همشهری آنلاین: در پایان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان که در مسکو برگزار شد، تیم ایران با کسب 28 امتیاز چهارم شد.

goudarzi

صادق گودرزی کشتی‌گیر وزن 74 کیلوی کشتی آزاد ایران با شکست ایوان فوندورای کوبایی به دیدار نهایی این وزن راه یافت تا تنها فینالیست ایران در این پیکارها معرفی شود.

گودرزی در تایم‌های اول و سوم به ترتیب با نتایج 2-1 و4-0 حریف خود را شکست داد و به دیدار پایانی رقابت‌های جهانی روسیه راه یافت.

کشتی‌گیر کوبایی تنها تایم دوم را با نتیجه 3-1 به سود خود پایان داد. گودرزی پیش از این کشتی‌گیرانی از ارمنستان، قزاقستان و اوکراین را شکست داده بود.

گودرزی در پیکاڕ پایانی به مصاف دنیس چارگوش روس رفت و در 2 تایم پیاپی مغلوب حریف شد و به نشان نقره بسنده کرد.

فردین معصومی، کشتی‌گیر آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان هم با دو پیروزی و یک شکست از دور رقابت‌ها خارج شد.

وی درمسابقات قهرمانی جهان که در سالن المپیک شهر مسکو جریان داشت، پس از پیروزی مقابل حریف ارمنستانی در کشتی دوم خود نیز کامچف از بلغارستان را شکست داد و به دور سوم راه یافت. وی در دیدار چهارم مقابل بریانیدزه از گرجستان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل بلال ماخوف از روسیه، معصومی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین مهدی تقوی کشتی‌گیر آزادکار وزن 66 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف ازبکستانی را شکست داد.

وی در کشتی سوم خود آندری استادنیک، نایب قهرمان المپیک از اوکراین را پشت سرگذاشت. اما در دور چهارم مقابل گندری گارزون از کوبا در دو تایم شکست خورد. تقوی با توجه به شکست حریف کوبایی مقابل کشتی‌گیر روس از کسب مدال بازماند.

بدین ترتیب تیم کشورمان با تک نشان نقره صادق گودرزی و تک مدال برنز مراد محمدی به کار خود در این پیکارها پایان داد .

در این رقابت‌ها، تیم‌های روسیه، جمهوری آذربایجان و کوبا رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 115954
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز