید از چند پروژه عمرانی در دست اجرا در نقاط مختلف تهران از نزدیک در جریان روند پیشرفت کار این پروژه‌ها قرار گرفت.

مازیار حسینی در روز عید مبعث با حضور در محل پروژه‌های عمرانی در دست اجرای تونل نیایش و کارگاه‌های مختلف آن، ادامه بزرگراه یادگار امام، پل جوادیه، تقاطع‌های غیرهمسطح کاروانسرای سنگی، بزرگراه شهید باکری و پروژه ادامه بزرگراه همت در منطقه 22 روند عملیات اجرایی و پیشرفت کار،  همچنین مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد و در هر مورد از مدیران پروژه‌ها خواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تمام توان خود در جهت پیشرفت طرح‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند.

حسینی با اشاره به اهمیت اجرا و بهره‌برداری بموقع از پروژه‌های عمرانی در کلانشهر تهران گفت: 3 مقوله صحت، دقت و سرعت به‌عنوان یک راهبرد مد نظر شهرداری تهران سرلوحه کارهای ما در حوزه عمرانی است .

وی همچنین در بازدید از پروژه ساخت 5 هزار و 655 متر پل در سه‌راه کاروانسرای سنگی اظهار داشت: هم‌اکنون عملیات اجرایی شمع‌های دستی و ماشینی شامل حفاری و بتن‌ریزی ستون‌ها در حال انجام است که با پایان این طرح بزرگ دسترسی‌های بزرگراه‌های شهید همت و رسالت با جاده مخصوص و قدیم کرج در سه راه کاروانسرای سنگی برای شهروندان با سهولت تردد صورت خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین از قطعه جناقی نصب شده پل جوادیه که یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های اجرایی پروژه بود بازدید و بر تسریع در نصب آخرین قطعه و حساس‌ترین بخش قوس پل که 80 تن وزن دارد تاکید کرد.

وی درباره زمان بهره‌برداری از پل نیز اظهار داشت همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده تا پایان نیمه نخست سال،  عملیات عمرانی پل جدید جوادیه به پایان خواهد رسید و سعی خواهیم کرد تا پیش از آغاز سال تحصیلی این مسیر را به مردم تحویل دهیم. در حال حاضر نیز با وجود گرمای طاقت‌فرسا عملیات اجرای پل بدون وقفه در حال انجام است.

وی همچنین در بازدید از پروژه ادامه بزرگراه جنوب یادگار امام اظهار امیدواری کرد چنانچه در مسیر عملیات مشکلی پیش نیاید در نیمه اول شهریورماه مسیر دوربرگردان این بزرگراه در جنوب خیابان آزادی به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 111401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز