دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیگ برتر فوتبال باشگاهی اسپانیا هفته‌ سوم خود را آغاز کرد. رئال در این روز با غلبه بر رئال سوسیداد به صدر جدول صعود کرد. این دیدارها روز یکشنبه نیز ادامه یافتند.

pique

هفته‌ سوم لیگ برتر فوتبال باشگاهی اسپانیا، لالیگا از شنبه (۱۸ سپتامبر / ۲۷ شهریور) با انجام ۴ دیدار آغاز شد. در مهم‌ترین دیدارهای این روز رئال مادرید، رئال سوسیداد را در خانه حریف با نتیجه‌ ۲ بر 1 شکست داد. دی ماریا (۵۱) و کریستیانو رونالدو (۷۴) برای مهمان و تامودو (۶۲) برای میزبان گلزنی کردند. این نتیجه رئال را با یک امتیاز بیشتر از اتلتیکو مادرید (۷ امتیاز) به صدر جدول رساند. علاوه بر اتلتیکو، والنسیا هم ۶ امتیازی است و بخت صدرنشینی در پایان هفته‌ سوم را دارد.

در این روز همچنین نتایج زیر در دیگر دیدارها به دست آمد:

اسپانیول یک - آلمریا صفر
مایورکا دو - اوساسونا صفر
اسپورتینگ خیخون دو - اتلتیک بیلبائو دو

فوتبال لیگ برتر اسپانیا در هفته‌ سوم روز یکشنبه (۲۸ شهریور) هم پیگیری شد. در این روز والنسیا، تیم سوم جدول البته با یک بازی کمتر، به خانه‌ هرکولس آلیکانته رفت که این تیم را 2 بر 1 شکست داد. ریسینگ سانتاندر میزبان رئال زاراگوسا بود که با دو گل از سد این تیم گذشت و ویارئال مهمان لوانته بود که 2 بر 1 میزبانش را مغلوب کرد. بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز در خانه‌ اتلتیکو، حساس‌ترین دیدار هفته را برگزار کردند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود بارسا به پایان رسید. دیدار مالاگا و سویا نیز دیدار پایانی یکشنبه شب بود که در خانه‌ مالاگا انجام شد و این تیم 1 بر 2 متحمل شکست از سویا شد.

هفته‌ سوم لالیگا شامگاه دوشنبه با مصاف ختافه و دپورتیوو لاکرونیا به پایان می‌رسد.

کد خبر 116457
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز