گروه اجتماعی: جانشین رئیس پلیس کشور در خصوص پلیس تلفن همراه اظهار داشت: پلیس تلفن همراه هیچ ارتباطی به نیروی انتظامی ندارد و شهروندان می توانند در صورت برخورد با این گونه افراد سریعاً با پلیس 110 تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سردار « ذوالفقاری » در خصوص توزیع فیلم‌های خانوادگی و خصوصی ضمن هشدار به خانواده ها و شهروندان نسبت به این گونه فیلم‌ها  گفت : خانواده ها و شهروندان باید در مجالس و محافل خصوصی خود نسبت به این موضوع توجه بخصوصی داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس کشور با تاکید بر آگاهی شهروندان به سیستم های فنی روز دنیا افزود : باید با افرادی که در زمینه توزیع و انتشار فیلم‌های خصوصی و خانوادگی فعالیت می‌کنند ، به شدت برخورد شود که نیروی انتظامی با بسیج نیروهای خود به شدت با این گونه افراد برخورد می کند.

سردار ذوالفقاری گفت : متاسفانه خیلی از شهروندان تصور می کنند با حذف فیلم ضبط‌شده در موبایل آن را معدوم می کنند در حالی که آنها اشتباه می کنند و فیلم در حافظه موبایل باقی می‌ماند. 

جانشین رئیس پلیس کشور تصویب قوانین محکم و برخورد شدید قوه قضائیه با این گونه افراد را یکی از خواسته های مهم نیروی انتظامی ذکر کرد.

کد خبر 12582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز