برلین: پخش‌کردن سکه‌های یک یورویی در میان مردم باعث شد تا شهروندان شهری در آلمان یک مرد را دیوانه تصور کنند.

police

 قضیه از این قرار است که عده‌ای از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس شهر آشافنبورگ تماس گرفتند و از حضور یک پیرمرد دیوانه در یکی از خیابان‌های این شهر خبر دادند. ماموران پلیس پس از رسیدن به این خیابان متوجه شدند که این فرد یک پیرمرد است که با هدیه‌دادن سکه‌های یک یورویی قصد دارد رهگذران را شاد کند.

این مرد مسن درحالی که پول‌هایش را میان مردم تقسیم می‌کرد مقوایی بر گردن داشت که روی آن نوشته شده بود: من بیکار یا بی‌خانمان نیستم .من خانواده دارم وحالم خوب است . دوست دارم شما را هم درشادی خود سهیم کنم.

میزبانی از گر‌گ‌ها در خانه!

کالیفرنیا: یک زوج آمریکایی روابط بسیارخوبی با گرگ‌ها دارند و خانه‌شان را به‌محلی برای نگهداری از آنها تبدیل کرده‌اند. پائول پاندلا و کولت دوال اکنون در خانه خود بیشتر از 10‌گرگ دارند و زندگی صمیمی آنها با این حیوانات نظر رسانه‌های این کشور را به‌خود جلب کرده است. میزبانی از گرگ‌ها زمانی آغاز شد که پائول یک گرگ آلاسکایی را از خطر مرگ نجات داد.

این زوج عقیده دارند هر چند این حیوانات توانایی کشتن انسان‌ها را دارند و عده‌ای آنها را وحشی قلمداد می‌کنند اما هنگامی‌که از سوی آدم‌ها محبت می‌بینند، می‌توانند به‌راحتی در کنار آدم‌ها زندگی کنند. این زوج در تلاش هستند فعالیت‌های خود را برای حمایت از حیوانات گسترش دهند و برای آشنایی مردم با رفتارهای حیوانات تاکنون چند برنامه خیریه ترتیب داده‌اند.

احتمال مرگ به‌خاطر سطل‌زباله

لندن: ماموران امداد انگلیس موفق شدند یک مرد را به همراه سطل زباله‌اش از دریا نجات دهند! گفته می‌شود این پیرمرد 81‌ساله بدون استفاده از جلیقه‌نجات برای اینکه سطل زباله بزرگ خود را از آب بیرون بکشد به میان موج‌های دریا پریده و در صورت دیر رسیدن امدادگران امکان داشت بمیرد.

این مرد اکنون به‌خاطر شرایط وخیم خود در بیمارستان به‌سر می‌برد. ماموران برای رضایت این مرد مجبور شدند علاوه بر خود وی ، سطل زباله‌اش را هم از دریا بیرون بیاورند و با یک قایق به‌ساحل منتقل کنند. گارد‌ساحلی انگلیس اعلام کرده است که برای نخستین بار است که با چنین مسئله‌ای در فعالیت‌های خود مواجه می‌شود. آب‌های انگلیس این روزها حسابی توفانی است و شناگران ماهر هم ممکن است به‌خاطر موج‌های بلند با خطر مرگ روبه‌رو شوند.

شعبده‌بازی با معلق ماندن در هوا

سانتیاگو: 2‌برادر شعبده‌باز شیلیایی در جشن ملی این کشور بیشتر از 200‌دقیقه میان زمین و آسمان معلق ماندند. ژان پل اولهابری و نیکولاس لوئیستی در‌حالی که عده‌ زیادی از خبرنگاران رسانه‌ها دور آنها جمع شده بودند حرکت بالا رفتن و معلق ماندن در هوا را در جنوب شهر سانتیاگو در برابر مردم حیرت‌زده نمایش دادند.

این‌ دو برادر پیش از این برنامه‌های زیادی در این کشور اجرا کرده‌اند اما نمایش معلق‌ماندن آنها شهرت آنها را به‌صورت ناگهانی چند برابر کرد. بسیاری از مردم در تلاش بودند که حقه این شعبده‌بازها را در این کارشان کشف کنند. دیوید بلین، شعبده‌باز آمریکایی پیش از این برنامه مشابهی داشته است.

گفته می‌شود این افراد از چارچوبی فلزی در زیر لباس خود استفاده می‌کنند که آنها را با استفاده از یک آهن‌ربای قوی در کف دستشان در هوا معلق نگه می‌دارد.

کد خبر 115856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز