همشهری آنلاین: رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا با برگزاری دو دیدار از گروه‌های چهارم و ششم پیگیری شد. دیدارهایی که با پیروزی فرانسه و کرواسی همراه بود.

krancar

در سومین هفته از دور گروهی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا تیم‌های فرانسه و کرواسی موفق به برد حریفانشان شدند.

فرانسه با لورن بلان توانست دومین پیروزی‌اش را به دست بیاورد و به صدر جدول گروه چهارم رقابت‌ها راه پیدا کند. خروس‌ها در ورزشگاه "استاد دو فرانس" شهر پاریس با گل‌های رمی (83) و گورکف (3 + 90) توانستند رومانی را شکست داده و در جدول گروه D جایگاهشان را بهبود ببخشند.

به گزارش ایسنا، قهرمانان جام جهانی 1998 رفته رفته کابوس رقابت‌ها در آفریقای جنوبی را به دست فراموشی می‌سپارند. به نظر می‌رسد، لورن بلان که در پایان جام جهانی 2010 جایگزین ریموند دومنش شد، توانسته است بحران را در اردوی فرانسوی ها مهار کند.

در سرزمین‌های اشغالی هم کرواسی با نتیجه دو بر یک میزبانش، رژیم صهیونیستی را شکست داد و با 7 امتیاز بالاتر از گرجستان و یونان 5 امتیازی در صدر جدول گروه F رقابت‌های انتخابی یورو 2012 به میزبانی مشترک اوکراین و لهستان ایستاد.

نیکو کرانچار در دقیقه‌های 36 (پنالتی) و 41 هر دو گل کروات‌ها را به ثمر رساند. ششتر هم در دقیقه 81 تنها موفق به جبران یکی از دو گل خورده برای تیم میزبان شد.

کد خبر 118009
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز