لندن: هر‌چند بسیاری عروسک‌ها را فقط برای بچه‌ها می‌‌دانند اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد یک سوم بزرگسالان جهان هم عادت دارند شب‌ها در کنار عروسک‌های خود بخوابند!

dolls

این تحقیق که روی 6‌هزار نفر انجام شده است نشان می‌دهد که بیشتر از یک‌سوم از بزرگسالان هنوز هم خاطرات کودکی‌شان را دوست دارند. بر اساس همین تحقیق هتلی در انگلیس برنامه ویژه برای قرض‌دادن عروسک‌ در نظر گرفته است. مسئولان این هتل تعداد زیادی عروسک خریداری کرده‌اند تا به مسافرانی که اسباب‌بازی‌شان را فراموش کرده‌اند کمک کنند. روانشناسان عقیده دارند عروسک‌ها خاطرات خوش کودکی را برای بزرگسالان زنده می‌کنند.

افتتاح نمایشگاه عکس در زیر آب

ویلنیوس: غواصی در لیتوانی به‌تازگی یک نمایشگاه عکس را برای بازدیدکنندگان در زیر آب افتتاح کرده است! در این نمایشگاه که برای دیدن آن باید تجهیزات غواصی داشت 20‌عکس بزرگ از هنرمندان لیتوانی به‌نمایش در آمده است. حامیان این برنامه می‌گویند با استقبال از این اقدام قصد دارند به‌زودی نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ و مجسمه را هم در زیر آب برگزار کنند.

این غواص اهل لیتوانی می‌گوید دیدن آثار هنری در زیر آب تجربه‌ای متفاوت است که هر کسی با یادگرفتن اصول غواصی می‌تواند از آن لذت ببرد. این اقدام به کسب و کار آموزشگاه‌های غواصی در مناطق نزدیک به دریای لیتوانی رونق داده است و تعدادی از زوج‌های جوان هم تصمیم به برگزاری مراسم عروسی خود در زیر آب گرفته‌اند.

هواپیما سه تکه شد، مسافران زنده ماندند!

بوگوتا: یک هواپیمای کلمبیایی در هنگام فرود سه تکه شد اما سرنشین‌های آن به‌غیر از یک نفر همگی به‌طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کردند. این بوئینگ 737 که از پایتخت کلمبیا به‌پرواز در آمده بود در حال فرود در فرودگاه بین المللی جزیره سن‌آندرس بود که بر اثر برخود صاعقه سه‌تکه شد. نیروهای امدادی کلمبیا اعلام کرده‌اند در این سانحه فقط یک نفر از مسافران آن هم بر اثر سکته قلبی کشته شده است و 125‌مسافر دیگر و 6‌خدمه این پرواز همگی زنده هستند.

مسئولان سازمان هواپیمایی کلمبیا اعلام کرده‌اند که مهارت خلبان نقش کلیدی در زنده ماندن مسافران داشته است. در سال 2000‌حادثه مشابهی در چین باعث کشته شدن تمامی 51‌ مسافر یک هواپیمای مسافربری شده بود.

هتلی برای دوستداران خودرو

برلین: دوستداران خودرو صاحب هتلی در آلمان شده‌اند که اتاق‌های آن می‌تواند آنها را به‌وجد بیاورد. طراحی داخلی تمام اتاق‌های این هتل با استفاده از وسایل خودرو صورت گرفته است و مسافران حتی می‌توانند خودروی مورد علاقه‌شان را برای خوابیدن در آن انتخاب کنند.

به عنوان نمونه میزهای کوچک اتاق‌های این هتل رینگ‌های خودرو هستند که با پایه روی زمین نصب شده‌اند. این هتل همچنین برای تفریح مسافران عشق خودروی خود کارگاه ویژه‌ای برای جمع‌کردن خودرو و تیونینگ دارد. هتل« وی 8» در برج مراقبت سابق یک فرودگاه قدیمی ساخته شده است و مسافران آن برای هرشب اقامت در این هتل باید به‌طور میانگین 400‌دلار پرداخت کنند. خودروهای قدیمی در اتاق‌های این هتل جایگاه ویژه‌ای دارد و علاوه بر بچه‌ها افراد مسن هم از طرفداران پر و پا قرص آن هستند.

کد خبر 114162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز