همشهری آنلاین: انتخابات هیات رئیسه فدراسیون جهانی کشتی برگزار شد و نماینده ایران آرای لازم برای ادامه حضور در این هیات را کسب نکرد.

tavakkol

به گزارش فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بنا به اعلام سید اکبر میری روشن، رئیس کمیته روابط بین‌الملل و نماینده ایران در کنگره فیلا،‌ انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی، روز شنبه (13 شهریور) و همزمان با کنگره فیلا در هتل کرون پلازا مسکو برگزار شد.

براین اساس در پایان این انتخابات میشل دوسون از فرانسه، متیو پلیکونی از ایتالیا و احمد آئیک از ترکیه بار دیگر به عضویت هیئت رئیسه فیلا در آمدند و خانم رودیکا یاشی از ترکیه،‌ نامیک علی‌یف از آذربایجان و هاماکاس از یونان به عنوان سه عضو جدید هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی انتخاب شدند.

در این جلسه ماریو سالتنیک، نایب رئیس فیلا از کانادا و محمد توکل از ایران نتوانستند آرای لازم را برای حضور دوباره در هیأت رئیسه فیلا کسب کنند.

ماریو سالتنیک کانادایی پس از آن که در دور اول موفق به کسب آرا نشد، در دور دوم کناره‌گیری کرد. رودیکا یاشی از ترکیه جایگزین ناتالیا یاریگین از روسیه شد. نامزدهایی از اتریش، لیتوانی و دانمارک نیز نتوانستند در این انتخابات به عضویت هیئت رئیسه فیلا در بیایند.

کنگره فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) بر خلاف برنامه قبلی از ساعت 9 صبح روز شنبه آغاز شد.

در این جلسه در مورد تقویم سال 2011 فیلا، برگزاری کلاس‌های مربیگری در سال 2010 و برخی مسائل دیگر بحث و بررسی می‌شود.

 

کد خبر 115408
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز