برای مصطفی آجورلو مدیرعامل استیل‌آذین راهی جز استعفا باقی نمانده بود. غروب روز چهارشنبه بود که حسین هدایتی مالک باشگاه نامه‌ای عجیب به اعضای هیأت‌مدیره نوشت و اعلام کرد که دیگر قصد تیمداری ندارد و این یک تاکتیک پنهان از سوی هدایتی برای قطع همکاری با مدیرعامل باشگاه بود.

باشگاه فوتبال

هدایتی در جریان اختلاف آجورلو با علی کریمی هم از ستاره تیمش حمایت کرد و دیگر اختلافات کوچک و بزرگ آنها از جمله عدم‌پرداخت حق و حقوق بازیکنان توسط مالک باشگاه، باعث شد تا آجورلو راه دیگری جز استعفا نداشته باشد.

او که در این مدت به‌صورت غیرمستقیم با اقدامات مالک باشگاه تحت فشار قرار گرفته بود، سرانجام استعفا کرد و جالب اینجاست که متن استعفای مدیرعامل استیل‌آذین هم فقط این جملات کوتاه را به همراه داشت:«بدین وسیله اینجانب کناره‌گیری خود از سمت مدیرعاملی باشگاه استیل‌آذین را اعلام می‌نمایم. امید است خداوند متعال عاقبت همگان را ختم به خیر فرماید.»

یکشنبه جلسه هیأت‌مدیره

با کناره‌گیری مدیرعامل استیل‌آذین، جلسه روز یکشنبه هیأت‌مدیره بسیاری از نکات ابهام آمیز مدیریت این باشگاه را روشن خواهد کرد. استعفای آجورلو و اعلام کناره‌گیری هدایتی از ریاست هیأت‌مدیره باشگاه و عدم‌تمایل او برای تیمداری، شرایطی بحرانی را در این باشگاه به‌وجود آورده است.

در این میان تصمیم هدایتی برای تیمداری نکردن تنها دلیل کناره‌گیری آجورلو از سمت خود نبود و مسائل مالی باشگاه هم در تصمیم مدیرعامل باشگاه نقش داشت. گرفتاری‌های مالی در باشگاه استیل‌آذین تا جایی پیش رفت که بازیکنان این تیم صبح روز پنجشنبه نتوانستند در ورزشگاه دستگردی تمرین کنند. بدهی این باشگاه به مجموعه دستگردی باعث شد، تا اجازه تمرین به بازیکنان استیل‌آذین داده نشود ولی تمرین نوبت عصر در همین ورزشگاه برگزار شد.

هرچند که در این مورد شایعاتی هم مطرح شد که راه‌ندادن استیل‌آذین به دستگردی بی‌ربط به اختلاف آجورلو با هدایتی نبوده است. محمدرضا خروطی یکی از اعضای هیأت‌مدیره استیل‌آذین هم درباره کناره‌گیری هدایتی از راس هرم مدیریتی این باشگاه می‌گوید:« هدایتی دردنامه‌ای را تقدیم هیأت‌مدیره کرد که در آن با اشاره به رخدادهای اخیر تیم فوتبال استیل‌آذین نوشته بود، شرایط را طوری می‌بینم که نمی‌توانم در کنارتان باشم.

هدایتی اگرچه تاکید داشت، هزینه‌های تیم را تا پایان سال پرداخت می‌کند اما از شرایط به‌وجود آمده در هفته‌های گذشته به قدری دلگیر بود که می‌گفت نمی‌توانم با این شرایط در کنار استیل‌آذین باشم.»

مهریزی، جانشین آجورلو

قرار است در جلسه آتی درباره رئیس و اعضای جدید هیأت‌مدیره و همچنین مدیرعامل جدید تصمیم‌گیری شود. یکی از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استیل‌آذین درباره کناره‌گیری حسین هدایتی از ریاست هیأت‌مدیره این باشگاه می‌گوید:«هدایتی به ما گفت که از لحاظ مالی تیم را تامین می‌کند اما با وضعیت پیش‌آمده دیگر نمی‌تواند در هیأت‌مدیره کار کند و ترجیح می‌دهد از این فوتبال به دور باشد. »

گفته می‌شود امیر مهریزی و امیررضا واعظی آشتیانی جدی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی آجورلو هستند. آخرین اخبار اما حاکی از آن است که شانس مهریزی برای تصدی پست مدیرعاملی استیل‌آذین بیشتر از آشتیانی است؛ در ضمن این شایعه هم کماکان وجود دارد که سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال به‌دلیل مصاحبه‌های انتقادی آشتیانی در سال گذشته، مخالف مدیرعاملی او در باشگاه‌های لیگ برتری هستند.

با این وضعیت انتظار می‌رود که مهریزی این هفته به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود. آشتیانی هم در مورد شایعه مدیرعاملی‌اش در استیل‌آذین می‌گوید: «این خبر کذب محض است و دوستان دیگری وجود دارند که می‌توانند این کار را به‌عهده بگیرند.» البته تا روز یکشنبه همه چیز قطعی خواهد شد و فعلا مهریزی به‌عنوان سرپرست موقت انتخاب شده است.

کد خبر 115310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز