همشهری آنلاین: احمدی نژاد گفت: از آنجا که رژیم صهیونیستی در بن بست کامل قرار دارد، احتمال دارد چنین تصور کند که با ماجراجویی جدید می‌تواند خودش را نجات دهد

احمدی نژاد-بشار اسد

به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سه‌شنبه شب در مکالمه تلفنی با بشار اسد همتای سوری خود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ماجراجویی جدید است، اظهار داشت‌: به رغم تکاپوی دشمنان شرایط دو کشور و خط مقاومت از لبنان‌، سوریه تا ایران مستحکم‌تر از گذشته شده است.

وی اقدامات رژیم صهیونیستی را از روی ضعف و تشنج اعصاب دانست و گفت‌: این رژیم خیال می‌کند با ماجراجویی‌های جدید می‌تواند وجهه و هیمنه پوشالی خود را بازسازی کند، اما در اشتباه است‌.

رئیس جمهور همچنین ضرورت حفظ آمادگی و مراقبت بیشتر را مورد تاکید قرار داد و افزود: از آنجایی که رژیم صهیونیستی در بن بست کامل قرار دارد، احتمال دارد چنین تصور کند که با ماجراجویی جدید می‌تواند خودش را نجات دهد اما بدون تردید همه طراحی‌های فتنه‌انگیز و ضد‌مردمی آنها در منطقه با شکست مواجه خواهد شد‌.

‌احمدی‌نژاد تصریح کرد‌: هر ماجراجویی جدیدی قطعا به ضرر این رژیم تمام خواهد شد‌.
وی خاطر‌نشان کرد‌: تلاش دشمنان برای ایجاد مشکل در منطقه و بخصوص لبنان‌، عراق و سوریه با ایستادگی و مقاومت و البته همدلی ملت‌های منطقه خنثی خواهد شد‌.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه دو ملت ایران و سوریه همواره در کنار هم خواهند ماند، خاطر‌نشان کرد‌: دشمنان سال‌ها تلاش کرده‌اند که سوریه را در موضوعات مختلف متهم کنند اما به دنبال هوشمندی و ایستادگی و همدلی با شکست مواجه شدند‌.

بشار اسد رییس جمهور سوریه نیز در این مکالمه تلفنی با محکوم کردن تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان اظهار داشت‌: اقدام این رژیم نشان دهنده تشنج شدیدی است که به آن دچار شده است‌.

وی با بیان اینکه ایران و سوریه دارای روابط درازمدت و استراتژیک با یکدیگر هستند‌، هماهنگی بیشتر دو کشور در مقابل اقدامات تجاوزطلبانه رژیم صهیونیستی را موجب ناکامی هر چه بیشتر این رژیم دانست‌.

بشار اسد خاطر‌نشان کرد‌: بدون شک اقدامات رژیم صهیونیستی در تجاوز به حقوق سایر ملت‌ها به نفع مقاومت و ملت‌های منطقه تمام خواهد شد به طوری که امروز وضعیت مقاومت بسیار مطلوب‌تر از گذشته است‌.

کد خبر 113114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز