همشهری آنلاین: حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل‌آذین در نامه‌ای خطاب به اعضای هیات‌مدیره این باشگاه با گلایه‌ از برخی بی‌مهری‌ها از هیات‌مدیره خواسته است از این پس باشگاه را بدون حضور مدیریتی وی اداره کنند.

هدایتی

به گزارش ایسنا، متن کامل نامه‌ حسین هدایتی که در پی شایعات اخیر مبنی بر انصراف وی از تیم‌داری منتشر شده و در جلسه روز یک‌شنبه هفتم شهریورماه به هیات مدیره این باشگاه نیز ارائه شده است به شرح زیر می‌باشد:

 با سلام به ارواح طیبه شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی؛ اینجانب حسین هدایتی دولابی متولد روز عاشورای حسینی و خدمتگزار ایران اسلامی سالهاست افتخار نوکری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را داشته و خدمتگزار خادمین آن هستم.

 از آنجا که احساس می‌کنم حلال خدا هم حساب دارد و اینکه در بخش‌های مختلف کشور اسلامی در تولید و صنعت و تجارت نیز می‌توان به ایران اسلامی خدمت کرد، از اینکه توفیق خدمتگزاری آن هم چند صباحی در ورزش کشور را به ویژه فوتبال، رشته مورد علاقه مردم عزیز کشور را داشته‌ام، خدا را شاکرم.

 امروز احساس می‌کنم هزینه کردن در فوتبال، آب در هاون کوبیدن است. احساس می‌کنم بعضی از دوستان قصد دارند مرا در مقابل مردم مسلمان و متدین ایران اسلامی قرار داده و عرصه را برای بنده در فوتبال تنگ کنند، به طوری که ادامه حیات فوتبالی برایم سخت و دشوار شده است. ما هرچه داریم از دین مبین اسلام است و به همین دلیل نمی‌خواهم به خاطر فوتبال، عاقبت به خیری و خدمتگزاری به دین مبین اسلام و کشور عزیزم ایران را از دست بدهم.

 در شرایطی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌فرمایند: "هر شخصی عمدا به وحدت اسلامی آسیب وارد کند و به اختلاف افکنی بپردازد، گناه کرده است." جایز نمی‌دانم در فوتبال بمانم، فوتبال متعلق به دوستانی که همه چیز خود را در گروه آن می‌دانند و در همین راستا اداره باشگاه استیل آذین را به هیات مدیره محترم، متدین و انقلابی واگذار می‌کنم. در ضمن همان‌طور که هزینه‌ها را تا به امروز شخصا پرداخت کرده‌ام تا پایان فصل جاری نیز آن را تقبل و پرداخت خواهم کرد. از این پس هیات مدیره محترم از میان خود با انتخاب فردی به عنوان رئیس هیات مدیره، می‌تواند سکاندار این باشگاه مردمی باشد.

 در ضمن برای سال 91-90 یعنی فصل آینده نیز ـ انشاالله به شرط حیات- با افتخار بخش قابل توجهی از هزینه‌های باشگاه را عهده‌ دار خواهم بود. الباقی نیز انشاالله با کسب درآمد از محل اسپانسر، حق پخش و تبلیغات از فدراسیون محترم فوتبال جمهوری اسلامی تامین خواهد شد.

 امیدوارم با سعی و تلاش شما دوستان عزیز و بازیکنان متدین و متعهد و کادر فنی و ستاد باشگاه، با پشتکار و همت مضاعف شاهد موفقیت و سربلندی‌تان باشم.

کد خبر 115285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز