همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران با تاکید بر این که نرخ کرایه تاکسی‌های پایتخت تا تصویب شورای شهر تهران و ابلاغ آن به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت، گفت: تنها یکهزارم تاکسی‌های تهران تخلف افزایش کرایه داشته‌اند.

 مهندس اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که سازمان تاکسیرانی تهران پیشنهاد نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها را تعیین کرده است، گفت: این پیشنهاد بزودی به شورای شهر تهران ارائه می‌شود.

 وی تاکید کرد: درخواست سازمان تاکسیرانی برای افزایش کرایه بیش از 15 درصد است، اما تعیین نرخ‌های جدید منوط به تصویب شورای شهر تهران و تایید فرمانداری و پس از آن ابلاغ به تاکسیرانی است.

 مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به این که تعداد تخلفات تاکسی‌ها در تهران با توجه به حضور بازرسان تاکسیرانی، راهنمایی و رانندگی و تعزیرات بسیار کم بوده است، گفت: طی چند روز گذشته با حدود 40 دستگاه تاکسی متخلف برخورد شده است که این رقم یکهزارم تاکسی‌های تهران است.

 وی ضمن تقدیر از رانندگان تاکسیرانی تهران مبنی بر عدم افزایش قیمت، اظهار امیدواری کرد که با تصویب شورای شهر تهران نرخ‌های جدید هر چه سریع‌تر اجرایی شود تا مشکلی برای رانندگان تاکسی نیز ایجاد نشود.

کد خبر 123844
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز