همشهری آنلاین: سرمربی استقلال گفت که برای او پیروزی در مقابل پرسپولیس به اندازه رسیدن به قهرمانی تیم‌اش ارزش دارد.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال

 مظلومی در آستانه مسابقه با پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص این بازی و مسائل مربوط به آن توضیح داد.

  • این برای اولین بار است که به عنوان سرمربی‌ در دربی حاضر می‌شوید.چه احساسی دارید؟

درست است که من برای اولین بار به عنوان سرمربی در دربی روی نیمکت استقلال می‌نشینم اما من در دربی‌های زیادی به عنوان مربی و بازیکن حضور داشتم و از لحاظ من ارنج و چیدمان استقلال خیلی تغییر نکرده است. قبلا منصور پورحیدری سرمربی بود و من مربی، الان هم البته منصورخان از دید من سرمربی تیم است اما مطمئن باشید من تمام تلاشم را برای نتیجه‌گیری در دربی انجام خواهد داد.

  •  با این شرایط نتیجه‌گیری در این بازی برایتان خیلی مهم است.

طبعا برای یک مربی نتیجه‌گیری در دربی مهم است و در کارنامه‌اش ثبت می‌شود اما دغدغه اصلی من هواداران استقلال هستند چون به خاطر آنها است که دوست دارم به هر نحو ممکن پیروز شویم. من همیشه نسبت به آنها احساس دین دارم و باور کنید 25ـ20 روز است که خواب و خوراک درست و حسابی نداشته‌ام چون دائما به هواداران استقلال فکر می‌کنم.

  •  برگ برنده پرویز مظلومی برای این بازی چیست؟

تجربه بالا و تجربه سال‌ها حضور در دربی، برگ برنده من برای این بازی محسوب می‌شود چون همان‌طور که گفتم به عنوان بازیکن و مربی دربی‌های زیادی را تجربه کرده‌ام.

  •  در مورد حاشیه‌های پیش از دربی چه کار کرده‌اید؟

استقلال برای دربی حاشیه‌ای ندارد و باشگاه و کادر فنی اشراف کاملی بر مسائل تیم دارند.

  •  فکر می‌کنید بتوانید بر علی دایی و تفکراتش در داربی غلبه کنید؟

برای من مهم نیست علی دایی را ببرم بلکه برای من مهم برد پرسپولیس است که ارزش و اهمیت دارد. البته من همواره برای علی دایی احترام خاصی قائل بوده و هستم.

  •  برد در دربی برای شما چقدر ارزش دارد؟

باور کنید برد در دربی به اندازه قهرمانی برای من ارزش دارد. من حتی حاضرم دربی را ببرم اما بعد از آن از مربی‌گری استقلال کنار بروم. تمام این حرف‌ها را می‌زنم که بدانید برد در دربی چقدر برای من مهم و با ارزش است.

  •  در مورد پرسپولیس و این تیم به لحاظ فنی چه صحبتی دارید. فکر می‌کنید کدامیک از دو تیم مهره و ابزار بیشتری برای پیروزی در اختیار دارند؟

پرسپولیس تیم خوبی است اما به نظر من داشتن مهره زیاد،چندان برای این دیدار مهم نیست چون دربی یک بازی خاص است و روحیه برد و شرایط روحی روانی خاص یک تیم، تیم برنده را تعیین می‌کند.

  •  نتیجه Sms های برنامه نود را دیدید. این موضوع تاثیری روی شما می‌گذارد؟

به هر حال نظر مردم مهم است اما من به این مسائل کاری ندارم و فقط به دنبال برد تیمم هستم.

  •  برخی‌ می‌گویند روحیه علی دایی برای برد بالاتر از پرویز مظلومی است؟

روحیه من برای برد پایین‌تر از علی دایی نیست و روحیه بازیکنان استقلال هم بالاست. همه ما فقط به برد و کسب سه امتیاز حساس دربی فکر می‌کنیم.

کد خبر 118345
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز