همشهری آنلاین : معاون اجرایی سازمان سنجش گفت: نظر متخصصین و داوطلبان درباره سئوالات کنکور 89 در مرکز آزمون سازی سازمان سنجش آموزش کشور بررسی می‌شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر در پاسخ به این سئوال که آیا سئوالی از کنکورهای سراسری به دلیل اشتباه در نگارش یا طراحی حذف شده است گفت: سئوالات کنکور سراسری یک ساعت پس از برگزاری کنکور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و به طور موردی شاید تا کنون 10 تا 15 نامه در خصوص مشکلات داوطلبان در خصوص سئوالات به سازمان سنجش ارائه شده و تا هفته آینده گزارشی در این زمینه نهایی می شود.

وی اظهار داشت: نظرات متخصصین مانند معلمین و اساتید دانشگاهها نیز درباره سئوالات کنکور علاوه بر داوطلبان در مرکز آزمون سازی سازمان سنجش آموزش کشور بررسی می شود.

معاون سازمان سنجش گفت: معمولا یک تا دو هفته پس از برگزاری آزمون متخصصین و داوطلبان می توانند نسبت به سئوالات اظهار نظر کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که داوطلبی در حال حاضر نیز نسبت به سئوالی از سئوالات کنکور مشکل داشته باشند، سازمان بررسی های لازم را در این زمینه انجام می دهد، گفت: تا کنون بررسی اعتراضات و نظر متخصصین درباره سئوالات به اتمام نرسیده و نتیجه نهایی گزارش نشده است.

به گزارش مهر،‌ برخی موسسات کنکور سئوالاتی را دارای مشکل تشخیص داده و به داوطلبان اعلام کرده اند که این سئوالات از سوی سازمان سنجش حذف شده است.

کد خبر 111520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز