یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی بویژه نیمه دوم دیدار مقابل واشاش مجارستان گفت: در این بازی به اهداف مورد نظرمان رسیدیم و چهارشنبه با بهترین نفراتمان در مقابل لاتزیو به میدان خواهیم رفت.

به گزارش مهر، افشین قطبی که در حاشیه تمرینات تیم ملی در اردوی اتریش سخن می‌گفت افزود : برنامه ما این بود که در دو بازی اول ترکیب‌های مختلفی را آزمایش کنیم و همه بازیکنان را برای سومین بازی که دیدار مهمی برای ما است، به بهترین شرایط برسانیم به همین خاطر دردیدار با واشاش به بازیکنانی که در دیدار با ستاره سرخ بلگراد بازی نکرده بودند، فرصت دادیم.

وی افزود: در این دیدار چند بازیکن جدید را در ترکیب اصلی آزمایش کردیم . در ابتدای نیمه دوم 5 تعویض را انجام دادیم و روش بازی تیم در این نیمه به روشی که مد نظر ما بود نزدیک‌تر بود. بازیکنان به بازی سرعت داده و موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی خلق کردند و می‌توانستیم با کمی دقت بیشتر تعداد گلهای خود را افزایش دهیم.
 
قطبی ادامه داد: از تمامی بازیکنان راضی هستم زیرا تمام انرژی و تلاش خود را در تمرینات و مسابقات بکار می‌گیرند و این برای من با ارزش است.
 
وی در خصوص نیمه اول دیدار با واشاش مجارستان گفت: در نیمه اول سرعت بازیکنان خوب نبود اما شرایط در نیمه دوم کاملا تغییر کرد و بازیکنان پاس‌های صحیح زیادی بین یکدیگر رد و بدل کردند. البته با این را بدانیم که این بازی‌ها برای ساختن یک تیم پر قدرت است و نتیجه برایمان ملاک نیست. آنچه مهم است ایجاد اعتماد به نفس و فضای صمیمی داخل تیم و روش بازی است که برای ما اهمیت زیادی دارد.
 
قطبی افزود: خیلی دوست داشتم که مردم ایران نیمه دوم بازی با واشاش مجارستان را می‌دیدند، زیرا فکر می کنم از نحوه بازی تیم، پاس‌های تک ضرب و دو ضرب و پاس‌های زیادی که ردو بدل شد و درنهایت موقعیت‌هایی که به وجود آمد هیجان‌زده می‌شدند. ما تلاش داریم تیمی بسازیم که همه مردم انتظار دارند  و در این راه به کمک همه نیاز داریم.

کد خبر 111855

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز