همشهری آنلاین: در پایان دیدارهای روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‎های جهان، تیم پیکان بعد از پیروزی نماینده لهستان مقابل تیم میزبان از صدر جدول رده‎بندی گروه A یک پله سقوط کرد.

peykan

سومین روز مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‎های جهان جمعه شب (26 آذر) در سالن الغرافه دوحه با پیروزی تیم اسکرای لهستان مقابل العربی قطر به پایان رسید.

به گزارش مهر، پس از پایان این دیدار، نماینده کشورمان که روز گذشته به واسطه پیروزی برابر الاهلی مصر صدرنشین گروه A شده بود جای خود در صدر جدول رده‎بندی این گروه را به نماینده لهستان داد و خود به رده دوم سقوط کرد. مشابه این جابه جایی در گروه B اتفاق افتاد. جائی که دینامسکوی روسیه به خاطر پیروزی برابر پائول میچل آمریکا صدرنشین شده بود اما بعد از شکست نماینده آرژانتین مقابل مدافع عنوان قهرمانی به رده دوم سقوط کرد تا ترنتینوی ایتالیا در صدر این گروه قرار بگیرد.

نتیجه کامل دیدارهای برگزار شده در روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‎های جهان و جدول رده‎بندی این رقابت‎ها به شرح زیر است:

* پیکان ایران 3 - الاهلی مصر 0
* پائول میچل آمریکا 0 - دینامسکوی روسیه 3
* بولیوار آرژانتین 1 - ترنتینوی ایتالیا 3
* اسکرای لهستان 3 - العربی قطر 0

جدول رده‎بندی گروه A:


1- اسکرا از لهستان (2 برد، 4 امتیاز)
2- پیکان ایران (1 باخت، 1 برد، 3 امتیاز)
3- العربی قطر (1 باخت، 1 برد، 3 امتیاز)
4- الاهلی مصر (2 باخت، 2 امتیاز)

جدول رده‎بندی گروه B:


1- ترنتینو از ایتالیا (2 برد، 4 امتیاز)
2- دینامسکو از روسیه (1 باخت، 1 برد، 3 امتیاز)
3- بولیوار آرژانتین (1 باخت، 1 برد، 3 امتیاز)
4- پائول میچل آمریکا (2 باخت، 2 امتیاز)

هشت تیم شرکت‌کننده در ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان روز شنبه استراحت دارند. این رقابت‎ها یکشنبه با برگزاری چهار دیدار پایانی مرحله مقدماتی پیگیری می‎شود که طی آن نماینده کشورمان به مصاف تیم میزبان می‎رود. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* ترنتینوی ایتالیا - پائول میچل آمریکا
* اسکرای لهستان - الاهلی مصر
* دینامسکوی روسیه - بولیوار آرژانتین
* العربی قطر - پیکان ایران

پیکان ایران سال گذشته برای نخستین بار در رقابت‏های قهرمانی باشگاه‎های جهان شرکت کرد و در رده چهارم این مسابقات قرار گرفت. ضمن این که ترنتینوی ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است.

کد خبر 123372
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز