جمعه ۲۳ تیر ۱۳۸۵ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

ایرنا: راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین امروز با حضور پرشور مردم تهران پس ازاقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور در تهران انجام شد.

در روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مردم تهران همگام با مردم دیگر نقاط کشور با سردادن شعارهای کوبنده، نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را خواستار شدند.

هزاران نمازگزار تهرانی امروز پس از پایان نماز جمعه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین با برپایی راهپیمایی پرشور ازدرب‌های دانشگاه تهران به سوی میدان فلسطین حرکت کردند.

دراین راهپییمایی که با دعای فرج امام زمان (عج) و ندای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر آغازشد، راهپیمایان با سردادن شعارهایی با مضامین مرگ براسرائیل، مرگ برآمریکا، مرگ برانگلیس ، مسئله فلسطین ، مسئله جهان‌است، اسرائیل جنایتکار از صفحه روزگار نابود باید گردد ، جنایات رژیم صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند و برخورد مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را با این جنایات خواستار شدند.

محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری کشورمان نیز در مراسم راهپیمایی امروز شرکت کرد.

در این راهپیمایی بسیاری از مقامات لشکری و کشوری ، نمایندگان مجلس و هیأت دولت نیز با حضور خود حمایت مسئولان و ملت ایران را از آرمان ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

همچنین از شهرهای مختلف کشور گزارش می‌رسد که نمازگزاران جمعه با شرکت در تظاهرات نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اعتراض کردند.

کد خبر 1233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز