گروه اقتصادی: به گفته مقامات وزارت نیرو، اجرای مصوبه دولت برای ساماندهی نیروهای شرکتی متخصص در این وزارتخانه کلید خورده است.

energy ministry

به گزارش خبرنگار ما، مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو با اشاره به محدودیت‌های قانونی برای تبدیل وضعیت برخی از نیروهای فعال در شرکت‌های غیردولتی، تصریح کرد: وزارت نیرو سازوکارهایی را برای تبدیل وضعیت این نیروها طراحی کرده است تا این افراد نیز به خواسته‌های خود برسند.

فرخ زینال‌پور تاکید کرد: وزارت نیرو از سال 85 و به‌دنبال مصوبه 15‌اسفند سال 84 هیات وزیران در‌خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، ساماندهی این نیروها را در دستور کار خود قرار داده است. وی خبر داد که تاکنون حدود هزار و 300 نفر از نیروهای شرکتی در حوزه ستادی و شرکت‌های زیرمجموعه دولتی ساماندهی شده‌اند.

وی اظهار داشت: افزون بر این و با وجود اینکه شرکت‌های غیر‌دولتی مشمول قوانین و مقررات دولت نیستند، وزارت نیرو به‌منظور ایجاد وحدت رویه و هماهنگی با مصوبه‌های دولتی، طی بخشنامه‌ای به شرکت‌های غیردولتی زیرمجموعه خود نسبت به تبدیل وضعیت بیش از 3 هزار و 500 نفر از نیروهای شرکتی این شرکت‌ها نیز اقدام کرده است.

به گفته این مقام وزارت نیرو، تبدیل وضعیت برخی از نیروهای فعال در شرکت‌های دولتی منوط به تهیه تمهیدات و هماهنگی‌هایی است و در این خصوص نشست‌هایی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری برگزار شده است.

کد خبر 123180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز