پس از تساوی یک بر یک تیم ملی مقابل ستاره سرخ بلگراد، مردان قطبی 26 تیر (ساعت 20.30به وقت تهران) در دومین بازی دوستانه‌شان با واشاش مجارستان روبه‌رو می‌شوند

تیم ملی برای بازی اول اردوی سنت لئونارد در اتریش را ترک کرد و با اتوبوس به ماریبور اسلوونی رفت. در این بازی، ستاره سرخ در دقیقه 41 توسط ویلوتیچ به گل رسید ولی 3 دقیقه بعد علی کریمی از روی نقطه پنالتی و با یک چیپ، بازی را به تساوی کشاند.

مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، پژمان نوری، علی کریمی،  فرزاد آشوبی، احسان حاجی‌صفی،  کریم انصاری‌فر،  میلاد زنیدپور و مهرزاد معدنچی 11 بازیکن اصلی تیم ملی در برابر ستاره سرخ بودند. قطبی در نیمه دوم تعویض‌هایی انجام داد که مبعلی به جای کریمی، نصرتی به‌جای حاج‌صفی، میداوودی به جای انصاری‌فرد، خلعتبری به جای زنیدپور و غلامرضا رضایی به‌جای معدنچی به زمین رفتند.

سرمربی تیم ملی پس از بازی به خبرگزاری مهر گفت که از نمایش بعضی از بازیکنان راضی نبود: «بازی خوبی را از 2 تیم شاهد بودیم. بعضی از بازیکنانم در این دیدار عملکرد مطلوبی داشتند اما تعداد کمی از آنها انتظاراتم را برآورده نکردند که امیدوارم در بازی‌های آینده بازی بهتری را از خود ارائه دهند.» قطبی در مورد ستاره سرخ بلگراد اضافه کرد: «بازیکنان این تیم از توانایی بدنی بالایی برخوردار بودند و به‌خوبی از این مسئله در این دیدار استفاده کردند.

این تیم 4 هفته است در این کمپ اردو زده و از 10 روز دیگر باید در مسابقات لیگ کشورشان به میدان بروند اما ما در دوره بدنسازی قرار داشتیم که این موضوع در کیفیت بازی ما تاثیر داشت.» او امیدوار است که تیم ملی در بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشد: «با توجه به تمریناتی که برگزار می‌کنیم روز به روز بهتر خواهیم شد و در بازی‌های آینده خصوصا برابر لاتزیو عملکرد بهتری را از خود ارائه خواهیم کرد.»

بازیکنانی که مقابل ستاره سرخ در ترکیب اصلی قرار داشتند، صبح پنجشنبه تمرینات ریکاوری داشتند و بازیکنان ذخیره تمرینات تاکتیکی را زیرنظر قطبی ادامه دادند. بنا به‌نظر افشین قطبی، بازیکنان عصر پنجشنبه تمرین نداشتند و برای خرید به‌همراه کادر فنی به یکی از شهرهای نزدیک محل اردوی تیم ملی رفتند. دیروز اما تیم ملی 2 جلسه تمرین داشت تا برای بازی امشب مقابل واشاش آماده شود.

واشاش که در سال‌های دور جزء تیم‌های مدعی مجارستان بود، در سال‌های اخیر افت زیادی داشته و مدتی است که دبرسن تبدیل به قدرت اول لیگ این کشور شده. واشاش فصل گذشته هم در لیگ مجارستان عملکرد خوبی نداشت و در بین 16 تیم به رتبه سیزدهم رسید.

تیم ملی بدون تصویر

تیم ملی ساعت 21 چهارشنبه شب با ستاره سرخ بازی کرد ولی  این بازی به‌طور مستقیم از تلویزیون پخش نشد  وتنها  در بخش‌های خبری روزهای پنجشنبه و جمعه  صحنه‌های کوتاهی از این بازی پخش شد.

این در حالی است که پخش بازی‌های دوستانه هر تیم ملی توسط تلویزیون آن کشور امری بدیهی است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکانات ماهواره‌ای، کار خیلی سختی نیست‌.

کد خبر 111696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز