همشهری آنلاین: مسابقات هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه با انجام پنج بازی پیگیری شد.

basketball

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، تیم هیئت بسکتبال شهرکرد میزبان تیم ب.آ شیراز بود. امتیاز این بازی برای هر دو تیم که در حال تلاش برای رسیدن به میانه جدول می‌باشند، بسیار حائز اهمیت بود و هر دو تیم از بازی‌های قبلی خود صاحب یک پیروزی بودند. در این بازی تیم ب.آ شیراز موفق شد با نتیجه 84 بر 81 تیم هیئت بسکتبال شهرکرد را در زمین حریف شکست دهد و ضمن کسب دومین پیروزی خود وضعیتش در جدول را نیز بهبود بخشد.

اما حساس‌ترین مسابقه هفته بین دو تیم بدون شکست ذوب‌آهن اصفهان و پتروشیمی بندرامام در اصفهان برگزار شد. تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در حالی به مصاف ذوب‌آهنی‌ها می‌رفت که این تیم تا به حال موفق به شکست ذوب‌آهن در اصفهان نشده بود. این بازی حساس و نفس‌گیر در پایان با نتیجه 83 بر 79 به نفع ذوب‌آهن خاتمه یافت تا پتروشیمی اولین شکست در لیگ امسال را متحمل شود. پتروشیمی با وجود این شکست و به لطف بازی بیشتر نسبت به مهرام و ذوب‌آهن در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

بازی دو تیم راه و ترابری قم و توزین الکتریک کاشان که یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته بود با برتری 65 بر 49 تیم راه و ترابری به پایان رسید. این بازی در حضور بیش از یک هزار نفر هوادار مشتاق قمی برگزار شد، در حالی که سالن ورزشی شهید رضائیان قم فقط 600 صندلی دارد.

در اهواز تیم حفاری ملی این شهر نتوانست حریف میهمان خود، کاسپین قزوین شود و با حساب 57 بر 69 شکست خورد.

و در بازی آخر این هفته تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه 85 بر 72 پویای تهران را شکست دهد.

تنها بازی معوقه این هفته بازی بین مهرام و شهرداری گرگان بود که به دلیل حضور مهرام در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا برگزار نشد.

کد خبر 125787
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز