علیرضا محمودی، رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: این اتوبوس برای آسانترکردن ارتباط شهروندان با مدیران شهری به صورت نوبتی در نقاط مختلف شهر مستقر خواهد شد.
محمودی خاطرنشان ساخت: این اتوبوس هر روز در یکی از نقاط پرتردد شهر پذیرای یکی از مسئولان ارشد منطقه مربوطه و شهروندان آن خواهد بود.
وی افزود: شهروندان میتوانند برای طرح دیدگاهها و مشکلات خود، ضمن مراجعه حضوری به محل استقرار این اتوبوس با مسئول مربوطه دیدار و مورد خود را طرح نمایند.
مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در حال حاضر از طریق تلفن 1888، پست الکترونیک، صندوقهای صوتی، صندوقهای انتقاد و پیشنهاد مستقر در مناطق، دورنگار، مراجعه حضوری به مرکز و... پیام شهروندان تهرانی را در قالب شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر، دریافت کرده و جهت پیگیری، حل مشکل و انعکاس آن در برنامهریزی و تصمیمگیریهای شهری به مراجع ذیربط ارجاع میدهد.